روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی


فرماندار قوچان گفت : اگر مدرسه ای جهت هزینه های خدماتی که به دانش آموزان ارائه می دهد هزینه ای را به صورت الزامی از والدین دریافت نماید این حرکت غیر قانونی است و با آن نیز برخورد قانونی خواهد شد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری قوچان ، یکصد و پنجاه و سومین جلسه شورای آموزش و پرورش قوچان با حضور هادی شوشتری نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی و علیرضا قامتی فرماندار قوچان و اعضای شورا در محل اداره آموزش و پرورش برگزار شد.
فرماندار قوچان در این جلسه با اشاره به دغدغه هایی که در بحث فرسودگی ساختمانهای آموزشی وجود دارد گفت : متاسفانه اعتبارات شهرستان در این خصوص بسیار محدود است و با این اعتبارات نمی توان مشکلات این ساختمانها را مرتفع کرد .
وی با نامطلوب خواندن وضعیت جذب و حضور خیرین مدرسه ساز توسط اداره آموزش و پرورش در شهرستان قوچان افزود : متاسفانه شهرستان های دیگر استان در جهت جذب خیرین مدرسه ساز از ما پیشی گرفته اند که باید دراین خصوص برنامه ریزی مدونی جهت حضور این خیرین از سوی مدیریت آموزش وپرورش در شهرستان صورت گیرد.
علیرضا قامتی در خصوص هزینه هایی که بعضا از سوی بعضی از مدارس در سطح شهرستان دریافت می شود نیز تصریح کرد: اگر مدرسه ای جهت هزینه های خدماتی که به دانش آموزان ارائه می دهد هزینه ای را به صورت الزامی از والدین دریافت نماید این حرکت غیر قانونی است و با آن نیز باید برخورد شود ، ولی اگر از طریق اولیا به صورت خود جوش و بصورت دلخواه مبلغی برای کمک به مدرسه پرداخت شود از نظر قانونی مشکلی وجود ندارد .
وی خاطر نشان کرد : پیشنهاد می کنم جهت نگهداری هرچه بهتر از فضاهای آموزشی طرحی با موضوع استفاده از ظرفیت افرادی که تمایل به مشارکت در نگهداری از فضاهای آموزشی دارند تهیه و به این شورا ارائه و تصویب شود تا در صورت تمایل اشخاص جهت مشارکت بتوان از ظرفیت آنها استفاده کرد .

 


   
منبع : روابط عمومی فرمانداری قوچان
۹۵/۱۱/۱۱
حسین جاهدناوخ