روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی


به گزارش روابط عمومی فرمانداری قوچان؛ با حضور امیرسرتیپ علی جهانشاهی معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، امیر زارع جانشین قرارگاه شمال شرق ، امیر فیروزیان فرمانده پشتیبانی قرارگاه شمال شرق ، حجه الاسلام دستجردی امام جمعه قوچان ، علیرضا قامتی فرماندار شهرستان ، سید مسعود یاوری معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری ، اعضای شورای تامین شهرستان و اعضای شورای اداری قوچان در محل تیپ 277 قوچان برگزار شد .
 
امیر سرتیپ علی جهانشاهی در مراسم گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی ابهت غرب و شرق شکسته شد و نظام دو قطبی جهان به چالش کشیده شد.
وی ادامه داد: این پیروزی که به رهبری امام خمینی (ره) اتفاق افتاد برای اثبات حق علیه باطل بود و با پیروزی انقلاب دین اسلام نیز دوباره احیا شد که امام موسی کاظم (ع) نیز نوید این انقلاب را داده بود.
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش با بیان این مطلب که رهبر کبیر انقلاب با شجاعت، قاطعیت، ایمان به خدا و علم و آگاهی و عشق به اهل بیت این پیروزی را رقم زد افزود: امام خمینی (ره) مردم را به مبارزه با حق دعوت کرد و موجب ارتقاء بصیرت و آگاهی در میان مردم شد.
وی با اشاره به این مطلب که بعد از امام (ره) زمام انقلاب به دست مقام معظم رهبری قرار داده شد که ایشان نیز از تقوا، ایمان، شجاعت، علم و آگاهی در تمام امور سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، نظامی و... برخوردارند افزود: ایشان فردی است با صلاحیت و یکی از قدرتمندترین فرماندهان جهان به شمار می آیند، که به لطف خدا دراین شرایط پرتلاطم جهان سکانداری نظام و رهبری انقلاب را برعهده دارند.
امیر سرتیپ علی جهانشاهی یکی از عوامل پیروزی انقلاب را روحانیت خواند و خاطر نشان کرد: از همان ابتدای انقلاب و نیز تبعید نقش آفرینی و حضور علما در رساندن پیام ها، اعلامیه ها و مدیریت انقلاب پررنگ بوده و مردم نیز به آنان اعتماد می نمودند.
وی با اشاره به نقش و جایگاه ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: ارتش به فرمان امام خمینی (ره) و با فرمان «هل من ناصر ینصرنی» به مردم پیوست و بر خلاف تصورات ابرقدرتها در انقلاب نقش زیادی ایفا کرد.
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: نیروهای ارتش هر روز با تلاش و ارتقای توان رزمی در برابر تهدیدات خارجی آمادگی خود را بیش از پیش افزایش دهند و به عنوان سرباز ولایت از نظام و انقلاب دفاع کنند.
گفتنی است در این مراسم از زحمات امیرسرتیپ دوم ستاد علیرضا فخرآبادی تقدیر بعمل آمد و سرهنگ محمد غفاری به عنوان فرمانده جدید تیپ ۲۷۷ پیاده شهید منظم تولایی قوچان معرفی شد.  

 


      
منبع : روابط عمومی فرمانداری قوچان
۹۵/۱۱/۱۰
حسین جاهدناوخ