روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

مراسم باشکوه سی چهارمین سال سرافرازی و جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی را مردم ولایی و ظلم ستیز شهرستان همزمان و همراه با سایر مردم عزیز کشورمان در سراسر کشور برگزار نمودند. در این مراسم تمامی آحاد ، اقشار ، اصناف ، تشکل ها ، گروهها و جریان های سیاسی وفادار به انقلاب اسلامی و ولایت فقیه و آرمان های امام راحل با حضور آگاهانه ، وحدت بخش و دشمن شکن و عزت آفرین خود بار دیگر وحدت ملی ، همبستگی عمومی ، عشق به آرمانهای والا و الهی امام (ره) به نمایش گذاردند. و با تجدید بیعت مجدد با مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا ( مدظله العالی ) بار دیگر بر ادامه راه امام (ره) و شهدای گلگون کفن ایران اسلامی تاکید نموده و دشمنان این مرز و بوم و ایادی داخلیشان را که با طراحی و پیاده سازی طرحها و توطئه های مختلف سعی در ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم دارند مایوس و ناکام گذاردند ضمن لبیک به فرمان مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) و میثاق و بیعت مجدد با معظم له و به معنای واقعی تابلویی از بیعت ، وحدت ، ایمان را در کتاب قطور تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رساندند.

در این مراسم حماسی و بی بدیل که بالغ بر 25000 نفر ( زن و مرد ) از اقشار مختلف مردم حضور داشتند راهپیمائیان پس از طی مسیر پیش بینی شده که ساعتی قبل از زمان مراسم گردهم آمده بودند با فریادهای ظلم ستیز خودشان در محل سخنرانی تجمع نمودند.

در ابتدا این مراسم فرماندارمحترم قوچان ازعزتمندی و ثابت قدمی و ولایتمداری مردم شریف و سرافراز شهرستان که با تأسی از حضرت امام (ره) بار دیگر بهاری از عشق و شور و شعور و بصیرت و آگاهی را معنا بخشیدند و با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و شهدای عزیزمان تجدید میثاق نمودند خالصانه تقدیر و تشکر نمودند

سپس حجت الاسلام والمسلمین مروج امام جمعه محترم شهرستان رمز و تفاوت انقلاب اسلامی کشورمان را با سایر انقلابهای جهان صداقت حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) و پایداری و ولایتمداری مردم شریف کشورمان برشمردند و اظهار داشتند توطئه های دشمنان کشورمان علی الخصوص استکبار جهانی طی چند ماهه اخیر افـزایش یافته است و با قصد القاء بی اعتمادی و ایجاد اختلاف و تفرقه قصد عدم شرکت گسترده مردم را در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن و درنهایت انتخابات را داشته و دارند که این حضور حماسی و عظیم بار دیگر توطئه های آنان را خنثی و نشان داد که در تمامی صحنه ها مردم غیرتمند شهرستان گـوش بـه فـرمـان مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) هستند. ایشان از حضور گسترده مردم تقدیر و تشکر نمودند.

همچنین در پایان مراسم فرماندارمحترم مجدداً از حضور گسترده و پرشور اقشار مختلف مردم که همواره در تمامی صحنه ها حضور تأثیرگذاری داشته اند تقدیر و تشکر نمودند.

در ادامه مراسم قطعنامه پایانی در 10 بند قرائت که با تکبیر حاضرین مورد تائید قرار گرفت.












































 







 

۹۱/۱۱/۲۴
حسین جاهدناوخ