روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

سرمربی تیم جودو پاس ثامن الحجج(ع) خراسان رضوی گفت: با عملکرد خوب جودو کاران و کسب قهرمانی نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر جودو کشور، جودو خراسان رضوی بار دیگر زنده شد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد علی اصغر آهنی فریمانی که تیمش با کسب 3 پیروزی در رقابت های چهارشنبه 11 بهمن ماه لیگ برتر جودو کشور توانست با 12 امتیاز با اقتدار در صدر رده بندی این مسابقات قرار گیرد و مقام قهرمانی دور رفت رقابت ها را به دست آورد، گفت: جودو کاران استان با تلاش فراوان و عملکرد خوبشان جودو خراسان رضوی را بار دیگر به روزهای اوج خود بازگردادند.

وی ضمن اشاره به مبارزات بی نقص امیر قاسمی نژاد و محمد گروهی و پیروزی این جودوکاران در مبارزات دیروزشان اظهار کرد: روز گذشته توانستیم در دیدار اول مقتدرانه با نتیجه 5 بر 2 تیم جودو شهدای خوزستان را شکست دهیم و در دیدار دوم نیز با نتیجه 4 بر یک مقابل تیم جودو نفت مسجد سلیمان به برتری دست یابیم.

سرمربی تیم جودو پاس ثامن الحجج(ع) خراسان رضوی با اشاره به پیروزی تیم جودو دانشگاه آزاد در برابر تیم جودو میزان خراسان شمالی که تا قبل از این مرحله از بازی ها هر 2 تیم بالاتر از تیمش قرار داشتند بیان کرد: در دیدار سوم نیز تیم قدرتمند دانشگاه آزاد را در یک جدال نفس گیر با نتیجه 2 بر صفر شکست دادیم و با کسب 12 امتیاز با تفاضل پیروزی بیشتر از این 2 تیم در صد جدول قرار گرفتیم.

وی ضمن ابراز رضایت از تلاش شاگردانش در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر جودو کشور به درخشش مصطفی نیمروزی در این رقابتها اشاره کرد و او را پدیده لیگ خواند و گفت: تمامی جودو کاران تیم با غیرت مبارزات خود را در این مسابقات ادامه دادند و دیروز در سالن شهید افراسیابی تهران غوغایی برپا کردند.

آهنی فریمانی با بیان اینکه تمرینات خود را با قدرت بین 2 نیم فصل ادامه خواهیم داد اظهار کرد: با حمایت کاملی که فرماندهی نیروی انتظامی خراسان رضوی و مدیرعامل باشگاه از تیم دارند قصد داریم در نیم فصل دوم نیز با اقتدار از جایگاه اولی خود حراست کنیم.

سرمربی تیم جودو پاس ثامن الحجج (ع) مشهد همچنین از حضور 3 نفر از شاگردانش در رقابت های جودو آسیایی خبر داد و گفت: امیر قاسمی نژاد، جواد محجوب و محمد جمالی به همراه تیم ملی جودو کشور به رقابت های جودو آسیایی که هفته آینده در گرجستان برگزار خواهد شد اعزام می شوند.

گفتنی است دور برگشت لیگ برتر جودو کشور 16 اسفند ماه از سرگرفته خواهد شد و تیم جودو پاس ثامن الحجج (ع) خراسان رضوی از فدارسیون جودو و کوراش کشور درخواست میزبانی این رقابت ها را در این روز کرده است./

۹۲/۰۱/۱۸
حسین جاهدناوخ