روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

۴۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است


درخواست‌های نماینده قوچان از مسئولان اجرایی کشور
کدخبر:۵۶۲/

نماینده مردم قوچان در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با اشاره به وضعیت حوزه‌ی انتخابیه‌اش درخواست‌هایی از مسئولین مختلف اجرایی کشور مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، هادی شوشتری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه از معاون اول رئیس جمهورخواست با توجه به شاخص‌های موجود منطقه، مصوبات سفر استانی وزیران در ارتقاء فرمانداری قوچان به فرمانداری ویژه را اجرایی کند.

اوهمچنین درخواست ارتقاء تقسیمات کشوری چند روستا و شهر حوزه‌ی انتخابیه‌اش را مطرح کرد.

شوشتری از رئیس جمهور هم خواست تا لایحه تشکیل منطقه ویژه اقتصادی قوچان را هر چه سریعتر دردستور کار خود قرار دهد.

تاسیس دو دانشکده ، احداث کتابخانه مرکزی، راه‌اندازی شش رشته‌ی کارشناسی ارشد پیام نور و چند رشته‌ی دکتری در دانشگاه آزاد قوچان از درخواست‌های نماینده این شهر از وزیر علوم بود.

عضوکمیسیون امنیت ملی از وزیر راه نیز خواست نسبت به تکمیل محورهای ورودی و خروجی شهرستان فاروج اقدام کند.

شروع گاز رسانی به بیش از ۱۳ روستای شهرستان فاروج ، ساماندهی ورودی و خروجی شهر قوچان وتامین روشنایی این شهر ازدیگر درخواست‌های نماینده قوچان بود.

رئیس کمیته حقوق بشرمجلس  از وزیر ورزش وجوانان خواست نسبت به تکمیل و بهره‌برداری استادیوم ورزشی قوچان، تکمیل ۱۲ نقطه ورزشی محلات و ۵ استایوم ورزشی اقدامات مقتضی را انجام دهد.

به گزارش ایسنا؛ نماینده قوچان درخواست اجرای نمایشگاه بین‌المللی قوچان با توجه به نزدیکی ترکمنستان تجهیز و نوسازی سدهای حوزه‌ی انتخابیه، احداث بخش اول راه آهن مشهد، بجنورد و گرگان ، اجرای مجتمع پتروشیمی قوچان ،رفع کامل محدودیت‌های ترانزیتی به عشق آباد، احداث زیر ساختهای گردشگری،احداث مساجد و مجتمع‌های خدمات رسانی به زائران امام رضا (ع) ارتقاء مرکز درمانی تامین اجتماعی به پاراکلینیک و تکمیل ساختمان جدید مرکز نگهداری از کودکان و انتقال زندان قوچان به خارج از شهر را نیز مطرح کرد.

۳۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۳:۳۶
حسین جاهدناوخ
خراسان رضوی - مورخ دوشنبه 1394/02/28 شماره انتشار 18973

قوچان، ایشان زاده/ همزمان با سالروز بعثت پیامبر اکرم(ص) کلنگ احداث گودکشتی با چوخه قوچان به عنوان بزرگ ترین گود کشتی با چوخه در شمال شرق کشور بر زمین زده شد. به گزارش خبرنگار ما طی مراسمی با حضور رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی کشور، مدیرکل اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی و رئیس هیئت کشتی ورزش های بومی و محلی استان در زمینی به مساحت 12 هکتار در قسمتی از بوستان نشاط شهرستان (موسوم به تپه های مزرج) عملیات ساخت بزرگ ترین گود کشتی با چوخه در شمال شرق کشور آغاز شد. زمین این پروژه از طرف شهرداری و شورای اسلامی شرق قوچان اهدا و واگذار شده است. رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی کشور در گفت و گو با خراسان گفت: این گود می تواند مکان ویژه برای این رشته و سایر رشته های ساحلی در شمال شرق کشور باشد.

دکتر «جعفری» بر لزوم جلب مشارکت مردم به عنوان سرمایه های اصلی در این رشته تاکید کرد و گفت: با مشارکت مردم بخش عمده ای از مشکلات از این طریق از پیش رو برداشته می شود.

۲۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۹:۳۶
حسین جاهدناوخ
خراسان رضوی - مورخ دوشنبه 1394/02/28 شماره انتشار 18973

ترابی- حدود یک ماه قبل بود که از وضعیت یکی از بازماندگان نسل بزرگ کشتی استان خراسان رضوی یعنی پهلوان «قربان محمد بهادری» که در حال حاضر 90 سال دارد گزارشی تهیه کردیم که به دلیل بیماری در یکی از بیمارستان های مشهد بستری شده بود. خوشبختانه این پهلوان نامدار قوچان به منزل خود بازگشته است و حتی 2 روز قبل در مسابقات کشوری کشتی چوخه که در سالن آزادی قوچان برگزار شده بود، حضور یافت و از نزدیک مسابقات را تماشا کرد. ابراهیم آزمون یکی از شاگردان پهلوان بهادری درباره وضعیت جسمی وی به «خراسان» گفت: پهلوان بهادری پس از تشخیص پزشکان از بیمارستان مرخص و به منزل خود در قوچان منتقل شد و در حال حاضر وضعیت روحی و جسمی مطلوبی دارد.

۲۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۹:۳۴
حسین جاهدناوخ
رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی:
زنگ خطر برای کشتی چوخه استان به صدا درآمد
خراسان رضوی - مورخ دوشنبه 1394/02/28 شماره انتشار 18973 
نویسنده: بهروز
عکس : باقر اوحدی
خوش باطن: «روزنامه خراسان» در توجه به ورزش های بومی و روستایی بی همتاست

«با قهرمانی تیم «استان مرکزی» در رقابت های اخیر کشتی چوخه کشوری در قوچان، زنگ خطر برای کشتی چوخه خراسان رضوی به صدا درآمد؛ از آنجا که اخیراً کشتی چوخه زیر مجموعه هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی استان تعریف شده است، باید برای تعالی این رشته بیش از پیش بکوشیم.» رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی استان روز گذشته در نشست خبری این هیئت در پاسخ به سوال «خراسان» مبنی بر این که برای ایجاد تحول لازم در این رشته چه اقداماتی را مدنظر قرار داده اید، گفت: اخیراً حکم «قربانعلی قائمی» که اصالتاً خراسانی است، به عنوان رئیس انجمن کشتی چوخه کشور صادر شد که ما نیز در استان «مهدی شوشتری» را به عنوان رئیس انجمن کشتی چوخه استان معرفی کردیم و کمیته های زیرمجموعه این هیئت نیز به زودی فعال می شوند.

اولین لیگ کشوری چوخه برگزار می شود

«محمدرضا خوش باطن» در ادامه گفت: بنا به اعلام انجمن کشتی با چوخه کشور، برای اولین بار پس از ماه رمضان نخستین لیگ کشوری کشتی چوخه برگزار می شود، ضمن آن که برای فعال تر شدن این رشته، مسابقات انتخابی استانی هم جمعه آینده (اول خرداد) با حضور قهرمانان استانی و همت یک خیر در «شهرستان تایباد» برگزار می شود. وی با اعلام گزارش فشرده ای از فعالیت های ۷ ماهه این هیئت، گفت: ۲۴۰۰ دهیار استان در اولین گام با کمک استانداری رابط ورزش روستایی شدند و در ادامه مسابقات بازی های بومی و محلی در ۴ منطقه استان برای اولین بار برگزار شد. «خوش باطن» برگزاری دوره های داوری و مربیگری و تشکیل شورای راهبردی ورزش روستا با حضور متولیان خدمات اجتماعی مختلف در روستاها را از جمله فعالیت های اخیر در استان برشمرد.

عملکرد قابل ستایش روزنامه «خراسان»

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی استان در بخشی از این نشست به عملکرد قابل ستایش و ویژه صفحه ورزشی روزنامه خراسان رضوی در بخش استانی، در انعکاس فعالیت های ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی اشاره کرد و گفت: سال قبل بود که رهبر معظم انقلاب خواستار توجه بیشتر به ورزش های بومی و محلی و ورزش های روستایی شدند که به دنبال این پیام، تشکیلات مرتبط در ورزش آموزش و پرورش، دانشگاه ها، ادارات و حتی نیروهای مسلح هم شکل گرفت و در میان تمام رسانه ها صفحه ورزش روزنامه خراسان رضوی با انعکاس اخبار و جشنواره های ورزش بومی و محلی و روستایی از بین تمام رسانه ها متمایز بود که اینجا باید تأکید کنم در این زمینه «روزنامه خراسان» الگوی بسیار خوبی برای همه رسانه ها بود که باید از تمام زحمتکشان این عرصه تشکر کنم. وی گفت: البته این حرف به معنای نادیده گرفتن مطالب دیگر رسانه ها نیست اما نمی توانیم تلاش وجهد ویژه روزنامه خراسان را در این زمینه قابل تمجید ندانیم.

شناسایی ۲۰۰ بازی بومی و محلی

«خوش باطن» در ادامه گفت: تاکنون ۲۰۰ بازی بومی و محلی در خراسان رضوی شناسایی شده است که به زودی مسابقات برخی از معروف ترین آنها در مناطق ۱۲ گانه شهر مشهد و سپس مرحله نهایی آن با حضور بیش از هزار ورزشکار در سطح استان در دهه کرامت برگزار می شود.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی استان سپس افزود: بودجه چندانی نداریم اما با کمک خیران و استانداری و سایر دستگاه های خدمات رسان به روستاها سعی می کنیم فعالیت ها را گسترش دهیم، هر چند اعتراف می کنم به دلیل تنگناهای مالی توان استعدادیابی را نداریم.

وی با اعلام این که آمار دقیقی از ورزشکاران بومی و محلی نداریم، گفت: به استناد فعالیت های نوروز امسال، ۵۶ ورزشکار در قالب جشنواره ورزش های روستایی مسابقاتی برگزار کردند که در مجموع حدود یکصد هزار تماشاگر در نقاط مختلف استان داشت.

شهرستان های فعال

وی در ادامه شهرستان های تربت حیدریه و جام، نیشابور، قوچان، گناباد، فریمان و مشهد را برترین شهرستان های استان در بازی های بومی و محلی معرفی کرد و گفت: خوشبختانه با تلاش دهیاران فعالیت های خوبی انجام شده است و نگاه وزارت ورزش و جوانان هم به ۵۰ رشته زیرمجموعه این هیئت بسیار مساعد است. «خوش باطن» افزود: در این زمینه ورزشکار یا دهیاری که در مسابقات شرکت می کند حتماً باید ساکن منطقه باشد و اگر این طور نبود و ثابت شد، با وی برخورد می شود.

۷۰هیئت در بخش ها

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی استان سپس گفت: برای نخستین بار هیئت ورزش بخش ها را تشکیل دادیم و اکنون در حدود ۷۰ «بخش» استان، هیئت و متولی ورزش روستایی وجود دارد. وی گفت: برای ارتقای سطح فنی این رشته در دوره آموزشی میزبان ۱۸۰ نفر از فعالان بازی های بومی و محلی بودیم که حدود ۱۲۰ نفر از آنان معلمان ورزش دارای مدارک کارشناسی ارشد در رشته تربیت بدنی بودند.

در حاشیه

*حضور مدیران سابق و کنونی روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان که اتفاقاً نام هر دو «محمدرضا» است، (محمدرضا خوش باطن مدیر سابق و محمدرضا سعیدی مدیر کنونی) باعث شد تا اغلب خبرنگاران در ابتدای سخنان خود فرا رسیدن «روز روابط عمومی» را به هر دو تبریک بگویند...

*رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی استان در توصیف بودجه کنونی و گذشته این هیئت گفت: ضرب المثل این که کسی که پایش به لب دریا می رسد، دریا خشک می شود، حکایت ماست و برخلاف این که در گذشته این هیئت بودجه های خوبی داشت، امروز با حداقل بودجه در استان ها به کار خود ادامه می دهد.

*«خوش باطن» در بخشی از جلسه، درباره این که فدراسیون کشتی و فدراسیون ورزش های روستایی و بومی و محلی در موضوع کشتی های بومی مثل کشتی با چوخه هم نظر نیستند، گفت: حضور معاون وزیر و مسئولان وزارت در مسابقات کشتی چوخه استانی نشان از رسمیت داشتن تشکیلات کشتی چوخه زیر پرچم هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی است...

۲۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۹:۳۲
حسین جاهدناوخ

اولین دوره مسابقات قهرمانی کشوری کشتی با چوخه فدراسیون بازی های روستایی و بومی محلی مورخ 26/2/94 در استادیوم آزادی شهرستان قوچان برگزار شد .




۲۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۵:۰۸
حسین جاهدناوخ

اولین دوره مسابقات قهرمانی کشوری کشتی با چوخه فدراسیون بازی های روستایی و بومی محلی مورخ 26/2/94 در استادیوم آزادی شهرستان قوچان برگزار شد .
در این مسابقات که 23 تیم از  22 استان حضور داشتند 99 کشتی گیر در 5 وزن با یکدیگر به رقابت پرداختند .
نتایج این دوره از مسابقات عبارتست از :

در رده تیمی :
مقام اول : استان مرکزی با 21 امتیاز
مقام دوم : استان خراسان رضوی (ب) با 19 امتیاز
مقام سوم : استان تهران با 12 امتیاز

در رده انفرادی :
در وزن 65کیلو گرم :
 مقام اول : طاهر شعبانی از تهران 
مقام دوم : مهران خانلری از مازندران 
مقام سوم : میثم ارجمند از ناوخ از استان مرکزی

در وزن 72کیلو گرم :
 مقام اول : علی شاهوردی از خراسان رضوی (الف)  
مقام دوم : حسین لعل نظام خراسان رضوی (ب) 
مقام سوم : محمد رضا ارجمند از ناوخ از استان مرکزی
مقام چهارم : صادق منصف از ناوخ خراسان رضوی
در وزن 80 کیلو گرم :
 مقام اول : حسن رنجبر از ناوخ از استان مرکزی 
مقام دوم : فواد کرمی از استان البرز 
مقام سوم : عقیل شنگولی از خراسان رضوی (الف)

در وزن 90 کیلو گرم :
 مقام اول : محسن قربانی از خراسان رضوی (ب) 
مقام دوم : محمد ابراهیم اسکندر فیلابی از استان مرکزی  
مقام سوم : سینا عمو پور از استان مازندران

در وزن 90+ کیلو گرم :
 مقام اول : کمال علیزاده از خراسان رضوی (ب)  
مقام دوم : مسلم نوری از استان تهران  
مقام سوم : حسن قربانی ثانی از خراسان رضوی الف


۲۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۵:۰۷
حسین جاهدناوخ

در مسابقات کشوری با چوخه شهرستان قوچان در وزن 65 کیلو گرم میثم ارجمند سوم و صادق منصف در کمال ناباوری و بدشانسی چهارم شد در وزن 75 کیلو گرم محمد رضا ارجمند سوم شد و در وزن 80 کیلوگرم حسن رنجبر با اقتدار بر سکوی قهرمانی قرار گرفت در این وزن به خاطر برخورد حسن امامیان با رنجبر از دور مسابقات بعد از سه پیروزی حذف شد . اینجانب به تمام پهلوان های ناوخی که باعث افتخار روستا هستند تبریک عرض می نمایم و آرزوی سلامتی و موفقیت دارم

۲۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۹:۵۶
حسین جاهدناوخ

 

کشتی باچوخهمحمدرضا خوش باطن در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قوچان اظهار داشت: کشتی با چوخه یکی از قدیمی ترین ورزش‌های بومی و محلی استان خراسان رضوی است که طرفداران بیشماری در بین مردم دارد.

خوش باطن با اشاره به برگزاری نخستین دوره مسابقات ملی کشتی باچوخه در این شهرستان تصریح کرد: تاکنون مسابقات بسیاری در کشتی با چوخه در نقاط مختلف کشور و با عنوان مختلف برگزار شده اما نخستین دوره مسابقات ملی کشتی باچوخه توسط فدارسیون ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی به صورت رسمی در شهرستان قوچان برگزار می‌شود.


وی افزود: تاکنون حدود 24 تیم از استان‌های مختلف کشور آمادگی خود را برای شرکت در این مسابقات اعلام داشته‌اند.

رئیس هیئت ورزش‌های روستای و بازی‌های بومی محلی استان با اشاره به آمادگی کامل این شهرستان برای میزبانی از این مسابقات تصریح کرد: در جلسه‌ای که با حضور فرماندار و دیگر مسئولان شهرستانی داشته‌ایم آخرین وضعیت برگزاری مسابقات بررسی شد که الحمدالله آمادگی خوبی را در سطح شهرستان و مسئولان در جهت هر چه بهتر برگزاری و میزبانی این مسابقات شاهد بودیم.

وی تصریح کرد: این مسابقات در روز شنبه 26 اردیبهشت ماه جاری با حضور مسئولان استانی و کشوری در استادیوم آزادی قوچان برگزار خواهد شد.

خوش باطن در پایان با اشاره به موافقت مسئولان شهرستان و همکاری شورای شهر قوچان در اهدای زمین نیز بیان داشت: در طی بازدید مسئولان استانی و مذاکرات انجام شده با مسئولان شهرستان و اهدای زمین از طرف شورای اسلامی شهرستان بزرگترین گود کشتی باچوخه کشور در محل پارک نشاط شهرستان قوچان همزمان با برگزاری اولین دوره مسابقات ملی کشتی با چوخه کلنگ زنی خواهد شد.

۲۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۹:۴۲
حسین جاهدناوخ
قوچان ،میزبان بزرگان کشتی چوخه شد
خراسان رضوی - مورخ یکشنبه 1394/02/27 شماره انتشار 18972
عکس ها: مهدی عقیقی

قوچان- علی ایشان زاده | طی 2 مسابقه مهم کشوری و استانی ، قوچان میزبان قهرمانان مطرح کشتی چوخه کشور بود که یکی در مرکز شهرستان و دیگری در گود چوخه معروف روستای «رهورد» برگزار شد.

رقابت چوخه کاران در مسابقات کشوری

روز گذشته همزمان با سالروز بعثت پیامبر اکرم (ص)، چهارمین دوره مسابقات قهرمانی کشوری کشتی با چوخه به میزبانی قوچان در ورزشگاه آزادی این شهر برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان قوچان به خراسان گفت: در این رقابت ها 99 کشتی گیر از 22 استان کشورمان شرکت کردند که البته خراسان رضوی و خراسان شمالی هرکدام با 2 تیم و دیگر استان ها با یک تیم در رقابت ها حضور یافتند.«محمدی» خاطرنشان کرد: مسابقات در دو نوبت صبح و بعدازظهر با حضور مسئولان ومیهمانان استانی و کشوری در 5 وزن 65، 72، 80، 90 و بعلاوه 90 کیلوگرم برگزار شد . انبوه تماشاگران نیز استقبال خوبی از رقابت ها به عمل آوردند.

نبرد 122 چوخه کار در «رهورد»

در رقابت کشتی چوخه جام شهید «بابا محمد رستمی» هم که یک روز قبل از آن (جمعه) برگزار شد، 122 چوخه کار در گود چوخه روستای رهورد پنجه در پنجه یکدیگر آویختند. به گزارش خبرنگار ما بیش از 20هزار علاقه مند چوخه از این مسابقات دیدن کردند و چوخه کاران با اجرای مجموعه ای از فنون زیبای این رشته، شور و حالی ویژه به مسابقات بخشیدند.

گفت وگو با مسئولان

فرماندار قوچان در حاشیه این مسابقات ضمن تجلیل از مردم میهمان نواز و با سخاوت این روستا به خراسان گفت: همان گونه که همواره مسائل فرهنگی و هنری شهرستان و برنامه های آن را با توجه به ظرفیت ها و استعدادهای قابل توجه مدنظر داشته ایم، کشتی با اصالت «چوخه» نیز باید بیش از پیش مورد توجه باشد و کشتی گیران مستعد این خطه مورد حمایت و تشویق مسئولان ذی ربط قرار گیرند. دکتر «قامتی» افزود: حضور «سلطانی فر» رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و معاون رئیس جمهور در بازی نهایی این مسابقات و همچنین حضور برخی مسئولان استانی موجب تشویق و انگیزه هرچه بیشتر کشتی گیران شد. حضور چنین میهمانانی می تواند زمینه شناخت بهتر از جایگاه شهرستان و استعدادهای ورزشی و فرهنگی را فراهم کند و باید بتوانیم از حمایت ها و مساعدت های لازم برخوردار شویم. نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس نیز، موقعیت مناسب ارتباطی، مرزی و مناطق نمونه و جذاب گردشگری قوچان همچون دره شمخال را مایه مباهات این شهرستان دانست.«هادی شوشتری» سپس به ظرفیت های خوب ورزشی شهرستان نیز اشاره کرد. وی برگزاری این مسابقات و همچنین اولین دوره از مسابقات کشتی با چوخه قهرمانی کشور را در ورزشگاه آزادی قوچان به مناسبت سالروز بعثت پیامبر اکرم (ص) ، به فال نیک گرفت و افزود: این امر بیانگر توجه خاص مسئولان کشور به این رشته ورزشی است.در ادامه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان نیز گفت: کشتی باچوخه یکی از میراث های کهن این منطقه است. «حسین زارع صفت» افزود: کشتی چوخه به عنوان یک ورزش سنتی و اصیل در حوزه میراث فرهنگی نیز حائز اهمیت است و باید به آن توجه بیشتری شود.

کمبود امکانات

رئیس اداره ورزش و جوانان قوچان هم، به مشکل نبود امکانات لازم و برخی کمبودها همچون سرویس بهداشتی، آبخوری و ... با توجه به حضور خانواده ها و جمعیت چندین هزار نفری تماشاگر در گود رهورد اشاره کرد. «محمدی» با اشاره به کلنگ زنی گودکشتی چوخه روستای مزرج قوچان در 12هکتار زمین اهدایی با همت شهرداری و شورای اسلامی قوچان افزود: ساخت این گود که بزرگ ترین گود کشتی در شرق کشورمان خواهد بود، می تواند تا حدود زیادی این کمبودها را برطرف کند.

چند حاشیه

مشکل ضعف در بخش داوری همچنان در این مسابقات مشهود بود و باید کمیته داوران از آموزش های علمی و به روز بیشتری بهره مند شود. یکی از پژوهشگران و اهالی روستای رهورد به خراسان گفت: باید از روحیه گذشت و میهمان نوازی مردم این روستا گفت که هر سال بی دریغ پذیرای جمعیت تماشاگر هستند و با این که توقف و ورود خودروها، به اراضی زیرکشت و کشاورزی مردم آسیب هایی وارد می کند، اما آنها این کشتی را دوست دارند. «احمد فیضی» افزود: اگر قرار است گود دیگری به صورت ملی در شهرستان ساخته شود، نباید از گود «رهورد» غافل شد و نسبت به کمبودهای آن بی توجه بود.

نتایج مسابقات و معرفی برترین ها

مسابقات در 4 وزن انجام شد و نفرات اول تا سوم هر وزن هدایا و جوایز نقدی و غیرنقدی خود را از دست مسئولان و هواداران در مراسم پایانی دریافت کردند.

به گزارش خراسان در پایان این نتایج به دست آمد:

انفرادی وزن 70 کیلوگرم : 1 – علی شاهوردیان (از تیم کانیار قوچان) 2 – یاسر خداکانلو (اسفراین) 3 – ابراهیم ولیان (تیم ثامن الحجج (ع))

80 کیلوگرم: 1 – الیاس اکبری (تیم ثامن الحجج (ع)) 2 – حامد میرزا پور (مرزبانی ناجا)3 – رضا قره خانی (کلات)

90کیلوگرم: 1 – مجتبی زمانی (کانیار قوچان) 2 – محمد تیموری (تیم ثامن الحجج(ع)) 3 – محسن قربانی (نمایندگی بیمه آسیای روستای زیرک)

بعلاوه 90کیلوگرم: 1 – کامران رستمی (تیم ثامن الحجج (ع) )2 – حسن ثانی 3 – جعفر پهلوان (تیپ 277 قوچان)

نتایج تیمی: 1 – تیم ثامن الحجج (ع) 2 – کانیار قوچان 3 – نمایندگی بیمه آسیا (زیرک)

مسئولان جدول: رمضانعلی نیکدل ، اسماعیل بیگلری- ابراهیم صدری و علی باتقوا

۲۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۸:۵۰
حسین جاهدناوخ



طی حکمی از سوی سید مجتبی علوی مقدم مدیر کل دفتر امور شهری وشوراهاورییس کمیته هماهنگی شهرداریها ودهداریها محمد صالحی فرد شهردار قوچان در زمانی کمتر از 8 ماه خدمت بعنوان شهردار برتردر خصوص  ارایه خدمات مناسب به زایران وگردشگران در نوروز94 انتخاب گردید
۲۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۸:۴۳
حسین جاهدناوخ