روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

۱۵ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم شهرستان قوچان با حضور حجت الاسلام  طباطبایی امام جمعه قوچان ،آقای رجائی نیا معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری وجمعی از مسئولین ،قاریان  وحافظان قرآن کریم ومردم قوچان برگزار شد.

در این مراسم که در مسجد امام حسین (ع) برگزار شد امام جمعه قوچان اظهار کرد:

۱۰ آذر ۹۳ ، ۰۸:۵۷
حسین جاهدناوخ


جلسه استقبال از زائرین پیاده حرم رضوی به منظور ارائه خدمات مطلوب به خیل مشتاقان ولایت در دهه پایانی ماه صفر در محل فرمانداری قوچان برگزار شد .
در این جلسه رجایی نیا معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری قوچان ضمن تبریک سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام (ره) و هفته بسیج با اشاره به تدبیر حضرت امام (ره) در ایجاد بسیج مستضعفان در سال 1358 آن را یک فرهنگ و تفکر دانست که همه اقشار جامعه اعم از نظامی و غیر نظامی را شامل می شود و به زمان و مکان خاصی تعلق نداشته وگروه و جریان نیست .
ایشان با اشاره به نقش و تاثیر ارزنده و موثر فرهنگ و تفکر بسیجی در 8 سال دفاع مقدس اظهار داشت این تفکر به خوبی توانست باعث پیروزی مردم ایران بر نظام سلطه جهانی که از آستین رژیم صدام خارج گردیده بود شود . لکن امروز هم ما در جبهه دیگری که دشوارتر از جنگ سخت دیروز بوده قرار داریم .
جنگ نرم امروز تفاوتهای زیادی با جنگ سخت در هشت سال دفاع مقدس داشته  ، امروز دشمن از درب های مختلفی از جمله اجتماعی ، فرهنگی ، اقتصادی سیاسی و حتی مذهبی وارد شده و در حال جنگ با ماست لذا امروز بیش از گذشته نیازمند این تفکر و فرهنگ هستیم .
رجایی نیا تصریح کرد :

۱۰ آذر ۹۳ ، ۰۸:۵۴
حسین جاهدناوخ
خراسان رضوی - مورخ پنج‌شنبه 1393/09/06 شماره انتشار 18844

قوچان، ایشان زاده/ بارش برف در روز چهارشنبه قوچان را سفیدپوش کرد و موجب خوشحالی کشاورزان شهرستان در فصل برگ ریزان شد.بنا به گزارش اداره هواشناسی قوچان، بارش برف از ساعت ۷ صبح شروع شده که تا حدود ساعت یک بعدازظهر میزان بارندگی به 10.3 سانتی متر رسید.

۱ نظر ۰۶ آذر ۹۳ ، ۱۱:۱۴
حسین جاهدناوخ


 

 

جواد طاهری معاون ثبت احوال خراسان‌رضوی در فرمانداری قوچان اظهار داشت:

۰۵ آذر ۹۳ ، ۱۴:۱۲
حسین جاهدناوخ
فرماندار قوچان گفت: با تأمین اعتبار مورد نیاز برای اجرای پروژه آسفالت روستایی امیدواریم که تا پایان امسال تمام روستاهای قوچان آسفالت شوند.
خبرگزاری فارس: تمام روستاهای قوچان تا پایان امسال آسفالت می‌شوند
۱ نظر ۰۵ آذر ۹۳ ، ۱۴:۱۰
حسین جاهدناوخ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دریافت

 

 

 

 

۱ نظر ۰۵ آذر ۹۳ ، ۰۸:۴۲
حسین جاهدناوخ

۰۴ آذر ۹۳ ، ۰۹:۲۰
حسین جاهدناوخ

مهندس قامتی فرماندار شهرستان قوچان در حاشیه بازدید از اجرای آسفالت راه روستای فرخان  گفت: برای اجرای آسفالت در روستاهای قوچان هفت نقطه در حال عملیاتی‌ شدن و اجراست و خوشبختانه نهضت آسفالت روستایی در شهرستان شکل گرفته است.
فرماندار قوچان تصریح کرد:  بخش مرکزی این شهرستان دارای 500 کیلومتر راه روستایی بوده که 270 کیلومتر آن آسفالت شده و 30 کیلومتر آن با تأمین اعتبار مورد نیاز در دست اقدام برای آسفالت است.
قامتی با اشاره به این برای آسفالت روستای فرخان حدود 80 میلیون تومان اعتبار تخصیص یافته، بیان کرد: روستاهای فرخان، سلیم‌آباد، گنبدجق، سهل‌آباد، اندرزی، کلاته ملو، شغل‌آباد، مشکانلود، سراب و کهنه‌فرود جزء روستاهای در دست اقدام برای اجرایی شدن آسفالت هستند   وامیدواریم تا پایان سال 93 شاهد آسفالت تمام راههای روستایی بالای 50 خانوار شهرستان باشیم .
 

۰۴ آذر ۹۳ ، ۰۹:۱۸
حسین جاهدناوخ

صدا و سیما در برنامه «نیمه پنهان ماه»  از شبکه افق در گفتگو با  زهرا موزرآنی همسر شهید کلاهدوز به بررسی زندگی این شهید دوران دفاع مقدس پرداخت. 

  

 

در بخش‌‌هایی از زندگینامه شهید کلاهدوز آمده است:

«از او پرسیدند چرا با توجه به موقعیتی که داری، شاه را نمی‌کشی؟ وی در پاسخ گفته بود باید دستور برسد، نباید خودسرانه عمل کرد و بی ‌گدار به آب زد، زیرا من از آقا حضرت امام خمینی(ره) دستور می‌گیرم»

۰۳ آذر ۹۳ ، ۰۸:۳۴
حسین جاهدناوخ

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، جواد طاهری ظهر امروز در جلسه ثبت وقایع حیاتی در قوچان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: در گذشته مردم بر اساس اعتقادات مذهبی نام و تاریخ تولد نزدیکان و فرزندان خود را در پشت کتاب‌هایی مثل قرآن می‌نوشتند.

وی با بیان اینکه پس از ثبت وقایع حیاتی در اداره ثبت و احوال تمام اسناد سجلی ایرانیان دارای بایگانی شده است، گفت:

۰۳ آذر ۹۳ ، ۰۸:۳۳
حسین جاهدناوخ