روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

مؤذن حیدر قنبری

 


دریافت
مدت زمان: 28 ثانیه

 

 

 

۲۶ مهر ۹۵ ، ۱۳:۴۱
حسین جاهدناوخ


به گزارش روابط عمومی فرمانداری قوچان ؛ جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره تعاون ،کارورفاه اجتماعی قوچان با حضور مهندس احمدی مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی ، علیرضا قامتی فرماندار قوچان و مسئولین ستادی در محل فرمانداری برگزار شد
محمود احمدی مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در ابتداء این جلسه اظهار داشت : مسئولیت ها در نظام اسلامی به عنوان یک فرصت مغتنم برای خدمت، تلاش ، ایجاد وحدت، تفکر و خلاقیت برای پیشبرد اهداف نظام مقدس است.
وی در ادامه بیان کرد: مسئولان باید در کنار مردم بوده و از نزدیک با درد و دل و مشکلات مردم آشنا و در این راستا اقدام نمایند.
مهندس احمدی طی سخنانی بر توجه ویژه به حمایت و ساماندهی مشاغل خانگی، برگزاری منظم جلسات کارگروه اشتغال شهرستان، تلاش در جهت توسعه بخش تعاون، ارتباط بین تشکلهای کارگری و کارفرمایی و شرکای اجتماعی و ... تاکید کرد .
وی در ادامه افزود : شهرستان قوچان یکی از شهرهای مهم و اشتغالزای استان محسوب می شود و حفظ توازن بین متقاضیان کار و ایجاد اشتغال پویا در شهرستان امر بسیار مهمی است که باید به آن توجه وافر داشته باشیم .
وی در پایان ضمن  تقدیر و تشکر از خدمات  آقای متین فر در دوران تصدی ریاست اداره تعاون ، کارو رفاه اجتماعی شهرستان قوچان در طی سالهای گذشته و آرزوی موفقیت برای آقای ولایتی در کلیه مراحل کاری تصریح کرد :  ملاحظه ارباب رجوع در مراجعه خیلی مهم است که ما خدمت گذاران نظام مقدس وظیفه داریم در هر پست و مقامی به ارباب رجوع احترام بگذاریم چون این یک نوع خدمت نیست بلکه یک نوع نعمتی الهی است که به ما محول شده است.

 


   
منبع : روابط عمومی فرمانداری قوچان
۱۸ مهر ۹۵ ، ۱۲:۲۷
حسین جاهدناوخ


طبق روال هر سال از شب اول محرم در هر دو مسجد روستای ناوخ عزاداری سالار شهیدان تا شب سوم شهدا کربلا و سپس تا آخر ماه صفر هر پنجشنبه شب و شب های اربعین و 28 صفر برگزار می گردد

۱۲ مهر ۹۵ ، ۱۲:۴۲
حسین جاهدناوخ