روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

۱۴ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

آقای غلامرضا روحی ناوخی یکی از فرهیختگان روستای ناوخ به علت اینکه شاغل می باشد با این وجود به عنوان کارشناس ارشد مشاوره در حوزه اعتیاد هفته یک روز با رادیو خراسان رضوی  که اغلب در برنامه کرمانجی و سه شنبه ها ساعت 13 در برنامه لبه تاریکی همکاری دارد ؛ این باعث افتخار ناوخی هاست .                                       

                                       

                                        

البته فایل صوتی این چند برنامه را نیز به زودی آپلود می نماییم

۱ نظر ۲۷ آبان ۹۴ ، ۱۱:۱۸
حسین جاهدناوخ


جام جم آنلاین -  سایه علمک در تقاطعی در آمریکا که در ساعتی از روز به سایه مردی اعدام شده تبدیل می شود، این مکان را به مکان دیدنی تبدیل کرده است.

۲۷ آبان ۹۴ ، ۰۹:۱۹
حسین جاهدناوخ

سرتیپ دوم پاسدار بهمن امیری مقدم فرماندهی نیروی 
انتظامی خراسان رضوی در آئین تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی قوچان گفت : امنیت به دست آمده در حال حاضر در کشور حاصل مجموعه ای از اقدامات مردم و نیروی انتظامی است.

وی افزود :

۲۷ آبان ۹۴ ، ۰۷:۵۷
حسین جاهدناوخ

 خانی گفت: توجه به مقطع ابتدایی از ضروری ترین برنامه هاست مدیر آموزش و پرورش شهرستان قوچان گفت : باتوجه به اهمیت مقطع آموزشی ابتدایی برای دانش آموزان لازم است در تمامی حوزه ها اهتمام و توجه ویژه ای به این بخش داشته باشیم. علی خانی در مراسم تودیع و معارفه معاون آموزش ابتدایی این شهرستان با بیان این مطلب اظهار داشت : معاون جدیدی که در این سمت منصوب شده از نیروهای باتجربه ای است که امیدواریم ادامه دهنده راه رو به رشد آموزش ابتدایی در قوچان باشد . حسن ولی زاده معاون جدید آموزش ابتدایی قوچان نیز ضمن تقدیر از زحمات معاون پیشین ، با برشمردن اهداف و برنامه های خود جهت پیشبرد مقطع ابتدایی بر لزوم توجه و همدلی بیشتر همکاران و معلمان تا رسیدن به نقطه مطلوب آموزش و پرورش در این مقطع تاکید کرد . 

۲۶ آبان ۹۴ ، ۱۴:۳۰
حسین جاهدناوخ

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری :

به گزارش روابط عمومی فرمانداری قوچان ؛ هادی رجایی نیا معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری قوچان در جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی این شهرستان اظهار کرد : ثبت وقایع حیاتی عامل رشد و شکوفایی هر کشور است .

وی افزود : ثبت به موقع وقایع حیاتی از عوامل بسیار مهم توسعه و برنامه ریزی هر جامعه به حساب می آید .
رجایی نیا خواستار تعامل مسئولین با اداره ثبت احوال در چارچوب و اهداف شد و گفت ثبت این آمار و اطلاعات  اهمیت و جایگاه بالایی در برنامه ریزی و تدوین برنامه های توسعه اجتماعی ، فرهنگی شهرستان دارد.

 


  
منبع : روابط عمومی فرمانداری قوچان
۲۴ آبان ۹۴ ، ۰۷:۴۹
حسین جاهدناوخ

فرماندار قوچان :

به گزارش روابط عمومی فرمانداری قوچان ؛ علیرضا قامتی فرماندار شهرستان قوچان در جلسه شورای حفاظت از منابع آب که در محل فرمانداری برگزار گردید اظهار کرد : منابع آبی به عنوان مهم ترین عامل توسعه پایدار در شهرستان است که باید صیانت از این منابع با نگاه منطقی مشکلات در این حوزه حل شود .

قامتی با بیان اینکه عدم مدیریت صحیح برداشت آب از منابع آب زیر زمینی مهمترین علت بروز مشکلات و کمبود آب در کشور است ، افزود : اطلاع رسانی به موقع توسط رسانه های عمومی و اقدامات کارشناسانه مدیران این حوزه در شهرستان و استان و نظارت بر اجرای مصوبات میتواند نقش بسزایی از حل بحران آب داشته باشد .
وی ادامه داد : هرگونه انسداد چاه های غیر مجاز باید هوشمندانه و مدبرانه انجام پذیرد تا در عین حال که مشکل بحران آب پیگیری می شود آسیب بزرگی به معیشت و زندگی مردم وارد نگردد .

 


  
منبع : روابط عمومی فرمانداری قوچان
۲۴ آبان ۹۴ ، ۰۷:۴۹
حسین جاهدناوخ

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری:

سازمانهای مردم نهاد حلقه اتصال مردم و نظام هستند .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری قوچان ؛ هادی رجایی نیا معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری قوچان در دهمین جلسه هیأت نظارت بر سازمان های مردم نهاد این شهرستان که در فرمانداری برگزار شد گفت : سازمانهای مردم نهاد به عنوان بازوان پرتوان دولت هستند که تعامل بخشی دولتی با بخش مردمی را در برمیگیرد و به عنوان حلقه اتصال مردم و نظام است.
وی افزود : رویکرد دولت یازدهم توجه ویژه و خاص به سازمانهای مردم نهاد و گسترش آنها به عنوان کمک برای دولت در پیشبرد اهداف آن است .
رجایی نیا با تاکید اینکه کلیه ادارت ، سازمانها ، نهادها و ... ملزم به همکاری با سمن ها هستند ، گفت : مشارکت مردم در این سازمانها که سازمانی غی سیاسی ، غیر انتفاعی و عامل المنفعه هستند موجب این میشود که سریع تر و راحتتر به اهداف و نتایج عالی در خانواده ، جامعه و کشور دست یابیم .

 


  
منبع : روابط عمومی فرمانداری قوچان
۲۴ آبان ۹۴ ، ۰۷:۴۸
حسین جاهدناوخ

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری قوچان : مرحله استانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم استان خراسان رضوی به میزبانی قوچان برگزار می شود .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری قوچان : هادی رجایی نیا در جلسه هماهنگی برگزاری این دوره از مسابقات در مرحله استانی که در 25 لغایت 28 آبان ماه در شهرستان قوچان برگزار می شود گفت : شرکت کنندگان این دوره از مسابقات قرآنی برگزیدگان مرحله شهرستانی می باشند که با راهیابی به مرحله استانی در این مسابقات شرکت می نمایند .
وی تصریح کرد : در مرحله نهایی مسابقات 480 نفر از برگزیدگان و برترین های رشته های مختلف قرآنی خواهران و برادران و در سه بخش ترتیل ، اذان و دعاخوانی با یکدیگر به رقابت می پردازند و برگزیدگان ممتاز هر بخش به مسابقات کشوری راه خواهند یافت .
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری قوچان در ادامه با اشاره به اینکه برگزاری برنامه های قرآنی و فرهنگی و نیز رقابت های قرآنی تاثیر مهمی بر جامعه دارند ، بر همکاری ، هماهنگی ، مشارکت و همدلی تمامی دستگاه ها در اجرای هر چه بهتر و باشکوه تر برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی که به میزبانی قوچان برگزار می گردد تاکید کرد .
متسابقین سی و هشتمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در بخش برادران در محل مزار آیت ا... آقانجفی قوچانی و در بخش خواهران در حوزه علمیه خواهران و به مدت چهارروز به رقابت خواهند پرداخت.

 


   
منبع : روابط عمومی فرمانداری قوچان
۲۴ آبان ۹۴ ، ۰۷:۴۷
حسین جاهدناوخ

با پیگیری دهیار جدید ناوخ جناب آقای موسی الرضا پوشاگلدی و اعضای محترم شورا اجرای سنگ فرش پیاده روهای روستای ناوخ که به دلایلی از جمله کمبود بودجه تعطیل شده بود یک بار دیگر استارت زده شد و به گفته آقای دهیار این بار با سه بنا و بیست کارگر مشغول به کارند و ان شاء الله تا به اتمام نرسد تعطیل نخواهد شد .

اجرکم عندالله ...

۲۳ آبان ۹۴ ، ۰۷:۵۱
حسین جاهدناوخ

مسجد سجادیه ناوخ که در مراسم بزرگی چون عاشورا و ... گنجایش میهمانان و عزاداران را نداشت با وقف زمین از طرف آقای ابوالفضل سپهری و با همت و همیاری اهالی روستای ناوخ حدود پنجاه متر مربع به مساحت مسجد اضافه شد . خداوند ان شاءالله به بانیان این امر خیر در دنیا و آخرت اجر مادی و معنوی عنایت نماید

۲۳ آبان ۹۴ ، ۰۷:۴۵
حسین جاهدناوخ