روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

سرتیپ دوم پاسدار بهمن امیری مقدم فرماندهی نیروی 
انتظامی خراسان رضوی در آئین تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی قوچان گفت : امنیت به دست آمده در حال حاضر در کشور حاصل مجموعه ای از اقدامات مردم و نیروی انتظامی است.

وی افزود :
در خصوص کاهش جرم و سرقت در شهرستان نیازمند شناسایی سارقین و اقدامات پیشگیرانه توسط پلیس اگاهی شهرستان هستیم .
سردار امیری مقدم با تاکید این موضوع که فرماندهان انتظامی باید با مردم ارتباط تنگاتنگی داشته باشند گفت : نیروی انتظامی قبل از اینکه نیروی انتظامی باشد باید یک نیروی اجتماعی باشد و با کمک مردم و مسئولین تلاش میکنیم که امنیت را درکشور برقرار سازیم .
وی با بیان اینکه استکبار جهانی در پی ایجاد تفرقه بین مسلمانان است ، افزود : باید در برابر دشمن ثابت قدم بود، ثابت قدم بودن و استقامت مردم ما درجهان مشهود است و همین استقامت موجب شد که در طول 8سال جنگ تحمیلی یک متر از خاک ایران جابه جا نشود.
فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی با تاکید اینکه پیروی از ولایت فقیه از مباحث مهم در جامعه اسلامیست گفت : امروز مردم ما مطیع رهبری هستند و اگر این وحدت و همدلی با ولایت فقیه نبود اتفاقات جبران ناپذیری برای کشور رقم میخورد .
حجه الاسلام  والمسلمین طباطبایی امام جمعه شهرستان قوچان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه یکی دیگر از ویژگی های نیروهای انتظامی ولایتمداری است  تاکید کرد: این یکی از افتخارات نیروهای نظامی ماست که در راس انها فرماندهی کل قوا نایب امام زمان و فرزند پیامبر در راس این نظام و فرماندهی نیروی مسلح است و این از افتخاراتی است که هیچ ارتشی در دنیا ندارد و باید نیروهای نظامی این شرایط عزتمندی را قدر بدانند.
در این مراسم همچنین علیرضا قامتی فرماندار شهرستان قوچان با اشاره به امنیت ایران نسبت همسایگانش و کشور های صاحب نفوذ در دنیا عنوان کرد : یکی از موضوعات شرایط منطقه ای و اتفاقاتی که پیرامون کشور در حال وقوع است بحث اسلام ستیزی است که همواره هدف اصلی استکبار بوده و قطعادر آینده نیز این روند ادامه پیدا خواهد کرد .
وی افزود : در حوزه نظم و امنیت به واسطه فعالیت سبز پوشان و ایمنی اجتماعی به واسطه سفید پوشان انتظامی و با تلاش همه نیروهای مسلح در زیر سایه پرچم ایران و حمایت همه جانبه مردم توانسته به کشوری مقتدر در سطح دنیا تبدیل شود .
فرماندار قوچان ادامه داد : امروز تلاش هایی که از سوی نیروهای مسلح انجام میگیرد بر کسی پوشیده و هوشیاری و از جان گذشتگی نیروهای امنیتی موجب نقش برآب شدن برنامه ریزی دشمنان در اجرای حملات تروریستی در ماههای گذشته شد .
قامتی با اشاره به انتخاب پیشرو در انتهای سال جاری گفت : استکبار در صدد تضعیف رابطه مردم با حکومت که خوشبختانه در هر انتخبات مردم با حضور پر شور خود مشت محکمی بر دهان مستکبران و بدخواهان نظام میزنند وی وی خاطر نشان کرد : با همدلی دولت و ملت امسال شاهد حضور پر رنگ مردم در صحنه انتخابات خواهیم بود.
در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ علی حیرانی فرمانده سابق انتظامی قوچان تقدیر و سرهنگ رضا قدمگاهی به عنوان فرمانده انتظامی جدید قوچان معرفی شد
 
 

 


    
منبع : روابط عمومی فرمانداری قوچان
۹۴/۰۸/۲۷
حسین جاهدناوخ