روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

۱۸ مطلب در مهر ۱۳۹۳ ثبت شده است

عضو شورای شهر قوچان گفت: کمیسیون بانوان شورای شهر قوچان از سوی کمیسیون تطبیق فرمانداری و کارشناس استانداری به رسمیت شناخته شده و ریشه اختلافات رئیس شورای شهر با این کمیسیون در مسائل سیاسی است.

زکیه بیات  اظهار کرد: مطالبات بانوان و مشارکت آنها در امور اجتماعی جامعه امری اجتناب‌ناپذیر بوده و شورای شهر به عنوان نمایندگان مردم موظف به پیگیری مطالبات این قشر مهم و گسترده جامعه را دارد.

وی با بیان اینکه کمیسیون بانوان دارای مصوبات اجرایی شده با تأیید کمیته تطبیق فرمانداری است، تصریح کرد: کمیسیون بانوان شورای شهر قوچان از سوی کمیسیون تطبیق فرمانداری و کارشناس استانداری به رسمیت شناخته شده و ریشه اختلافات رئیس شورای شهر با کمیسیون بانوان در مسائل سیاسی است.

عضو شورای شهر قوچان با اشاره به این که رئیس شورای شهر اصرار بر غیرقانونی بودن و تعطیلی این کمیسیون دارد، ادامه داد: این کمیسیون با حضور برخی اعضای شورای شهر مجددا راه‌اندازی شده و در آینده نیز برای پیگیری مطالبات این قشر از جامعه گام برمی‌دارد و کسی در جمهوری اسلامی ایران نمی‌تواند مقابل حقوق بخش عظیمی از مردم بایستد.

وی یادآور شد: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران یکی از مترقی‌ترین قوانین دنیا بوده و علاوه بر تأکید قانون بر حقوق بانوان در جامعه، حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری نیز بارها بر ضرورت توجه به بانوان تأکید داشته‌اند.

بیات با یادآوری این مطلب که رفتار موجود در حوزه سیاسی شهرستان سبب می‌شود مردم تعامل مسئولان را در راستای توسعه شهری تجربه نکنند، بیان کرد: افرادی که از آنها توقع رفع مشکلات مردم بوده تا باری را از دوش آنها بردارند امروز در رفع مشکلات نه تنها همراه نیستند بلکه موانع زیادی نیز برای برطرف‌کردن مشکلات مردم ایجاد می‌کنند.

وی تأکید کرد: برخی اعضای شورای شهر در کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و حقوقی با حضور نیافتن در جلسات به دنبال از حد نصاب انداختن و نامنظم برگزار شدن جلسات کمیسیون و نگرفتن یک نتیجه مورد قبول برای رفع مشکلات مردم در جامعه هستند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر قوچان با اشاره به پیگیری قانونی تخلفات، گفت: اصلی‌ترین وظیفه شورا نظارت بر امور شهری و شهرداری است و زمانی که افراد از این جایگاه اقدامی به ضرر مردم انجام داده و رفتار خلاف قانون داشته باشند باید با تمام توان در برابر آنها ایستادگی کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

۲۹ مهر ۹۳ ، ۰۷:۳۰
حسین جاهدناوخ

 شهرداری قوچان در نظر دارد به استناد مجوز شماره 3218/ش-93/07/20 شورای محترم اسلامی شهر قوچان بهره برداری و مدیریت جایگاه های سوخت رسانی CNG امام رضا(ع) وشهید باهنررا از طریق مزایده عمومی یک مرحله ای به متقاضیان واجد شرایط واگذار نماید . جهت دریافت اسناد شرکت در مزایده می توانید به بخش مناقصات و مزایدات مراجعه نمایید .

۲۸ مهر ۹۳ ، ۰۵:۰۶
حسین جاهدناوخ

مسابقات  قزاق کوراش در روز دو شنبه مصادف با عید سعید غدیر  خم همزمان با مسابقات چوخه انتخابی شهرستان قوچان در محل سالن تختی برگزار گردید

اینمسابقات با نظم خاصی و با شرکت کشتی گیرانی از شهرستانهای استان خراسان رضوی انجام شد ودر پایان نتایج ذیل کسب گردید
در کشتی باچوخه در وزن 70 کیلوگرم آقایان "علیرضا یدی" "محمد کرد فیلابی" و "غدیر حاجی زاده" بترتیب اول  تا سوم
در وزن 80 کیلو گرم "مصطفی اسکندری" "محمد رضا ارجمند از ناوخ" و "احمد خدا بخشنده"  بترتیب اول تا سوم
در وزن آزاد رشته قزاق کوراش آقای "علی شکفته" از قوچان "ایمان قوامی" از مشهد و "محسن قربانی" از قوچان بترتیب اول تا سوم شدند. اینجانب به نوبه خودم به این پهلوان تبریک و خداقوت عرض می کنم
۲۶ مهر ۹۳ ، ۰۹:۲۴
حسین جاهدناوخ

به گزارش روابط عمومی شهرداری قوچان شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر به همراه نماینده و فرماندار محترم شهرستان در سفری دو روزه به تهران با وزیرکشور ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی – وزیر راه و شهرسازی و معاون وزیر کشور ، رئیس سازمان شهرداریها دیدار و گفتگو کردند . شهردار قوچان اعلام کرد  : در این دیدار رایزنی هاوتوافقاتی انجام شد که دستاوردهای آن در محورهای زیر می باشد .

 از جمله توافقات انجام شده با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی :

1-  قطعی شدن تخصیص 20 میلیارد ریال اعتبار جهت احداث مجتمع فرهنگی با مشارکت شهرداری که شامل اختصاص زمین ، تهیه نقشه و معماری بناست

2-   توافقات اولیه برای برگزاری جشنواره ملی و محلی در شهرستان قوچان

3-   مذاکرات جهت احداث دانشکده موسیقی قوچان

مذاکرات و توافقات انجام شده با وزیر راه و شهرسازی

1-   اختصاص  مبلغی برای تکمیل زیرسازی و انجام زیرساختهای مسکن مهر قوچان

2-   مبالغی جهت گسترش و بهسازی راههای روستایی و تونل باجگیران

3-   مذاکره جهت پیوستن اراضی سیمرغ شهرستان به محدوده زمینهای شهری

4-   پیشنهاد اصلاح طرح تفصیلی شهر

5-   واگذاری قیر یارانه ای جهت راههای درجه 1 و راههای شهری شهرستان

مذاکرات و توافقات انجام شده  با وزیرمحترم کشور و معاون وزیرورئیس سازمان شهرداریها

1-   پیشنهاد ارتقاء فرمانداری قوچان به فرمانداری ویژه و موافقت ضمنی جناب وزیر پس از بررسی های لازم

2-   موافقت جهت چاپ اوراق مشارکت برای پروژه های شهری از سوی شهرداری قوچان به میزان مورد نظر شهرداری

3-   تقسیط بدهی های شهرداری به سازمان شهرداریها علی الخصوص سازمان اتوبوسرانی

4-   دریافت ست کامل هیدرولیک آتش نشانی از سازمان شهرداریها

5-   دریافت سه دستگاه کامیون مخصوص سازمان آتش نشانی به مبلغ 750 میلیون تومان معادل یک سوم قیمت تمام شده

6-   واگذاری چند دستگاه اتوبوس به شهرداری قوچان در آینده نزدیک

7-  توافق به منظور اجرائی شدن  چارت سازمانی پیشنهادی شهردار قوچان در کل شهرداریهای درجه 9 کشورپس از بررسی در ورازت کشور

توافقات اولیه جهت دریافت بودجه به منظور ساماندهی ورودی و خروجی شهر از محل ماده 180 وزارت کشور

۲۳ مهر ۹۳ ، ۰۵:۱۳
حسین جاهدناوخ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس قوچان :

 صبح امروز  ساعت 9 صبح تشییع شهید ناجا از مقابل بیمارستان شهدای قوچان با حضور مردم و مسئولین برگزار شد. سرتیپ دوم شهید قربان محمد درودگر نیت ، یکی از کارشناسان ناجا در سانحه سقوط هواپیمایی نیروی انتظامی بود .

ساعت 17:45  این حادثه که روز شنبه 19 مهرماه  اتفاق افتاد گروهی از کارشناسان ناجا جهت نظارت با هواپیمای دو موتوره " توربو کماندو" از تهران به منطقه زاهدان اعزام و ساعت 21 حوالی زاهدان از دید رادار خارج شدند، تلاش خلبان برای کم کردن ارتفاع و فرود اضطراری بی نتیجه ماند و هواپیما پس از برخورد با مانعی سقوط می کند.

در این حادثه 3 نفر گروه پروازی و 4 کارشناس ناجا به سرپرستی سردار صادقی معاون ایمنی بازرسی ناجا به درجه رفیع شهادت نائل شدند. روحشان شاد






















۲۳ مهر ۹۳ ، ۰۵:۰۴
حسین جاهدناوخ
رئیس مجمع نمایندگان استان
بانک ها حق درخواست ضامن کارمند از روستاییان ندارند
خراسان رضوی - مورخ چهارشنبه 1393/07/23 شماره انتشار 18809

سبزوار، پورسخاوت/ «محمدرضا محسنی ثانی» رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی با انتقاد از روند پرداخت وام به روستاییان گفت: بر اساس قانون بانک ها باید اسناد زمین و ملک روستاییان را به عنوان ضامن و وثیقه برای پرداخت وام قبول کنند و حق گرفتن ضامن کارمند از روستاییان را ندارند.

۲۳ مهر ۹۳ ، ۰۴:۵۲
حسین جاهدناوخ

آیا می دانستید طراح آرم کانون پرورش فکری کودکان یک قوچانی است.


محمد پولادی ١١ بهمن سال ١٣٢٠ در قوچان متولد شد.

امروز محمد پولادی را با نشانه کانون پرورش فکری کودکان می‌شناسند.

محمد پولادی در سال 1336 در هنرستان هنرهای تجسمی تهران تحصیل کرد و 1339 وارد دانشگاه هنر شد.

در سال 1344 وقتی که هنوز دانشجو بود نشانه پیشنهادی وی در مسابقه طراحی نشانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزیده می شود. 

در 1344 با مدرک فوق لیسانی گرافیک فارغ التحصیل و یک سال بعد، با استفاده از امتیاز شاگرد اولی، برای ادامه تحصیل به فرانسه اعزام می گردد. پولادی تحصیلاتش را در بوزار پاریس ادامه می دهد و به کشور بازمی گردد.

پس از بازگشت در رادیوتلویزیون ملی ایران به عنوان گرافیست و طراح دکور استخدام می شود.

پولادی در فاصله سال های 1352تا 1358 مدیریت گروه گرافیک تلویزیون آموزشی را برعهده داشت.

 او نخستین گرافیست تلویزیونی ایران است وتعداد زیادی کپشن (تصویرسازی تلویزیونی) برای برنامه های مختلف، به ویژه برنامه های کودکان طراحی کرد.

وی سوم مرداد 1376 درگذشت.   روحش شاد

۱۹ مهر ۹۳ ، ۰۴:۲۵
حسین جاهدناوخ

به گفته رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی بارش باران به صورت پراکنده تا عصر چهارشنبه در شهرستان های خراسان رضوی ادامه خواهد داشت.

۱۶ مهر ۹۳ ، ۰۹:۳۴
حسین جاهدناوخ

برنامه زنده رادیویی سلام صبح بخیر خراسان در قوچان اجرا شد

 
  این برنامه که باحضور امام جمعه  ، فرماندار ، شورای اسلامی شهر،شهردارقوچان و جمعی ازمسئولین وهمشهریان درمحل باغ ملی قوچان برگزارگردید.جناب آقای قامتی فرماندارشهرستان قوچان با معرفی شهرستان و شاخص های قوچان به سوالات شنوندگان رادیو وحاضرین در محل اجرای برنامه پاسخ دادند .








۱۵ مهر ۹۳ ، ۰۵:۰۵
حسین جاهدناوخ

حفاری، لوله گذاری و گراول پکینگ یک حلقه چاه مزرعه ناوخ به روش روتاری و خرید لوله جدار مورد نیاز چاه مزرعه ناوخ (مناقصه شماره 309)

۱۴ مهر ۹۳ ، ۱۲:۳۰
حسین جاهدناوخ