روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

از کشاورزان و تولید کنندگان برتر این بخش تجلیل شد .


همایش تجلیل از کشاورزان ، تولیدکنندگان برتر بخش کشاورزی با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی ، امام جمعه ، فرماندار و جمعی از مسئولین و کشاورزان شهرستان برگزار شد . در این مراسم از کشاورزان و تولید کنندگان نمونه بخش کشاورزی شهرستان در بخش های مختلف تقدیر شد .

مجتبی مزروعی رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در این مراسم اظهار کرد: دولت یازدهم از یک تیم با تجربه و آگاه برخوردار بوده و با توجه به کاهش قیمت نفت، نوسان دلار و افزایش قیمت ارزاق عمومی باید قدر امنیت کشورمان را بدانیم.
ایشان با بیان اینکه قیمت مرغ گران شده اما در خراسان رضوی بین 5 هزار و 300 تا 5 هزار و 400 ارائه میشود، گفت:
 نزدیک به 50 سال است که از منابع بخش کشاورزی بهره برداری می شود اما چه کاری برای اصلاح خاک یا افزایش مواد آلی و مکانیزاسیون در این زمینه انجام داده ایم؟
مزروعی با یادآوری این مطلب که برداشت یک طرفه از منابع سبب است هلاک و فقر شده است، بیان کرد : مسئولان باید نگاه خود را از ساخت آپارتمان، پاساژ و ... به بخش تولید بازگردانند و فرهنگ اجتماعی و مدیریت بهره برداری را پیاده سازی کنند.
ایشان با اشاره به این موضوع که با توجه به خشکسالی قیمت جو در خراسان رضوی بین 920 تا 950 حفظ شده
است، تصریح کرد: سال هاست که زمان مدیریت دیمی در بخش کشاورزی گذشته و باید به سمت مدیریت علمی و کامل همراه با تکنولوژی در این حوزه حرکت کرد زیرا کشاورزی جدای از صنعت نیست.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی با تأکید بر این مطلب که نباید بگذاریم دیگران به صورت غیرعادلانه و غیرمنصفانه بخش کشاورزی را زیرسؤال ببرند، خاطرنشان کرد: باید تقابل تدریجی مبتنی بر اصول
علمی و منطقی را در پیش گرفته و عزت و احترام بخش کشاورزی را حفظ کنیم .










 


منبع : روابط عمومی فرمانداری قوچان
۹۳/۱۲/۰۶
حسین جاهدناوخ