روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

۵۰ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است



مدیر جهاد کشاورزی قوچان علی یگانه اظهار داشت: حدود 13 هزار و 100 رأس دام سنگین، 402 هزار دام سبک، یک میلیون و 16 هزار و 760 طیور تخم‌گذار و 400 هزار و 237 طیور گوشتی در این شهرستان وجود دارد.

وی با بیان اینکه روزانه 120 تا 150 تن شیر در این شهرستان تولید می‌شود و تنها تاکنون یارانه شیر سه ماه نخست سال 93 به ارزش 1.5 میلیارد تومان به دامداران پرداخت شده است، تصریح کرد: 51 واحد گاوداری شیری، 11 واحد گوساله‌پروری صنعتی، 81 واحد پرواربندی و چهار واحد پرورش پولت با ظرفیت تولید 365 هزار قطعه در قوچان وجود دارد.
یگانه مقدم مجتمع دامپروری خبوشان قوچان را یکی از قابلیت‌های دامپروری این شهرستان و استان برشمرد و بیان کرد: فاز نخست این پروژه 107 واحد پرواربندی با 200 رأس بوده که در حال حاضر با 80 درصد ظرفیت در حال فعالیت و فاز دوم آن نیز دارای 125 واحد گاوداری شیری است.

وی اضافه کرد: برای تکمیل و راه‌اندازی کامل این پروژه 30 میلیارد ریال اعتبار نیاز بوده که در صورت اختصاص یک میلیارد تومان در سال جاری می‌توان 50 درصد واحدها را به بهره‌برداری رساند.

مدیر جهاد کشاورزی قوچان با بیان این مطلب که از محل تسهیلات صندوق توسعه ملی حمایت‌های خوبی در حوزه صنعت گلخانه‌های این شهرستان صورت گرفته، اظهار کرد: قوچان در گذشته هیچ گلخانه‌ای نداشت اما امروز 1.3 هکتار گلخانه فعال با تولید گل‌های رُز، آسترمریا، خیار و 1.5 هکتار گلخانه در آستانه بهره‌برداری دارد.

۲۴ تیر ۹۴ ، ۱۳:۳۹
حسین جاهدناوخ

بر اساس اعلام دبیرخانه ستاد بزرگداشت مقام معلم اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی،در سی و یکمین دوره برگزاری این بزرگداشت ،شهرستان قوچان به عنوان شهرستان برتر در سطح استان معرفی گردید.

محمد خوش باش دبیر سی و یکمین ستاد بزرگداشت مقام معلم در شهرستان قوچان با ابراز مسرت از کسب این موفقیت افزود:این ستاد از دی ماه 1393 جهت برپایی و برگزاری هرچه باشکوهتر این بزرگداشت آغاز به کار نموده و به صورت مستمر جلساتی را با حضور کلیه اعضاء ستاد تشکیل می داده است.

محمد خوش باش ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همدلی اعضاء ستاد اظهار داشت: در این دوره تعداد سه نفر از همکاران  به عنوان معلم نمونه استانی و 52 نفر از همکاران نیز به عنوان معلمان نمونه منطقه ای برگزیده شدند.

وی تصریح کرد:از مهمترین برنامه های این ستاد در طول این بزرگداشت می توان به دیدار با امام جمعه محترم شهرستان،غبارروبی مزار شهداء توسط فرهنگیان،برگزاری جنگ شادی با حضور چهار هزار نفر از فرهنگیان و خانواده های محترمشان،تجلیل از بازنشستگان و گرامیداشت یاد و خاطره همکاران فرهنگی متوفی شهرستان اشاره نمود.


۲۴ تیر ۹۴ ، ۰۹:۲۸
حسین جاهدناوخ
12 سال استقامت و مذاکره به جمع بندی رسید
خراسان - مورخ چهارشنبه 1394/04/24 شماره انتشار 19020

ادیب- پس از 12 سال که غرب اصرار داشت ایران حتی حق داشتن یک سانتریفیوژ را ندارد، روز گذشته بالاخره گفت وگوهای 6 قدرت بزرگ با ایران با پذیرفتن حق غنی سازی ولغو یکجای تحریم ها و به رسمیت شناخته شدن حق تحقیق و توسعه به پایان رسید. پایانی که البته همه معتقدند آغاز راه خواهد بود و همه بر دشوار بودن اجرای آن در عمل تأکید دارند؛ روحانی آن را یک آزمون می داند، اوباما که نگرانی از احتمال رد شدن این متن در کنگره دیروز در چهره و صدا و جملاتش هویدا بود از چالش احتمالی اش با سناتورها گفت، کری اجرای توافق را اندازه رسیدن به آن، دشوار توصیف کرد و ظریف تأکید کرد باید ساختن توافق را آغاز کنیم.

طولانی‌ترین مذاکرات قرن دیروز در حالی پایان یافت که دیپلمات های هر 6 کشور تا ساعات صبح سه شنبه به مذاکره پرداختند. حتی هنگامی که زمزمه های نشست مطبوعاتی و اعلام توافق داغ تر شد، فابیوس هتل را ترک کرد و خبرنگاران گمان کردند که مذاکرات شکست خورده، اما با این جمله او که گفت: «می روم بخوابم» یقین کردند که توافقی در کار خواهد بود.

بیش از 700 خبرنگار بین المللی و عکاس گفت وگوهای 18 روزه وین را پوشش دادند که در نوع خود بی نظیر بود. صبح دیروز بود که به این خبرنگاران اعلام شد بلافاصله با اتوبوس به محل دفتر سازمان ملل در وین بروند تا باور کنند بعد از روزهای متمادی بالاخره به خانه برمی گردند. اعلام خبر جمع بندی موفقیت آمیز مذاکرات وین موجب شد همه دنیا زبان به تحسین دیپلماسی بگشایند و البته از قدرت و قوت ایران سخن بگویند، از جمله یک نویسنده مشهور عرب امروز در شبکه های اجتماعی نوشت؛ ایران انفجار اتمى اش رابا موفقیت انجام داد بدون آنکه بمبى بسازد! 18 روز کار شبانه روزی تیم هسته ای کشورمان در پی بیش از 20 ماه مذاکره حساس و فشرده و 12 سال ایستادگی مردم ایران، روز گذشته بالاخره نتیجه داد و پس از دیدارهای مکرر دیپلماتیک بین وزرای خارجه 6 کشور نشست هماهنگی و نهایی ظریف با همتایانش در 1+5 و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برگزار شد و در نهایت بیانیه مشترک و واحد جمع بندی مذاکرات توسط ظریف و موگرینی قرائت شد.

این بیانیه 23 تیر را یک روز تاریخی و توافق اعلام شده را یک تصمیم تاریخ ساز خوانده و آمده است: «امروز متن «برنامه جامع اقدام مشترک» را بر مبنای مولفه های اساسی که در تاریخ 13 فروردین ماه در لوزان سوئیس مورد موافقت واقع گردید، مذاکره کرده و متن نهایی را مورد توافق قرار دادیم.» این بیانیه در خصوص تحریم ها نیز گفته است: «همه تحریم های شورای امنیت و نیز تحریم های چندجانبه و یکجانبه مرتبط با برنامه هسته ای ایران» لغو خواهد شد.

در این بیانیه همچنین تأکید شده است که «متن کامل و پیوست های برجام همین امروز در دسترس عموم قرار خواهد گرفت و ظرف چند روز آینده توسط گروه 1+5 برای تایید توسط شورای امنیت به آن شورا تسلیم خواهد شد.» در این بیانیه که متن انگلیسی آن توسط موگرینی و متن فارسی آن توسط ظریف قرائت شد از توافق دیروز به عنوان یک توافق خوب یاد شده و آمده است: «این پایان مذاکرات ماست اما پایان کار مشترک ما نیست. ما همچنان این وظیفه خطیر را مشترکا دنبال خواهیم نمود و از جامعه بین‌المللی می خواهیم که از اجرای این تلاش تاریخی حمایت کند.» آن چه دیروز در وین به جمع بندی رسید نتایج مذاکرات بود که حالا باید در حوزه قانون گذاری مورد بررسی قرار بگیرد. متنی که البته ظریف هم دیروز گفت که ایده آل نیست. این متن البته ممکن است دارای اشکالاتی باشد که باید بررسی شود. با این حال مسیر این متن در کنگره آمریکا سخت و پیچیده است. به خصوص این که سناتورهای ارشد کنگره از پیش تاکید کرده اند که به راحتی به آن رای نخواهند داد و دیروز نتانیاهو هم صریحا گفت: از تمام نفوذ و امکاناتم برای باطل کردن این توافق استفاده خواهم کرد. برجامی که دیروز به جمع بندی رسید همان طور که رئیس جمهور و ظریف نیز تاکید کردند یک آغاز راه است.

۲۴ تیر ۹۴ ، ۰۹:۱۲
حسین جاهدناوخ

با استقبال استاندار خراسان رضوی؛


به گزارش اداره کل روابط عمومی و تشریفات استانداری خراسان رضوی، محمد جواد ظریف بامداد امروز با هدف زیارت بارگاه منور رضوی به یمن پیروزی غرور آفرین ملت سربلند ایران در مذاکرات هسته ای وارد مشهد مقدس شد.
ا استقبال استاندار خراسان رضوی وزیر امورخارجه به همراه اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای وارد مشهد شدند.

دکتر ظریف سردار بزرگ جبهه دیپلماسی کشور و همکارانش در بدو ورود در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد مورد استقبال گرم استاندار و مردم ولایتمدار و خردمند مشهد قرار گرفتند.
تیم مذاکره کننده دقایقی پیش پس از تشرف به بارگاه منور رضوی و قدردانی از الطاف امام هشتم(ع) به پاس پیروزی در مذاکرات، مشهد را به مقصد تهران ترک کردند.
گفتنی است؛ مردم قدرشناس مشهد مقدس و زائران بارگاه منور رضوی در مسیر فرودگاه تا حرم مطهر رضوی از دکتر ظریف و همراهانش استقبال کردند.


   
منبع : اداره کل روابط عمومی و تشریفات استانداری خراسان رضوی

۱ نظر ۲۴ تیر ۹۴ ، ۰۹:۱۲
حسین جاهدناوخ

به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب و به همت دفتر امور بانوان و خانواده فرمانداری قوچان بانوان محجبه و فرهیخته قوچانی در یک حرکت نمادین با اجرای رژه خودرویی ، مسیر میدان فلسطین تا فرمانداری  را طی کردند .
در این برنامه که برای چهارمین سال پیاپی و به صورت ابتکاری در قوچان برگزار شد 150 بانوی محجبه قوچانی از ادارات ، نهادها ، سازمانها و اصناف  با نصب پرچم جمهوری اسلامی و ایران و درج شعار یا زهرا در کلیه خودروها  در این حرکت نمادین شرکت کردند .
سیده عفت موسوی نژاد مشاور فرماندار در امور بانوان و خانواده درحاشیه ای برگزاری این برنامه گفت : هدف از اجرای این برنامه زنده نگهداشتن سه هزار شهید مسجد گوهرشاد و حریم عفاف و حجاب در شهرستان است .
وی با بیان اینکه پوشش هر بانو مسلمان نشانگر پرچمی است که بر فراز شخصیت آن زن برافراشته شده است اضافه کرد : حجاب بیانگر فرهنگی است که در وجود هر بانویی نهادینه شده است و لازم است امروز بانوان فرهیخته و محجبه با ورود عالمانه در فضای جنگ نرم توطئه های دشمنان علیه زنان این مرز و بوم را بشناسند .
موسوی نژاد تصریح کرد : حضور بانوان فرهیخته محجبه و تحصیل کرده در تمامی عرصه های اجتماعی می تواند مبین فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند زن مسلمان می تواند الگوی سوم در دنیا باشد یعنی نه زن شرقی نه غربی بلکه زنی است که می تواند عفیف و نجیب باشد و هم در همه عرصه های فعالیتهای اجتماعی حضور مفید و موثر داشته باشد


منبع : روابط عمومی فرمانداری قوچان
۲۲ تیر ۹۴ ، ۱۴:۱۸
حسین جاهدناوخ

علیرضا قامتی فرماندار شهرستان قوچان ظهر امروز در جلسه روز ملی عفاف و حجاب که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: اجرای برنامه نمادین رژه خودرویی بانوان محجبه در قوچان بیانگر جایگاه زن ایرانی و اسلامی است که میتواند هم حجاب و هم عفتش را در کنار کار و تلاش حفظ کند .
وی با اشاره به مسئله حجاب و مرور تاریخ در حوزه ایران شناسی که به دوران پیش از اسلام بازمی گردد ، بیان کرد :

۲۲ تیر ۹۴ ، ۱۴:۱۶
حسین جاهدناوخ
رابط خبر اداره تبلیغات اسلامی قوچان از افتتاح نمایشگاه جامعه القرآن کریم توسط رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قوچان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، سعید اصغری رابط خبر اداره تبلیغات شهرستان قوچان با اعلام این خبر گفت: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان نمایشگاه قرآنی مذهبی جامعه القرآن کریم شهرستان قوچان با قرفه های قرآنی، فرهنگی، مذهبی توسط حجت الاسلام ساجدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی و با حضور برخی از مسئولین ادارات فرهنگی شهرستان در سالن نمایشگاهی اداره فرهنگ و ارشاد واقع در خیابان امام خمینی(ره) افتتاح شد.

شایان ذکر است نمایشگاه بعدازظهرها تا پایان ماه مبارک رمضان جهت بازدید علاقه مندان دایر است.

۲۲ تیر ۹۴ ، ۱۴:۱۶
حسین جاهدناوخ

قوچانی / قاسم گلدی با اشاره به این موضوع که میانگین رشد جمعیت در قوچان ۱٫۵ درصد است ، اظهار کرد : میزان ولادت در فصل نخست امسال ۵۸۵ واقعه در قوچان بوده که در مدت مشابه سال گذشته یک هزار و ۱۴ واقعه ثبت شده و این نشانگر ۲٫۹ درصد کاهش است.

وی با بیان این مطلب که در واقعه وفات نیز ۲۸۴ واقعه در سه ماه امسال و ۲۷۳ واقعه در مدت مشابه سال گذشته رخ داده است ، گفت : واقعه ازدواج در سه ماه نخست امسال ۶۴۹ واقعه و در مدت مشابه سال گذشته ۷۵۰ واقعه بوده که با ۱۳٫۵ درصد کاهش مواجه شدیم.
رئیس اداره ثبت احوال قوچان با یادآوری این موضوع که این شهرستان در وقایع ولادت ، وفات ، ازدواج و طلاق به ترتیب رتبه‌های نوزدهم ، چهارم ، سوم و اول استان خراسان رضوی را به خود اختصاص داده ، تصریح کرد : طی سه ماه نخست امسال ۱۸۰ واقعه طلاق در قوچان ثبت شده که مدت مشابه آن در سال گذشته ۱۵۶ واقعه بود که متأسفانه با ۱۵٫۴ درصد افزایش روبه‌رو هستیم .
وی تأکید کرد :

۲۲ تیر ۹۴ ، ۰۹:۲۹
حسین جاهدناوخ

قوچانی / ناصر نیک‌افشار در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت فرارسیدن هفته بهزیستی در سالن اجتماعات بهزیستی قوچان اظهار کرد : توانمندسازی معلولان یکی از اهداف سازمان بهزیستی به شمار می‌آید که از قبل تولد تا پس از مرگ برنامه‌هایی همچون پیشگیری از معلولیت، آزمایش ژنتیک ، غربالگری بینایی، اشتغال، مشاوره و… را انجام می‌دهد.

وی با بیان این موضوع که سند استراتژیک با تمرکز روی توانمندسازی گروه‌های هدف بهزیستی در این اداره تشکیل شده است ، گفت :

۲۲ تیر ۹۴ ، ۰۹:۲۷
حسین جاهدناوخ
گلایه های سهامداران «آساک» ازعدم پرداخت سود سهام
خراسان رضوی - مورخ دوشنبه 1394/04/22 شماره انتشار 19018
قوچان، ایشان زاده/ مجتمع صنعتی دوچرخه سازی «آساک» قوچان در کیلومتر 5 جاده قوچان - فاروج در زمینی به مساحت 20 هکتار، سال 1362 تاسیس شد که فعالیت رسمی خود را در مهرماه 77 با ظرفیت اسمی سالانه 300 هزار دستگاه آغاز کرد.سرمایه ثبتی آن نیز 21 میلیارد و 600 میلیون ریال با سرمایه گذاری به صورت شرکت سهامی عام و صاحبان سهام شامل بانک صنعت و معدن، شرکت سرمایه گذاری صنعت و معدن و 4/8 درصد سهام بخش خصوصی از مردم قوچان

(7 هزار و 700نفر) بوده است. مجتمع دوچرخه سازی«آساک» قوچان یک مجموعه تولیدی و صنعتی بزرگ و مادر با تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته نه تنها برای این شهرستان حائز اهمیت است ، بلکه به عنوان بزرگ ترین کارخانه دوچرخه سازی در خاورمیانه به شمار می رود. این مجتمع تولیدی در 2 سال اخیر به خاطر برخی مشکلات با رکود مواجه بود. در پی تماس های تلفنی و پیام های شهروندان درباره فعالیت نکردن کارخانه و برخی گلایه های مردمی و سهام داران قوچانی و همچنین برخی اقدامات اخیر مسئولان شهرستان و مدیران مجتمع کارخانه برای رفع موانع تولید و رونق بخشی گزارشی در این باره تهیه شده که می خوانید.

تولید پایین تر از ظرفیت

بی شک احداث و راه اندازی چنین کارخانه ای در هر شهرستان و منطقه ای باعث خوشحالی مردم و تحولی در بخش صنعت و تولید می‌شود و رونق بازار، بهبود وضعیت اشتغال و اقتصاد را در پی دارد. البته کارخانه دوچرخه سازی«آساک»قوچان به طور کلی و از همان اوایل بنا به هر دلیل نوساناتی در زمینه تولید، فروش و عرضه محصولات داشت و با مسائلی مانند تعدیل نیرو مواجه بوده است به طوری که از سال 76 تا پایان 81 یعنی قبل از واگذاری مجتمع به بخش خصوصی هیچ گاه در این فاصله زمانی نتوانسته به میزان تولید ظرفیت اسمی برسد.بر اساس یکی از آمار موجود، بیشترین تولید دوچرخه در این کارخانه در سال 79 به تعداد 95 هزار و 388 عدد بوده است که این تعداد حدود یک سوم ظرفیت اسمی آن بود که این روند تولید با توجه به ارقام برگشتی و مانده در انبار، آمار خوبی نبوده است. با چنین وضعیتی سهام داران قوچانی هم هیچ گاه به سودی از سهام خود دست نیافته اند و همچنان گلایه مند هستند.

واگذاری به بخش خصوصی

بر اساس طرح واگذاری سهام شرکت های دولتی به بخش خصوصی و اهداف برنامه 5 ساله سوم و با وجود مخالفت ها و نارضایتی های مردم محلی ،اواخر اسفند 81 این کارخانه با انجام مزایده ای به شرکت صنعتی بازرگانی«طالعی فاز»واگذار و قرارداد منعقد شد.این شرکت بازرگانی نیز از آن تاریخ فعالیت خود را آغاز کرده و محصولات متنوعی را در انواع مختلف به بازار عرضه کرده است.البته برای صادرات به کشورهای منطقه نیز گام هایی برداشته است.هر چند مجموعه جدید کارخانه دوچرخه سازی قوچان از همان ابتدای کار تاکنون دارای مشکلات زیادی بوده است که تامین قطعات مورد نیاز از خارج کشور و مشکلات ورود آن به ویژه در چند سال اخیر باعث شده چند هزار قطعه تولیدی در انبار کارخانه خاک بخورد که همین مسئله نوعی رکود در مجتمع ایجاد کرده است.

انتقاد سهامداران

یکی از سهامداران قوچانی با انتقاد از وضعیت فعلی اظهار داشت:مجتمع تولیدی دوچرخه سازی قوچان قدمت زیادی دارد اما متاسفانه در چند سال اخیر به دلیل مباحث مدیریتی و مشکلات مالی به حالت تعطیل درآمده است.رضا زمانی اظهار کرد:ما به اسم جزو سهامداران این مجتمع تولیدی هستیم اما در واقع تاکنون سود سهامی دریافت نکرده ایم.وی خاطر نشان کرد:وجود این مجتمع تولیدی ظرفیت خوبی در این شهرستان است اما نمی دانم چرا مسئولان هیچ توجهی به این مسئله نمی کنند.یکی دیگر از سهامداران خاطر نشان کرد:تمام دارایی خود را در این مجتمع سهام خریدم اما پس از مدت ها هیچ سود سهامی دریافت نکردم.«علی صحاف» افزود:همه سهامداران قوچانی از این وضعیت انتقاد دارند.وی اظهار امیدواری کرد: هر چه زودتر فعالیت این مجتمع دوباره آغاز شود و شاهد تولید زیاد دوچرخه باشیم.یکی دیگر از سهامداران اظهار داشت:در یک سال اخیر این مجتمع تولیدی هیچ فعالیتی نداشت.حتی شنیده ایم که قرار است به طور کامل تعطیل شود.اسماعیل اسکندری افزود:هر چه اعتراض می کنیم کسی جواب گوی ما نیست.وی تصریح کرد:مشکل تحریم در چند سال اخیر باعث شد که این مجتمع تولیدی با مشکل اعتبارات ارزی مواجه شود تا حدی که خط تولید خود را نیز کاهش داد.حتی باعث شد بیشتر کارگران آن نیز بیکار شوند.وی با انتقاد از کم کاری مسئولان استان افزود:این مجتمع صنعتی ظرفیت خوبی در شهرستان است که متاسفانه از چشم مسئولان پنهان مانده است.

تامین اعتبارات ریالی و ارزی

فرماندار قوچان با تاکید بر حمایت از سرمایه گذاران و کارآفرینان به خراسان گفت :کارخانه دوچرخه سازی «آساک»به عنوان یک واحد صنعتی و تولیدی عظیم ، همچنان برای قوچان حائز اهمیت است که باید در رفع موانع تولید و خروج از هرگونه رکود آن تلاش شود.«قامتی» افزود:در این زمینه با پیگیری های مدیرعامل کارخانه و همکاری نماینده مردم در مجلس اقداماتی برای تامین اعتبارات ریالی و ارزی و همچنین کارت بازرگانی صورت گرفته که امیدواریم با ورود قطعات مورد نیاز از خارج ازکشور و رفع مشکلات، شاهد فعالیت های چشمگیر کارخانه و رونق کار آن باشیم.

مذاکره برای احیای دوباره

رئیس اداره صنایع و معادن قوچان نیز درا ین باره اظهار کرد: با همکاری سازمان صنایع و معادن شهرستان و همراهی فرماندار و نماینده مردم در مجلس مبلغ 60 میلیارد ریال تسهیلات برای شروع فعالیت در کارخانه و احیای آن تخصیص یافته که حدود 4/1 درصد آن اعتبارات ریالی و بقیه ارزی و مربوط به خرید و واردات قطعات «CKD» مورد نیاز است.«علی جنانی»خاطرنشان کرد:برای استفاده بهتر از ظرفیت های کارخانه، رایزنی هایی به منظور انعقاد قرارداد با شرکت های خودروسازی برای ساخت قطعه در این واحد در دست انجام است و برای بازاریابی محصولات هم گفت و گوهایی با شهرداری تهران صورت گرفته است. انتظار است با همراهی همه جانبه مسئولان و نهادها و دستگاه های مربوط در شهرستان به زودی مشکلات این کارخانه برطرف شود.

رقابت با اروپا و آسیای شرقی

مدیرعامل دوچرخه سازی نیز از این واحد به عنوان بزرگ ترین و پیشرفته ترین مجتمع تولیدی صنعتی در خاورمیانه یاد کرد و افزود: با تولید انواع مختلف و طراحی های زیبای دوچرخه تاکنون موفق به دریافت چند نشان استاندارد ملی و جهانی همچون ایزو 9001، ایزو 1401، سیستم کنترل کیفی و ... شده ایم که به دلیل کیفیت مطلوب و کارایی مناسب،قابل رقابت با انواع دوچرخه های اروپایی و آسیای شرقی است.«علی طالعی فاز» افزود : 87 درصد از قطعات دوچرخه با دستگاه های پیشرفته در قسمت های مختلف کارخانه تولید می شود و فقط چند قطعه مانند شاتون، دنده و زنجیر مورد نیاز است که برای مونتاژ باید از کشورهایی همچون ژاپن و تایوان وارد شود. امیدواریم در راستای اهداف ارزشمند این مجتمع برای نیل به خودکفایی ، استقلال صنعتی، ایجاد اشتغال، توسعه و رونق اقتصادی منطقه، صرفه جویی ارزی و کسب درآمد ارزی بتوانیم گام های بلند و موثرتری برداریم .

۲۲ تیر ۹۴ ، ۰۹:۲۴
حسین جاهدناوخ