روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است

با خبر شدیم دانش آموز ناوخی جناب آقای جواد ابوالفضلی در مدرسه نمونه دولتی دین و دانش قوچان پذیرفته شده است ؛ که لازم می دانم به این عزیز تبریک عرض نمایم و آرزوی موفقیت برای ایشان از خداوند منان دارم ؛ موفق و مؤید باشید .
۲۶ مرداد ۹۲ ، ۰۳:۵۰
حسین جاهدناوخ

 

فرماندار قوچان درجمع مردم گفتباتوجه به تغییر سیستمهای فرستنده تلویزیون یاز آنالوگ به دیجیتال با تلاش مسئولان و کمک صداوسیمای جمهوریاسلامی ایران،سیستم فرستنده  تلویزیون  دیجیتال تا نیمه اول شهریوردر قوچان راهاندازی میشود. 

 وی افزودبرای تغییر تجهیزات دیجیتالی در سایت زوباران نیاز به 1.5 میلیارد تومان اعتبار است که از  اختیار فرمانداری قوچان خارج است و حتی ازبودجه استانی خراسان رضوی نیز بالاتر است، اما با کمک  بودجه ملی قرار است با هماهنگی مهندس ضرغامی رئیس سازمان صداوسیما و معاونان ویاین اعتبارات  اختصاص پیدا کرده و سیستم فرستنده تلویزیون دیجیتال تاشهریور در قوچان راهاندازی شود.

انشاالله روزی خبر راه اندازی فرستنده دیجیتال در شهرمان قوچان را اعلام خواهیم کرد.

 

۲۱ مرداد ۹۲ ، ۰۴:۰۹
حسین جاهدناوخ

سید جوانان اهل بهشت، سبط اکبر، حضرت امام حسن مجتبی(ع) در 15 رمضان سال سوم هجری قمری در مدینه منوره به دنیا آمد. نام ایشان «حسن» به معنای خوب و نیکو است. کنیه آن حضرت، ابومحمد و القاب ایشان، تقی، زکی و السبط است. امام حسن مجتبی(ع) پس از شهادت پدر بزرگوار خویش، مدتی امور خلافت مسلمانان را عهده دار شدند و مهیای جنگ با معاویة بن ابی سفیان شد. اما آن حضرت در پی خیانت گروه زیادی از لشکریان خود، به صلح با معاویه رضایت داد. امام حسن مجتبی(ع) پس از مدتی از کوفه به مدینه بازگشت و به ارشاد، هدایت و امامت جامعه اسلامی پرداخت. امام حسن مجتبی (ع) در 28 صفر 50 قمری به شهادت رسیدند و پیکر مطهرشان در قبرستان بقیع به خاک سپرده شد .

۰۲ مرداد ۹۲ ، ۰۵:۱۹
حسین جاهدناوخ

خراسان - مورخ سه‌شنبه 1392/05/01 شماره انتشار 18460

نحوه و شرایط بهره‌مندی از برخی معافیت‌های پزشکی اعلام شد. سردار موسی کمالی جانشین اداره منابع انسانی ستادکل نیروهای مسلح با بیان این مطلب در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: چنان چه فردی مبتلا به عرق کف دست و این بیماری وی ناشی از مشکلات غدد باشد، می‌تواند از معافیت سربازی استفاده کند. وی با اشاره به بحث‌ سایر بیماری‌ها، ادامه داد: یکی دیگر از این معافیت‌ها، معافیت مربوط به دندان بود که اگر فردی در مجموع کمتر از 14 دندان داشت، از خدمت معاف می‌شد که بعضی با سوء استفاده از قانون، دندان خود را می‌کشیدند، اما در حال حاضر چنانچه این کشیدن دندان به علت بیماری‌های غددی باشد، فرد معاف می‌شود.

وی، چاقی و لاغری ناشی از بیماری غدد را از دیگر موارد بهره‌مندی از معافیت برشمرد و اظهار کرد: چاقی و لاغری که به سبب بیماری غدد ایجاد شده باشد، می‌تواند سبب معافیت فرد شود.

کمالی هم چنین درباره شرایط بهره‌مندی از معافیت قد نیز گفت: در حال حاضر چنان چه طول قد مشمولان کمتر از 150 سانتی‌متر باشد، از انجام خدمت سربازی معاف می‌شوند که البته در حال کم کردن این قد در آیین‌نامه جدید هستیم، چرا که به نظر ما لزومی ندارد فردی که ممکن است تخصص هم داشته باشد، تنها به دلیل کوتاهی قد از سربازی معاف شود.

وی با اشاره به معافیت افرادی که چشمشان ضعیف است نیز اظهار کرد: بر اساس قانون چنانچه مشمولان دیپلم و زیر دیپلم دارای یک چشم با نمره 5 و مجموع نمره دو چشم 8 و بالاتر باشد، می‌توانند از سربازی معاف شوند و مشمولان بالاتر از دیپلم نیز با یک چشم نمره 6 و دو چشم بیش از 10 از خدمت معاف خواهند شد. جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح هم چنین درباره آیین‌نامه جدید معافیت خبر داد و گفت: بر اساس این آیین‌نامه که به زودی تصویب می‌شود، تغییراتی در شیوه معافیت‌ها، به ویژه معافیت پزشکی ایجاد می‌شود. وی افزود: در حال حاضر معافیت ازدواج با معلولان اناث، معافیت ازدواج با بانوان جانباز و معافیت فرزندان ذکور مادران فاقد همسر مشروط است که بر اساس آن برای دو مورد اول تا پنج سال و برای مورد آخر نیز تا 30 ماه به افراد معافیت موقت اعطا می شود و پس از آن معافیت دائمی تعلق می‌گیرد.

۰۱ مرداد ۹۲ ، ۰۵:۲۹
حسین جاهدناوخ