روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

۳۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

قوچانی / سعید قارنگیان در ارتباط با کمبود فشار آب در قوچان در چند روز اخیر اظهار کرد : خط لوله انتقال هزار از سد تبارک آباد به تصفیه خانه قوچان با کمبود آب مواجه شده که این موضوع در مناطق بالادست بسیار مشهود است .

وی با بیان اینکه این کمبود ، فشار را به زیر یک اتمسفر رسانده است ، گفت : علت ، شکستگی لوله بوده که امیدواریم با خریداری کمربند سایز هزار از کارخانه‌ای موجود در استان یزد یا قزوین با توجه به نزدیکی فاصله با شهرستان این مشکل تا روز جمعه رفع شود.

قارنگیان با اشاره به حضور کمرنگ عوامل آب منطقه‌ای برای رفع این مشکل و حضور تمام عوامل آب و فاضلاب شهری برای رفع این موضوع ، تصریح کرد : هم‌اکنون ارتفاع مخازن به ۲۰ سانتی متر رسیده که مصرف را بیشتر از تولید کرده اما برای رفع این مشکل آب و فاضلاب شهری قطعه مورد نظر را درخواست داده است.

وی با بیان اینکه حجم تماس‌ها در دو روز گذشته با خط ۱۲۲ اتفاقات آب بسیار زیاد بوده و موجب مشغول شدن این شماره تلفن در بیشتر اوقات می‌شود ، بیان کرد : قطع تمام انشعابات فضای سبز طی روز در دستور کار قرار گرفته و اگر رفع این اتفاق طولانی شود انشعابات فضای سبز در شب نیز قطع می‌شود.

مدیر آب و فاضلاب قوچان گفت: آب منطقه‌ای باید تعداد بیشتری از کمربند سایز هزار و وسایل دیگر مورد نیاز را خریداری کند تا در مواقع بروز مشکل بتوان در سریع‌ترین زمان ممکن آن را رفع کرد.

۳۱ خرداد ۹۴ ، ۰۹:۱۹
حسین جاهدناوخ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری قوچان ؛ علیرضا قامتی فرماندار قوچان ، رجایی نیا معاون سیاسی اجتماعی ، یاوری معاون برنامه ریزی و امور عمرانی ، جنانی رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت و دکتر قدرتی مدیر شبکه دامپزشکی از کشتارگاه صنعتی دام شهرداری قوچان بازدید کردند.

در این بازدید قامتی از نزدیک در جریان روند ذبح اسلامی کشتار دام و عرضه آن به بازار مصرف شهرستان قرار گرفت.
فرماندار قوچان ضمن تقدیر از فعالیتهای پیمانکار کشتارگاه شهرداری ، در جریان مشکلات و معضلات موجود در این واحد قرار گرفته و خواستار رفع هر چه سریعتر آنها شد.
 

۳۱ خرداد ۹۴ ، ۰۸:۱۸
حسین جاهدناوخ

علیرضا قامتی فرماندار شهرستان قوچان به مناسبت هفته جهاد کشاورزی ضمن بازدید از بخش های مختلف این اداره نشست صمیمانه ای با کارشناسان جهاد کشاورزی قوچان داشت .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری قوچان ؛ در این نشست قامتی فرماندار قوچان اظهار کرد: جهادگران در عرصه کشاورزی همه تلاش خود را در زمینه به دست آوردن رضایت نسبی بین جمعیت کثیری از مجموعه شهرستانی معطوف دارند.
وی ایران را امن ترین کشور در منطقه علیرغم تهدیدات دشمنان خواند و اضافه کرد : امنیت کشور مرهون دقت نظر در حوزه های سیاسی ، نظامی  و دیپلماسی منطقی است .
قامتی با اشاره به نگاه دولت در عرصه سیاست خارجه که به دنبال تدبیر و واقع بینی های سیاسی در جهت رسیدن به خواسته های بحق مردم ایران است بیان کرد : تلاش سربازان عرصه دیپلماسی در عرصه بین الملل کاری کمتر از نبرد در جنگ نیست .
رئیس شورای اداری شهرستان در دست داشتن اطلاعات جامع و دقیق را لازمه مدیریت خواند و گفت : وقتی اطلاعات پالایش و به طور دقیق در دست داشته باشیم فرآیند کمتر دچار مشکل خواهد شد و خروجی های با کیفیت تری را خواهیم داشت تا بتوانیم در دفاع از حوزه های مختلف شهرستان حقوق مردم را بهتر مطالبه کنیم .
وی خواستار تعیین وضعیت حوزه کشاورزی نسبت به میانگین شاخص های استانی و کشوری شد و اضافه کرد : در روند پروژه ها از مشارکت  مردم در این امور استفاده شود زیرا زمانی که مردم در بخش کشاورزی احساس مالکیت کنند نگاه متفاوت و مسئولیت پذیری آنها بیشتر خواهد شد .
قامتی با اشاره به کمک 5 میلیارد تومانی سال گذشته دولت به بخش کشاورزی و تسهیلات بانکی استان و کمکهای فنی اعتباری  ، بیان کرد : در سال پیش رو این مبلغ به 20 میلیارد تومان افزایش یافته که با ارائه طرح شهرستان در این خصوص از جمله بیمه و پرداخت سود بهره های بانکی در بخش سرمایه در گردش  بتوانیم سهم شهرستان را دنبال کنیم .
فرماندار قوچان همچنین از مدیران خواست تا نسبت به فرهنگ سازی در حوزه کشاورزی از همه ظرفیت های شهرستان کمک بگیرد و خاطر نشان کرد : اگر فرهنگ در جامعه تزریق نشود هرچقدر در این خط مقدم تلاش کنیم بازخورد ضعیفی خواهیم داشت . 


۳۱ خرداد ۹۴ ، ۰۸:۱۷
حسین جاهدناوخ

نشست خبری با حضور علیرضا قامتی فرماندار قوچان و اصحاب رسانه در محل دفتر کار وی برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری قوچان ؛ علیرضا قامتی در این نشست خبری اظهار کرد : آنچه در ارتباط با پروژه های عمرانی در سال 94 وعده داده بودیم بدون حذف هیچ کدام ، تمامی پروژه ها کد گرفتند و هم اکنون در مرحله اجرا ، شروع و یا انتخاب پیمانکار می باشند .
وی تصویب لایحه منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان قوچان توسط کار گروه ویژه دولت و شورای عالی مناطق آزاد کشور را دست آوردی مبارک خواند و بیان کرد : پروژه میدان ورزش قوچان با تلاش های فراوان بعد از 9 ماه از تقاطع غیر همسطح به تقاطع همسطح تغییر یافت . این پروژه با اعتبار 5 میلیارد تومان در مرحله اجرا است که ظرف 10 روز آینده با تجهیز کارگاه ها به طور رسمی توسط پیمانکار شروع به فعالیت خواهد کرد .
فرماندار قوچان با اشاره به اجرای پروژه مجتمع فرهنگی و هنری قوچان و اتمام مرحله گودبرداری آن بیان کرد : این پروژه ظرف مدت 10 روز با پیشرفت خوبی همراه بوده و در مرحله فندانسیون در حال کار است .
وی همچنین پروژه های مبادی ورودی و خروجی از فاروج به قوچان ، رودخانه اترک ، بلوار بین میدان دفاع مقدس تا تقاطع نشاط ، آسفالت محوطه استادیوم و ساماندهی میدان آزادی را از پروژه های در دست اقدام حوزه شهری خواند و اضافه کرد : در پروژه استادیوم 5 هزار نفره با تلاش های مسئولین و نماینده محترم این استادیوم به 10 هزار نفری ارتقاء یافت که بخش هایی مانند جاده کشی ، پارکینگ ، محوطه کاشت چمن ، خاکریزی و چمن کاری در حال اجراست .
قامتی در حوزه آسفالت 8 محور روستایی بالای 50 خانوار تا هفته دولت را از پروژه های اجرا شده در سال 93 خواند و بیان کرد : در حوزه کشاورزی در سال گذشته 8 هزار تن گندم و جو خریداری شد که با توجه به افزایش نزولات آسمانی امسال به 3 برابر آن یعنی 28 هزار تن خواهد رسید .
رئیس شورای اداری شهرستان سفر کوتاه وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به قوچان را همراه با دست آوردهای بسیار خوبی برای شهرستان دانسته و اظهار داشت : ایجاد بخش زنان و زایمان به مساحت 2000 متر و کلینیک تخصصی به مساحت 1000 متر در بیمارستان موسی بن جعفر (ع) و تجهیز سونوگرافی ، رادیولوژی دیجیتال و بخش سی سی یو و آی سی یو با قول مساعد وزیر بهداشت در دستور کار قرار دارد .
وی با اشاره به فصل گرما و جیره بندی آب بیان کرد : در شهرستان با کمک مسئولین و مردم و مدیریت آب ، جیره بندی آب را نخواهیم داشت و خوشبختانه در حوزه آبرسانی روستایی با بررسی آب شرب روستایی مشکلات به جد پیگیری شد و در 5 نقطه روستایی مشکل آب شرب بر طرف شده است .
فرماندار قوچان با بیان اینکه در بخش بنیاد مسکن و طرح هادی روستایی از میانگین استانی پایین تر هستیم اضافه کرد : برای رسیدن به میانگین استانی لازم به اجرای طرح هادی در 10 روستا هستیم.  
وی همچنین با یادآوری مشکلات مسیر و آب رسانی عشایر در شهرستان گفت : مشکل آبرسانی عشایر در سال گذشته مرتفع وبازگشایی 8 کیلومتر مسیر صعب العبور عشایری در دستور کار بوده و در حال اتمام می باشد . 





 


منبع : روابط عمومی فرمانداری قوچان
۲۷ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۲۶
حسین جاهدناوخ

رو نمایی از ماکت هواپیما و تندیس شهید سرلشگر  امیر خلبان اسعدی یساقی 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری قوچان ؛ در حاشیه مراسم یادواره شهید امیر سرلشگر امیر خلبان اسعدی و با حضور امیر سرتیپ خلبان برخور جانشین فرماندهی نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران و مسئولین لشگری ، استانی وشهرستانی از تندیس شهید امیر سر لشگر خلبان امر اله اسعدی یساقی رونمایی شد
این پروژه توسط هنرمند قوچانی صالح موسویان با اعتباری بالغ یک میلیارد ریال در جهت ساخت فضاهای متناسب با تندیس و پایه های کاری با همکاری و با همکاری شورای اسلامی شهر ، شهرداری و نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران در میدان دفاع مقدس اجرا رسید .


۲۵ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۰۰
حسین جاهدناوخ

\زایشگاه و کلینیک تخصصی بیمارستان موسی بن جعفر(ع) کلنگ زنی شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری قوچان ؛ سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و دکتر محرابی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد ، علیرضا قامتی فرماندار قوچان ، هادی شوشتری نماینده مردم قوچان در مجلس شورای اسلامی و با همراهی جمعی از مسئولین شهرستان ضمن بازدید از بخشهای مختلف بیمارستان موسی‌بن جعفر(ع) قوچان ، کلنگ ساختمان جدید بخش زنان و زایمان و کلینیک تخصصی این بیمارستان به زمین زده شد
زایشگاه و بخش زنان و زایمان بیمارستان موسی بن جعفر (ع) در مساحت 2 هزار متر مربع و کلینیک تخصصی این بیمارستان در زمینی به مساحت 500 متر مربع احداث که در مجموع 5 میلیارد تومان هزینه در بر دارد .


۲۵ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۵۸
حسین جاهدناوخ


باحضور همسر ،فرزندوجمعی از همرزمان تیز پرواز نیروی هوایی یادواره شهید امیر سرلشکر خلبان امرالله اسعدی یساقی ورونمایی از یادمان آن شهید بزرگوار برگزار شد



امروز دوشنبه24 خرداد1394 مراسم یادواره سرلشکر خلبان امیر امرالله اسعدی یساقی

با حضور گرم شهروندان شهیدپرور مسولین شهرستان وجمعی از امرای نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

وبه همت تیپ 277شهید تولایی قوچان برگزار گردید

در این مراسم که امیر برخورجانشین محترم نیرو نیز حضور داشت  ازهمسرفداکاروصبور شهید تقدیروتشکرنمود

مهمانان ویژه مراسم همسر محترمه وفرزند برومند شهید جناب آقای فرشید اسعدی یساقی نیز باذکرخاطرات وتجلیل از مقام شامخ شهیدیادش راهمواره زنده وسبز دانستند

در ادامه این مراسم معنوی آکنده باعطر شهیدان همرزمان این شهید بزرگواردر خاطرات خو بر رشادت شجاعت ونخبگی ایشان درامر پرواز تاکید نمودند

در پایان پس از اهدای تندیس وتقدیراز چند تن ازخانواده های معزز شاهدرونمایی از تندیس وهواپیمای امیردلیر قوچانی انجام پذیرفت

لازم بذکر است اجرای  پروژه تندیس وهواپیمای تعبیه شده در میدان دفاع مقدس با هزینه ای بالغ بریک ملیارد ریا ل بامشارکت شهرداری شورای اسلامی شهر ونیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی به انجام رسیده است







۲۵ خرداد ۹۴ ، ۰۸:۰۲
حسین جاهدناوخ



۲۴ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۱۴
حسین جاهدناوخ


 

۲۴ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۵۴
حسین جاهدناوخ



۲۴ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۵۲
حسین جاهدناوخ