روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

نشست خبری با حضور علیرضا قامتی فرماندار قوچان و اصحاب رسانه در محل دفتر کار وی برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری قوچان ؛ علیرضا قامتی در این نشست خبری اظهار کرد : آنچه در ارتباط با پروژه های عمرانی در سال 94 وعده داده بودیم بدون حذف هیچ کدام ، تمامی پروژه ها کد گرفتند و هم اکنون در مرحله اجرا ، شروع و یا انتخاب پیمانکار می باشند .
وی تصویب لایحه منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان قوچان توسط کار گروه ویژه دولت و شورای عالی مناطق آزاد کشور را دست آوردی مبارک خواند و بیان کرد : پروژه میدان ورزش قوچان با تلاش های فراوان بعد از 9 ماه از تقاطع غیر همسطح به تقاطع همسطح تغییر یافت . این پروژه با اعتبار 5 میلیارد تومان در مرحله اجرا است که ظرف 10 روز آینده با تجهیز کارگاه ها به طور رسمی توسط پیمانکار شروع به فعالیت خواهد کرد .
فرماندار قوچان با اشاره به اجرای پروژه مجتمع فرهنگی و هنری قوچان و اتمام مرحله گودبرداری آن بیان کرد : این پروژه ظرف مدت 10 روز با پیشرفت خوبی همراه بوده و در مرحله فندانسیون در حال کار است .
وی همچنین پروژه های مبادی ورودی و خروجی از فاروج به قوچان ، رودخانه اترک ، بلوار بین میدان دفاع مقدس تا تقاطع نشاط ، آسفالت محوطه استادیوم و ساماندهی میدان آزادی را از پروژه های در دست اقدام حوزه شهری خواند و اضافه کرد : در پروژه استادیوم 5 هزار نفره با تلاش های مسئولین و نماینده محترم این استادیوم به 10 هزار نفری ارتقاء یافت که بخش هایی مانند جاده کشی ، پارکینگ ، محوطه کاشت چمن ، خاکریزی و چمن کاری در حال اجراست .
قامتی در حوزه آسفالت 8 محور روستایی بالای 50 خانوار تا هفته دولت را از پروژه های اجرا شده در سال 93 خواند و بیان کرد : در حوزه کشاورزی در سال گذشته 8 هزار تن گندم و جو خریداری شد که با توجه به افزایش نزولات آسمانی امسال به 3 برابر آن یعنی 28 هزار تن خواهد رسید .
رئیس شورای اداری شهرستان سفر کوتاه وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به قوچان را همراه با دست آوردهای بسیار خوبی برای شهرستان دانسته و اظهار داشت : ایجاد بخش زنان و زایمان به مساحت 2000 متر و کلینیک تخصصی به مساحت 1000 متر در بیمارستان موسی بن جعفر (ع) و تجهیز سونوگرافی ، رادیولوژی دیجیتال و بخش سی سی یو و آی سی یو با قول مساعد وزیر بهداشت در دستور کار قرار دارد .
وی با اشاره به فصل گرما و جیره بندی آب بیان کرد : در شهرستان با کمک مسئولین و مردم و مدیریت آب ، جیره بندی آب را نخواهیم داشت و خوشبختانه در حوزه آبرسانی روستایی با بررسی آب شرب روستایی مشکلات به جد پیگیری شد و در 5 نقطه روستایی مشکل آب شرب بر طرف شده است .
فرماندار قوچان با بیان اینکه در بخش بنیاد مسکن و طرح هادی روستایی از میانگین استانی پایین تر هستیم اضافه کرد : برای رسیدن به میانگین استانی لازم به اجرای طرح هادی در 10 روستا هستیم.  
وی همچنین با یادآوری مشکلات مسیر و آب رسانی عشایر در شهرستان گفت : مشکل آبرسانی عشایر در سال گذشته مرتفع وبازگشایی 8 کیلومتر مسیر صعب العبور عشایری در دستور کار بوده و در حال اتمام می باشد . 





 


منبع : روابط عمومی فرمانداری قوچان
۹۴/۰۳/۲۷
حسین جاهدناوخ