روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

۸ مطلب در شهریور ۱۳۹۲ ثبت شده است

مسابقات جودو انتخابی  نونهالان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد

مسابقات انتخابی نونهالان استان جهت اعزام به رقابتهای منطقه دو کشور امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیأت جودو وکوراش خراسان رضوی ،  این مسابقات با شرکت 104 نفر جودوکار در دو گروه سنی از باشگاههای آینده داران پارس ، قدس ، قهرمانان ولی عصر(عج)، پایگاه استعدادیابی شهید بابا نظر ، جوانان اسلامی و پایگاه قهرمانی شهید چمران  از مشهد و تیمهای شهرستانهای جغتای ، تربت جام و چناران ظهر امروز به پایان رسید .

بنابر این گزارش ، در پایان این رقابتها  در گروه سنی متولدین دی ماه سالهای 79 تا 82  ٬حسن یوسفی قره چماق در وزن 27 کیلوگرم از پایگاه استعدادیابی شهید بابا نظر ، محمد اسمعیل پور از چناران در وزن 30 کیلوگرم اول شدند ،

 در همین گروه سنی حسین رضا پور در وزن 34 کیلوگرم و مهدی محمدی عارف در وزن 38 کیلوگرم هردو از پایگاه استعدادیابی شهید بابانظر تمام حریفان خود را پشت سر گذاشتند و  مقام اول را کسب کردند .

همچنین علی زحمتکش در وزن 42 کیلو گرم از باشگاه آینده داران پارس ، محمدرضا روحی ناوخی  در وزن 46 کیلوگرم از پایگاه قهرمانی شهید چمران و امیر حسین ابراهیمی از پایگاه استعدادیابی شهید بابانظر مقام اول این اوزان را به دست آوردند.

گفتنی است در وزن منهای 55 کیلوگرم این گروه سنی علیرضا عبادی از پایگاه قهرمانی شهید چمران و در وزن بعلاوه 55 کیلوگرم محمد مهدی راست گر از باشگاه آینده داران پارس اول شدند.

 همچنین ، در گروه سنی متولدین دی ماه سال های 77 تا 79  ٬علی یوسفی قره چماق در وزن 34 کیلوگرم از پایگاه استعدادیابی شهید بابانطر به مقام اول دست پیدا کرد و محمد جواد یوسفی در وزن 38 کیلوگرم  ، امیر حسین خلیل زاده در وزن 42 کیلوگرم ، حسین حسین زاده در وزن 46 کیلوگرم هرسه از شهرستان چناران به مقام اول این اوزان دست پیدا کردند.

زاهد اعتمادی بادلو از باشگاه آینده داران پارس در وزن 50 کیلوگرم و مرتضی مختار زاده یزدی در وزن 55 از باشگاه قدس به مقام اول رسیدند و امیر حسین عزیزی خور در وزن 60 کیلوگرم ، علی پرهیزگار در وزن منهای 66 کیلوگرم و یاسین تقوی مایانی در وزن بعلاوه 66 کیلوگرم هر سه از باشگاه آینده داران پارس مقام نخست این مسابقات  به دست آوردند .

 گفتنی است : نفرات برتراین رقابتها در روز پنجشنبه 30 شهریور در قالب تیم منتخب  نونهالان خراسان رضوی در مسابقات منطقه دو کشور که در مجموعه شهید قدیمی شهرستان فاروج استان خراسان شمالی برگزار می شود با حریفان خود از استانهای  خراسان شمالی ، خرسان جنوبی ، سمنان ، گلستان و مازندران  به رقابت خواهند پرداخت. اینجانب به نوبه خودم به این دلاور نوجوان تبریک عرض می کنم

یاد پهلوانان : شادروان محمدصادق صادقی ، شادروان حسینعلی سپهری ، شادروان رجبعلی علیدوست ، شادروان حیدر تمامیه ، شادروان منصور حیدریان ، شادروان محمد حیدریان ، شادروان امید حیدریان و آقایان رستم صادقی ، نعمت اله حیدریان ، مجید روحی ، فرج اله جیبا ، مجید نیمروزی ،  حسین منصف ، علی حیدریان ، حسین امامیان ، قاسم منصف و .... که زمانی برای روستای ناوخ افتخار کسب می نمودند بخیر .  


۲۹ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۳۴
حسین جاهدناوخ

طرح تلویزیون دیجیتال در شهرستان های قوچان ، درگز و خلیل آباد ، بخش های کوه سرخ کاشمر و میان ولایت تایباد با دو میلیارد تومان هزینه به بهره برداری رسید.

قائم مقام سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در مراسم بهره برداری از این طرح ها گفت: پوشش تلویزیون دیجیتال در کشور به 80 درصد رسیده است و خراسان رضوی در این زمینه از استان های پیشتاز است.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی مقدم گفت: در حالی که قرار بود تا پایان امسال مراکز استان های کشور دیجیتالی شود هم اینک علاوه بر همه مراکز استان های کشور بسیاری از شهر های استان های کشور هم از تلویزیون دیجیتال بهره مند شده اند.

وی با اشاره به اینکه سامانه دیجیتال بستری برای ایجاد شبکه ای جدید فراهم می کند ، افزود: شبکه تلویزیونی نسیم همزمان با میلاد امام رضا (ع) در سامانه دیجیتال راه اندازی شد که دارای رویکرد های اجتماعی ، طنز و همراه با مضامین ادبی است که برای ایجاد نشاط در جامعه برنامه ریزی شده است.

مدیر کل صدا وسیمای خراسان رضوی هم در این مراسم گفت: با افتتاح طرح های جدید پوشش تلویزیون دیجیتال در استان ، از 90 درصد گذشته به 94 درصد رسید و این موفقیت با تلاش کارشناسان مرکز در مدت یک سال محقق شد.

راه اندازی این سیستم را به تمام همشهریان عزیز قوچانی تبریک می گوییم.

همچنین از تمام مسئولینی که در به نتیجه رسیدن این مهم تلاش نموده اند کمال تشکر را داریم
۲۸ شهریور ۹۲ ، ۰۳:۲۶
حسین جاهدناوخ
با پیشنهاد شورای اسلامی روستای ناوخ اداره محترم آب روستایی شهرستان قوچان ، جناب آقای حسین ( امیر ) نیمروزی که برادر شهید مؤمنعلی نیمروزی و از افراد فعال در کارهای عمومی روستا می باشد به عنوان مأمور آب روستا انتخاب نمودند .
اینجانب نیز برای ایشان آرزوی موفقیت می نمایم .
۱ نظر ۲۴ شهریور ۹۲ ، ۰۷:۰۱
حسین جاهدناوخ
در جلسه ای که در فرمانداری با حضور اعضاء شورا دوره چهارم روستای ناوخ برگزار شد بعد از مراسم تحلیف ؛ برای انتخاب ریاست شورا رأی گیری شد و آقای حسن ثابت به عنوان رییس شورا انتخاب گردید . 
۱ نظر ۲۴ شهریور ۹۲ ، ۰۶:۵۲
حسین جاهدناوخ

بالاخره بعداز چند ماه از تأسیس کانون فرهنگی و هنری شهدا ناوخ در سال 91 امسال در مسجد سجادیه ناوخ با نصب تابلویی عملا  کانون با ریاست  جناب آقای قدرت پورابراهیم افتتاح شد ؛ انشاءالله در پیشبرد اهداف اسلامی موفق باشند .

۱ نظر ۲۳ شهریور ۹۲ ، ۰۵:۲۶
حسین جاهدناوخ
خراسان رضوی - مورخ یکشنبه 1392/06/17 شماره انتشار 18496  

تربت جام، حقدادی/مسابقات کشتی با چوخه جام پهلوان براتی با حضور چوخه کاران برتر کشور روز گذشته در سالن ورزشی کارگران به پایان رسید.رئیس هیئت کشتی با چوخه شهرستان گفت: این مسابقات با گرامیداشت یاد و خاطره پهلوانان شهید کشتی با چوخه تربت جام شهیدان «صادق نورمحمدی»، «محمدامین توکلی» و «محمدحسین فراشی» برگزار شد. سرهنگ پاسدار «نعمت ا... نکویی» افزود: در پایان مسابقات هم از پهلوان براتی و خانواده  شهدای معظم کشتی با چوخه تجلیل شد. وی گفت: در این مسابقات ۲۵۰ چوخه کار شرکت داشتند و در پایان در ۷۰ کیلوگرم: علی رنگانی، حامد میرزاپور و جبار فخراحمدی، در ۸۰ کیلوگرم: ابراهیم ولیان، محمد نیک سرشت و محمد رزم آرا از تایباد، در به علاوه ۹۰ کیلوگرم: جواد محجوب، مسعود حاجی پور و قاسم احدی و در ۹۰ کیلوگرم: محمد تیموری، مصطفی نیمروزی و قدیمی اول تا سوم شدند و در رده بندی تیمی تربت جام، چناران و اسفراین اول تا سوم شدند. شایان ذکر است از این مسابقات ۶هزار نفر در ۲ روز بازدید کردند و درآمد بلیت فروشی مسابقات به حمایت از ایتام اختصاص یافت.                               

اینجانب به نوبه خویش به پهلوان نیمروزی خداقوت و تبریک عرض می کنم . همیشه موفق باشی  و سرفراز پهلوان عزیز

۱۷ شهریور ۹۲ ، ۰۴:۱۵
حسین جاهدناوخ
طبق قانون شوراها دیروز دوره سوم شوراها تمام و امروز دوره چهارم شوراها آغاز می شود که  روستای ناوخ نیز از این قاعده مستثنی نیست و شورای پنج نفره به شورای سه نفره در این دوره که آقایان عبدالحمید حیدریان ، حمید هوشمند و حسن ثابت می باشند کارشان را شروع می نمایند .ضمن تبریک ؛ انشاءالله موفق و مؤید باشند و جهت پیشرفت و آبادانی روستا بیش از پیش تلاش نمایند.

۱ نظر ۱۲ شهریور ۹۲ ، ۰۳:۵۵
حسین جاهدناوخ
یک بار دیگر زیر سازی خیابان اصلی روستای ناوخ به پایان رسید و آماده آسفالت شده !! ضمن خدا قوت به این زحمت کشان و عزیزان تلاشگر ، انشاء الله این بار ناظران دقیق کار مهندسی و نظارت را انجام می دهند که بعد از آسفالت مجبور به کندن آسفالت و دوباره کاری نشوند .

۲ نظر ۰۴ شهریور ۹۲ ، ۰۴:۱۹
حسین جاهدناوخ