روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

طرح تلویزیون دیجیتال در شهرستان های قوچان ، درگز و خلیل آباد ، بخش های کوه سرخ کاشمر و میان ولایت تایباد با دو میلیارد تومان هزینه به بهره برداری رسید.

قائم مقام سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در مراسم بهره برداری از این طرح ها گفت: پوشش تلویزیون دیجیتال در کشور به 80 درصد رسیده است و خراسان رضوی در این زمینه از استان های پیشتاز است.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی مقدم گفت: در حالی که قرار بود تا پایان امسال مراکز استان های کشور دیجیتالی شود هم اینک علاوه بر همه مراکز استان های کشور بسیاری از شهر های استان های کشور هم از تلویزیون دیجیتال بهره مند شده اند.

وی با اشاره به اینکه سامانه دیجیتال بستری برای ایجاد شبکه ای جدید فراهم می کند ، افزود: شبکه تلویزیونی نسیم همزمان با میلاد امام رضا (ع) در سامانه دیجیتال راه اندازی شد که دارای رویکرد های اجتماعی ، طنز و همراه با مضامین ادبی است که برای ایجاد نشاط در جامعه برنامه ریزی شده است.

مدیر کل صدا وسیمای خراسان رضوی هم در این مراسم گفت: با افتتاح طرح های جدید پوشش تلویزیون دیجیتال در استان ، از 90 درصد گذشته به 94 درصد رسید و این موفقیت با تلاش کارشناسان مرکز در مدت یک سال محقق شد.

راه اندازی این سیستم را به تمام همشهریان عزیز قوچانی تبریک می گوییم.

همچنین از تمام مسئولینی که در به نتیجه رسیدن این مهم تلاش نموده اند کمال تشکر را داریم
۹۲/۰۶/۲۸
حسین جاهدناوخ