روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

۳۱ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

۲۵ مهر ۹۴ ، ۱۳:۱۷
حسین جاهدناوخ

با حضور علیرضا قامتی فرماندار شهرستان قوچان :



به گزارش روابط عمومی فرمانداری قوچان با حضور صحافی مقدم نایب رئیس انجمن خوشنویسان ایران ، قامتی فرماندار شهرستان ، تعدادی از مسئولین و اساتید بزرگ خطاطی و هنر و جمع کثیری از هنردوستان قوچانی نخستین یادواره میرزا محمد علی سنگلاخ در سالن همایش های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید
علیرضا قامتی فرماندار شهرستان قوچان اظهار کرد :

۲۵ مهر ۹۴ ، ۰۸:۴۷
حسین جاهدناوخ

ه مناسبت روز عصای سفید


به گزارش روابط عمومی فرمانداری قوچان با حضور علیرضا قامتی فرماندار شهرستان و اعضای شورای اسلامی شهر از بهزیستی و مرکز توانبخشی آرزو قوچان بازدید کردند .
علیرضا قامتی با اشاره به این مطلب که مرکز توانبخشی آرزو جزو محدود مراکز با رتبه دو در سطح استان است و تمامی هزینه های جاری آن ازمشارکت مردم تامین می شود افزود :

۲۵ مهر ۹۴ ، ۰۸:۴۶
حسین جاهدناوخ

با حضور علیرضا قامتی فرماندار شهرستان قوچان :



به گزارش روابط عمومی فرمانداری قوچان هادی باقری در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری قوچان افزود: روند تغییرات طبیعی به شکلی است که وضعیت ریزگردها، بیابانزایی و شنهای روان را به وضعیت حاد رسانده است
وی گفت:

۲۵ مهر ۹۴ ، ۰۸:۴۵
حسین جاهدناوخ

با حضور علیرضا قامتی فرماندار شهرستان قوچان :


به گزارش روابط عمومی فرمانداری قوچان جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان با حضور علیرضا قامتی فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولین ادارات ذیربط در محل فرمانداری برگزار گردید .
علیرضا قامتی فرماندار شهرستان قوچان با ابراز خرسندی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده در حوزه پیشگیری از اعتیاد در انجمن معتادان گمنام (NA ) و کمپ ترک اعتیاد ، گفت :

۲۵ مهر ۹۴ ، ۰۸:۴۴
حسین جاهدناوخ

با حضور رجایی نیا معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری:


به گزارش روابط عمومی فرمانداری قوچان جلسه مکان یابی نقاط گردشگری با حضور معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری و مشاور استانی طرح و تعدادی از ادارات ذیربط در محل فرمانداری برگزار گردید .
در این جلسه رجایی نیا معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری اظهار کرد : کشور ما از زیر ساخت های بالایی برخوردار است و از لحاظ صنایع دستی ، موقعیت آب و هوایی و جاذبه های طبیعی جزو کشورهای برتر جهان محسوب می شویم .
وی افزود :

۲۵ مهر ۹۴ ، ۰۸:۴۳
حسین جاهدناوخ

خراسان - مورخ یکشنبه 1394/07/19 شماره انتشار 19091

فاطمی-با پیشرفته‌تر شدن فناوری‌های به کار رفته در گوشی‌های هوشمند، کیفیت عکس‌های ثبت شده توسط این وسایل در بسیاری از مواقع با دوربین‌های عکاسی برابری می‌کند ، اما چه نکاتی را باید رعایت کنیم تا عکس‌های بهتری ثبت کنیم؟با رعایت یک سری موارد می‌توان کیفیت عکس‌های گرفته شده را به میزان چشمگیری بهبود بخشید.

بالاتر گرفتن دوربین:زاویه دید در عکاسی یکی از مهم‌ترین نکاتی‌ است که باید به آن توجه کرد. گرفتن دوربین بالاتر از سوژه به ویژه در حالت سلفی باعث می‌شود چین و چروک‌های صورت کمتر در عکس مشخص شود و

۱۹ مهر ۹۴ ، ۰۸:۰۴
حسین جاهدناوخ

باحضور رجایی نیا معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری :


به گزارش روابط عمومی فرمانداری قوچان : مراسم پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته ناجا و با حضور رجایی نیا معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری و تعدادی از مسئولین در محل پارک نشاط برگزار گردید
رجایی نیا معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری هفته ناجا را هفته ای نمادین برای تقدیر از سبزپوشان عرصه نظم و امنیت و سفید پوشان عرصه ایمنی دانست و تصریح کرد: این نیروها درعرصه های مختلف منشا خیر و برکت اند و خدمات ارزنده ای را در سطح کشور داشته اند از دورترین نقاط مرزهای جمهوری اسلامی گرفته تا محورهای مواصلاتی شهرها و روستاها ، به هر نقطه از کشور که توجه کنیم ، نقطه ای از فعالیتهای نیروهای انتظامی را خواهیم دید .
وی اقدامات نیروی انتظامی در آرامش و آسایش جامعه را مهم قلمداد کرد و افزود :

۱۸ مهر ۹۴ ، ۱۴:۲۱
حسین جاهدناوخ

حضور معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری :

به گزارش روابط عمومی فرمانداری قوچان : مراسم بزرگداشت و یاد بود مرحوم حاج عباسعلی شاکری یکی از حجاج بیت الله الحرام که در حادثه منا جان خود را از دست داده بود در مسجد روستای کلاته رضا برگزار گردید .
حجه الاسلام طباطبایی امام جمعه شهرستان ، رجایی نیا معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری و تعدادی از پرسنل فرمانداری قوچان با حضور در این مراسم و گرامیداشت یاد و خاطره آن مرحوم با خانواده و بازماندگان داغ دیده ابراز همدردی نمودند . 

 





منبع : روابط عمومی فرمانداری
۱۸ مهر ۹۴ ، ۱۴:۲۰
حسین جاهدناوخ

با حضور رجایی نیا معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری :



به گزارش روابط عمومی فرمانداری قوچان : مراسم اولین سالگرد و بزرگداشت شهید سردار سرتیپ دوم قربان محمد دروگر نیت که در حادثه سقوط هواپیمای نیروی انتظامی در زاهدان در سال گذشته به درجه رفیع شهادت نائل گردید با حضور حجه الاسلام طباطبایی امام جمعه شهرستان ، رجایی نیا معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری و تعدادی از مسئولین شهرستان در مسجد جامع امام (ره) برگزار گردید .




منبع : روابط عمومی فرمانداری قوچان
۱۸ مهر ۹۴ ، ۱۴:۱۹
حسین جاهدناوخ