روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

با حضور علیرضا قامتی فرماندار شهرستان قوچان :


به گزارش روابط عمومی فرمانداری قوچان جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان با حضور علیرضا قامتی فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولین ادارات ذیربط در محل فرمانداری برگزار گردید .
علیرضا قامتی فرماندار شهرستان قوچان با ابراز خرسندی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده در حوزه پیشگیری از اعتیاد در انجمن معتادان گمنام (NA ) و کمپ ترک اعتیاد ، گفت :اعتیاد به عنوان یک بیماری است که در جامعه گریبان تعدادی زیادی از مردم شده است .
وی با بیان اینکه اعتیاد در نحوه تولید ، توزیع و نوع آن فرآیندی پیچیده و گسترده است ، افزود : در حوزه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر باید متناسب و همراه با اطلاعات و دانش روز خود را همگام نماییم تا امکان اثرگذاری مطلوبی را داشته باشد .
قامتی با یادآوری اینکه در حوزه مبارزه با مواد مخدر شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کرده ایم ، تصریح کرد: پدیده شوم اعتیاد هم فرد و هم خانواده را درگیر خود خواهد کرد و با ترویج فرهنگ پیشگیری از اعتیاد و حمایت از معتاد به عنوان یک بیمار در خانواده و اجتماع به هدف خود که کاهش اعتیاد است دست خواهیم یافت .
وی ادامه داد : هر مسئول در شهرستان با توجه به نقش خود سهم و جایگاه خاصی دارد که اگر به درستی آنرا بشناسند و نقش خود را کامل ایفا نمایند جامعه با رویکردی هدفمند و تاثیر گذار بسمت پیشگیری از اعتیاد حرکت خواهد کرد.

 




منبع : روابط عمومی فرمانداری قوچان
۹۴/۰۷/۲۵
حسین جاهدناوخ