روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

۹ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

صبح امروز مراسم معارفه مدیرعامل جدید شهرک های صنعتی قوچان انجام شد و جناب آقای بی غم بعنوان مدیرعامل جدید وجایگزین جناب غلامی معرفی گردیدند.

لازم بذکر است ایشان تجربه مدیریت ادارات بازرگانی قوچان وشیروان ومعاونت مدیر کلی اداره کل بازرگانی خراسان شمالی را دارا می باشند.


اینجانب مسئولیت جدید را به این جانباز دوران دفاع مقدس تبریک عرض می نماید وآرزوی موفقیت روز افزون برای ایشان دارد.

۳۱ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۱۸
حسین جاهدناوخ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری قوچان ؛ با حضور صبوریان مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی ، علیرضا قامتی فرماندار شهرستان قوچان ، خوش باطن مشاور مدیر کل ورزش و جوانان استان ، ارحمی رییس شورای اسلامی شهر ، تنی چند از اعضای شورای شهر و جمعی از روسای هیات های ورزشی شهرستان جلسه معارفه رئیس جدید اداره ورزش وجوانان شهرستان قوچان در محل تالار فرهنگیان برگزار شد

در این جلسه سروش پور آزاد رییس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان قوچان معرفی و از زحمات و تلاشهای محمد محمدی رییس سابق این اداره تقدیر و قدردانی گردید


          
۳۱ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۵۷
حسین جاهدناوخ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری قوچان ؛ با حضور سید مسعود یاوری معاونت برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری ، بخشدار مرکزی و مدیران دستگاه های خدمات رسان و نمایندگان تعاونی فرهنگیان شماره 4 جلسه تعیین تکلیف اراضی موصوف به فرهنگیان 4 در محل فرمانداری برگزار شد

دراین جلسه سید مسعود یاوری گفت : الحاق فاز یک فرهنگیان 4 به روستای قاسم آباد در شورای برنامه ریزی مصوب گردیده و نقشه های مشخصات زمینها نیز ابلاغ و عملا این اراضی به روستا الحاق شده است
وی ادامه داد : درخصوص مرجع تخلفات نیز تصمیم گیری از کمیسیون ماده 100 به کمیسیون ماده 99 واگذار گردیده و صدور پروانه توسط دهیاری با تایید نقشه از سوی بنیاد مسکن انجام خواهد شد و از این پس ارائه خدمات نیز توسط دستگاههای خدمات رسان با این موضوع هماهنگ و خدمات ارائه خواهند داد .


    
منبع : روابط عمومی فرمانداری قوچان
۳۱ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۴۷
حسین جاهدناوخ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری قوچان ؛ اولین جلسه ستاد هماهنگی روز ملی روستا در سال جدید با حضور سید مسعود یاوری معاونت برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری و جمعی از دستگاههای متولی در محل فرمانداری برگزار شد .

دراین جلسه سید مسعود یاوری با اشاره به این مطلب که معرفی روز روستا فرصتی است مناسب برای شناساندن ظرفیت ها و توانمندیهای روستائیان گفت : برگزاری و حضور روستاییان توانمند در نمایشگاههای داخلی و خارجی و مشارکت این قشر در اقتصاد مقاومتی می تواند استعدادها و ظرفیت های بالقوه شهرستان را معرفی نماید
دراین جلسه مقرر گردید ستاد هماهنگی اجرای برنامه های روز ملی روستا با مشارکت دستگاههای اجرایی شهرستان و به ریاست بخشدار مرکزی جهت معرفی ظرفیتهای تاریخی ، گردشگری ، صنایع دستی ، محصولات کشاورزی و دامی و ... تشکیل تا در فرصت باقیمانده محدود برنامه ریزی های لازم را جهت اجرای برنامه هایی مناسب و حضور و ایجاد در نمایشگاههای مختلف انجام دهند .


منبع : روابط عمومی فرمانداری قوچان
۳۱ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۴۶
حسین جاهدناوخ

جمعه گذشته چهارمین جلسه برگزاری دعای پر فیض ندبه در امامزاده روستای ناوخ با همت حاج آقا شکیباییان روحانی مسقر و حاجی قدرت پورابراهیم مسوول کانون و بسیج با حضور اهالی روستای ناوخ قرائت گردید که با صبحانه ای مفصل از طرف علیرضا صابری پذیرایی گردیدند .

جلسه روزانه قرائت قرآن قبل از نماز مغرب و عشاء

پذیرایی در شب های قدر

عزاداری و سینه زنی در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)

۵ نظر ۲۳ مرداد ۹۵ ، ۱۰:۱۴
حسین جاهدناوخ

تقدیم به دوستان 

اقداماتی وجود دارد که می توان در مواقع فوری و ضروری انجام داد. موبایل شما می تواند یک نجات دهنده زندگی یا یک ابزار فوری برای نجات باشد.

اول : وضعیت فوق العاده

شماره تلفن وضعیت فوق العاده در تمام دنیا 112 است. در ایران نیز اگر شما حتی در یک مکان خارج از محدوده شبکه موبایل خود قرار داشته باشید، شماره 112 را بگیرید، موبایل در هر شبکه موجود جستجو می کند تا یک تماس وضعیت فوق العاده برای شما برقرار کند. (پلیس، اورژانس، آتش نشانی یا...) و جالب اینکه این شماره حتی زمانیکه صفحه کلید قفل است نیز کار می کند. امتحان کنید.

حتی با گوشی بدون سیم کارت نیز میتوانید با شماره 112 تماس حاصل نمایید.


دوم : آیا تا بحال کلیدهای خود را در ماشین جاگذاشته اید؟

آیا ماشین شما یک دستگاه کنترل از راه دور بدون کلید دارد؟ این وسیله می تواند روزی مفید باشد. یک دلیل خوب برای داشتن یک موبایل: اگر شما کلیدهای خود را در ماشین جاگذاشته باشید، به موبایل یک نفر در منزل از طریق موبایل خودتان تماس بگیرید. تلفن خود را در حدود فاصله 1 متر از ماشین قرار دهید و از فرد مقابل در منزل بخواهید که کلید کنترل درب بازکن ماشین را فشار دهد، و آنرا نزدیک موبایل خود قرار دهد. قفل ماشین شما باز خواهد شد. با این کار نیاز نیست کسی کلیدها را شخصاً بیاورد. فاصله هیچ تاثیری ندارد. شما می توانید کیلومترها فاصله داشته باشید، اگر شما بتوانید با کسی که ریموت کنترل ماشین شما را دارد ارتباط برقرار کنید، شما می توانید قفل ماشین خود را باز کنید.

سوم : چگونه یک موبایل دزدیده شده را غیرفعال کنیم؟

برای چک کردن شماره سریال موبایل خود، کلید های زیر را به ترتیب فشار دهید:

*#06#

یک کد دیجیتالی روی صفحه نمایش ظاهر می شود. این شماره مختص دستگاه شما است. این شماره را یادداشت کنید و در جایی امن نگه دارید. هنگامیکه موبایل شما دزدیده می شود، شما می توانید به پشتیبان شبکه خود تماس بگیرید و این کد را به آنها بدهید. سپس آنها قادر خواهند بود دستگاه شما را مسدود کنند، حتی اگر دزدها SIM کارت را عوض کرده باشند. تلفن شما کاملاً غیرقابل استفاده خواهد شد. شما ممکن است نتوانید موبایل خود را بازپس گیرید، اما حداقل می دانید کسیکه آنرا دزدیده است دیگر نمی تواند از آن استفاده کند یا آنرا بفروشد. اگر هر کسی این کار را بکند، دیگر دزدی موبایل هیچ فایده ای نخواهد داشت.

چهارم : قدرت باطری مخفی شده

در نظر بگیرید باطری موبایل شما خیلی کم است. برای فعال کردن کلیدهای #3370* را فشار دهید. موبایل شما با این اندوخته راه اندازی مجدد خواهد شد و موبایل افزایش 50 % در باطری را نشان می دهد. این فضای اندوخته هنگامیکه موبایل خود را شارژ می کنید، خودبه خودشارژخواهد شد

مجله خبری ارسکای



۲۳ مرداد ۹۵ ، ۱۰:۰۹
حسین جاهدناوخ

نماینده مردم قوچان در مجلس :

به گزارش روابط عمومی فرمانداری قوچان ؛ جلسه شورای اداری قوچان گرامیداشت یاد شهیدان دباغ با حضور علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی ، حجه الاسلام طباطبایی امام جمعه شهرستان ، هادی شوشتری نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی ، علیرضا قامتی فرماندار قوچان و جمعی از مدیران کل استان و شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد .
در این جلسه هادی شوشتری نماینده مردم در مجلس اظهار داشت : یکی از مطالبات مردم این شهرستان طی سال‌های اخیر ارتقاء فرمانداری قوچان به فرمانداری ویژه و سه دهستان آلماجق، مزرج و شهرکهنه به شهر است.
وی با اشاره به اینکه پروژه راه‌آهن مشهد-بجنورد-گرگان یکی از اولویت‌ها و حلقه مفقوده شمال شرق کشور محسوب می‌شود، بیان کرد: قطعه اول این پروژه از مسیر گلبهار تا قوچان باید صورت بگیرد که نیازمند پیگیری استاندار خراسان رضوی است.
نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دو شهر در خراسان رضوی به مرحله فینال ایجاد واحد پتروشیمی رسیده‌اند، تصریح کرد: جلسات مختلفی در این زمینه برگزارشده و با توجه به تأمین خوراک و آب پایدار قوچان از نظر مطالعاتی شرایط بهتری دارد که هزینه اولیه اجرای این پروژه 1.2 میلیارد یورو است.
شوشتری با بیان این موضوع که می‌توان با 600 میلیون یورو در مرحله اول این پروژه را آغاز کرده و استاندار استان باید نگاه جدی داشته باشد، عنوان کرد: خط میانه سد تبارک به تصفیه‌خانه قوچان باهدف تأمین آب پایدار شرب خط در دستور کار وزارت نیرو قرار دارد که دو طرح خط مستقل و ترکیبی مدنظر است.
وی با اشاره به اینکه کارخانه دوچرخه‌سازی و کاشی این شهرستان مشکلات عدیده‌ای دارند و مستلزم آن است که استان برای تأمین سرمایه در گردش و توسعه این صنایع ورود پیدا کند، تأکید کرد: در پسابرجام با حضور هیأت‌های مختلف خارجی در کشور و استان روبرو هستیم که با توجه به موقعیت این شهرستان از نظر جغرافیایی دفتر جذب سرمایه‌گذاری خارجی آورده‌های این هیأت‌ها را برای شهرستان مدنظر قرار بدهند.
نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که بافت اقتصادی این شهرستان کشاورزی بوده و بنیاد مستضعفان زمینه مناسبی را برای سرمایه‌گذاری در زمینه دام‌پروری و کشاورزی قوچان دارا است، یادآور شد: بر اساس مطالعات صورت گرفته تحت عنوان آمایش سرزمینی در خراسان رضوی کارکرد این شهرستان به‌عنوان شهر هدف برای زائران در مسیر رفت‌وبرگشت مشخص‌شده که باید نگاه ویژه‌ای به مبادی ورودی و خروجی قوچان صورت بگیرد.

منبع : روابط عمومی فرمانداری قوچان
۱۸ مرداد ۹۵ ، ۰۹:۱۰
حسین جاهدناوخ


به گزارش روابط عمومی فرمانداری قوچان ؛ گزارش تصویری و مراسم استقبال از حضور علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی به همراه تعدادی از مدیران کل استان خراسان رضوی جهت شرکت در شورای اداری قوچان توسط حجه الاسلام و المسلمین طباطبایی امام جمعه شهرستان و هادی شوشتری نماینده مردم وعلیرضا قامتی فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان وارد قوچان شد .


              
منبع : روابط عمومی فرمانداری قوچان
۱ نظر ۱۸ مرداد ۹۵ ، ۰۹:۰۹
حسین جاهدناوخ


به گزارش روابط عمومی فرمانداری قوچان ؛ مراسم تودیع و معارفه مسئول جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قوچان با حضور جواد محقق نیشابوری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی ، علیرضا قامتی فرماندار قوچان و تعدادی از کارشناسان استان در محل فرمانداری برگزار گردید .
در این مراسم از خدمات 'قربان جعفری' مدیر سابق این کانون قدردانی شد و 'میترا شجاعی مقدم' به عنوان مدیر جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان قوچان معرفی گردید .


 
منبع : روابط عمومی فرمانداری قوچان
۱ نظر ۱۶ مرداد ۹۵ ، ۰۸:۲۵
حسین جاهدناوخ