روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی


به گزارش روابط عمومی فرمانداری قوچان، با حضور دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، صبوریان مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی، حجه الاسلام دستجردی امام جمعه، علیرضا قامتی فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولین ورزشگاه پنج هزار نفری سردار شهید نورعلی شوشتری در محل پارک نشاط افتتاح و به بهره برداری رسید.

وزیر ورزش و جوانان در این مراسم بابیان این مطلب که چهار هزار پروژه نیمه‌تمام از گذشته باقی‌مانده است و برای اتمام این پروژه‌ها اعتباری بالغ‌بر ۱۱ هزار میلیارد تومان نیازمندیم گفت: ورزشگاه پنج‌هزارنفری قوچان بااعتباری بالغ‌بر ۱۴۰ میلیارد ریال در سال ۱۳۸۸ شروع به کارکرد، که ساخت این‌چنین ورزشگاهی در حال حاضر هزینه‌ای بالغ‌بر ۳۰۰ میلیارد ریال در بر خواهد داشت.
وی بابیان اینکه با افتتاح این پروژه توانسته‌ایم فضای خوب و مناسبی برای ورزشکاران و جوانان استان خراسان رضوی و شهرستان قوچان ایجاد نماییم تصریح کرد: چند پروژه دیگر نیز در سطح استان با پیشرفت فیزیکی بالا آماده بهره‌برداری است که می‌توان به استادیوم تربت‌حیدریه و استخر ۵۰ متری شهید هاشمی نژاد اشاره کرد همچنین استادیوم استاندارد و زیبای امام رضا(ع) که توسط آستان قدس رضوی آماده‌شده است در چند روز آینده افتتاح خواهد شد.
سلطانی فر قوچان را شهرستانی غنی و دارای ریشه عمیق در رشته کشتی خواند و خاطرنشان کرد: به مردم قوچان نیز قول می‌دهیم تا با هماهنگی فرماندار با تأمین منابع، ۵۰ درصد سهم وزارت ورزش و جوانان و ۵۰ درصد سهم فرمانداری، خانه کشتی این شهرستان را با امکانات سخت‌افزاری مناسب احداث، تا شهرستان قوچان بتواند نوجوانان و جوانانی قهرمان به جامعه ورزشی کشور معرفی تا در رقابت‌های ملی و بین‌المللی بدرخشند.
وی با اشاره به این مطلب که بانوان ما نیز دارای استعدادهای قابل‌توجهی در ورزش هستند گفت: خوشبختانه با ملاحظات فرهنگی و ایدئولوژیک شاهد حضور بانوان با پوشش مناسب اسلامی در میادین مختلف هستیم و انشاء ا... در آینده بانوان نیز در عرصه‌های بین‌المللی وضعیت بهتری خواهند داشت و پیش‌بینی ما در المپیک ۲۰۲۰ حضور حداقل ۳ بانوی ایرانی بر سکوی قهرمانی این رقابت‌ها است.

استادیوم ۵۰۰۰ نفری سردار شهید نورعلی شوشتری شهرستان قوچان در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار دارای فضای اداری، زمین فوتبال با چمن مصنوعی، پیست دوومیدانی، سیستم روشنایی، جایگاه ویژه خبرنگاران، جایگاه VIP به تعداد ۱۰۰ نفر و سیستم‌های گرمایش و سرمایشی در مدت ۷ سال و بااعتباری بالغ‌بر ۱۴۰ میلیارد ریال و به‌صورت ویدئوکنفرانس توسط دکتر روحانی رئیس‌جمهور و با حضور سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در محل پارک نشاط شهرستان قوچان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.


                
منبع : روابط عمومی فرمانداری قوچان
۹۵/۱۲/۲۲
حسین جاهدناوخ