روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

علیرضا قامتی فرماندار شهرستان قوچان به مناسبت هفته جهاد کشاورزی ضمن بازدید از بخش های مختلف این اداره نشست صمیمانه ای با کارشناسان جهاد کشاورزی قوچان داشت .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری قوچان ؛ در این نشست قامتی فرماندار قوچان اظهار کرد: جهادگران در عرصه کشاورزی همه تلاش خود را در زمینه به دست آوردن رضایت نسبی بین جمعیت کثیری از مجموعه شهرستانی معطوف دارند.
وی ایران را امن ترین کشور در منطقه علیرغم تهدیدات دشمنان خواند و اضافه کرد : امنیت کشور مرهون دقت نظر در حوزه های سیاسی ، نظامی  و دیپلماسی منطقی است .
قامتی با اشاره به نگاه دولت در عرصه سیاست خارجه که به دنبال تدبیر و واقع بینی های سیاسی در جهت رسیدن به خواسته های بحق مردم ایران است بیان کرد : تلاش سربازان عرصه دیپلماسی در عرصه بین الملل کاری کمتر از نبرد در جنگ نیست .
رئیس شورای اداری شهرستان در دست داشتن اطلاعات جامع و دقیق را لازمه مدیریت خواند و گفت : وقتی اطلاعات پالایش و به طور دقیق در دست داشته باشیم فرآیند کمتر دچار مشکل خواهد شد و خروجی های با کیفیت تری را خواهیم داشت تا بتوانیم در دفاع از حوزه های مختلف شهرستان حقوق مردم را بهتر مطالبه کنیم .
وی خواستار تعیین وضعیت حوزه کشاورزی نسبت به میانگین شاخص های استانی و کشوری شد و اضافه کرد : در روند پروژه ها از مشارکت  مردم در این امور استفاده شود زیرا زمانی که مردم در بخش کشاورزی احساس مالکیت کنند نگاه متفاوت و مسئولیت پذیری آنها بیشتر خواهد شد .
قامتی با اشاره به کمک 5 میلیارد تومانی سال گذشته دولت به بخش کشاورزی و تسهیلات بانکی استان و کمکهای فنی اعتباری  ، بیان کرد : در سال پیش رو این مبلغ به 20 میلیارد تومان افزایش یافته که با ارائه طرح شهرستان در این خصوص از جمله بیمه و پرداخت سود بهره های بانکی در بخش سرمایه در گردش  بتوانیم سهم شهرستان را دنبال کنیم .
فرماندار قوچان همچنین از مدیران خواست تا نسبت به فرهنگ سازی در حوزه کشاورزی از همه ظرفیت های شهرستان کمک بگیرد و خاطر نشان کرد : اگر فرهنگ در جامعه تزریق نشود هرچقدر در این خط مقدم تلاش کنیم بازخورد ضعیفی خواهیم داشت . 







 


منبع : روابط عمومی فرمانداری قوچان
۹۴/۰۳/۳۱
حسین جاهدناوخ