روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب و به همت دفتر امور بانوان و خانواده فرمانداری قوچان بانوان محجبه و فرهیخته قوچانی در یک حرکت نمادین با اجرای رژه خودرویی ، مسیر میدان فلسطین تا فرمانداری  را طی کردند .
در این برنامه که برای چهارمین سال پیاپی و به صورت ابتکاری در قوچان برگزار شد 150 بانوی محجبه قوچانی از ادارات ، نهادها ، سازمانها و اصناف  با نصب پرچم جمهوری اسلامی و ایران و درج شعار یا زهرا در کلیه خودروها  در این حرکت نمادین شرکت کردند .
سیده عفت موسوی نژاد مشاور فرماندار در امور بانوان و خانواده درحاشیه ای برگزاری این برنامه گفت : هدف از اجرای این برنامه زنده نگهداشتن سه هزار شهید مسجد گوهرشاد و حریم عفاف و حجاب در شهرستان است .
وی با بیان اینکه پوشش هر بانو مسلمان نشانگر پرچمی است که بر فراز شخصیت آن زن برافراشته شده است اضافه کرد : حجاب بیانگر فرهنگی است که در وجود هر بانویی نهادینه شده است و لازم است امروز بانوان فرهیخته و محجبه با ورود عالمانه در فضای جنگ نرم توطئه های دشمنان علیه زنان این مرز و بوم را بشناسند .
موسوی نژاد تصریح کرد : حضور بانوان فرهیخته محجبه و تحصیل کرده در تمامی عرصه های اجتماعی می تواند مبین فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند زن مسلمان می تواند الگوی سوم در دنیا باشد یعنی نه زن شرقی نه غربی بلکه زنی است که می تواند عفیف و نجیب باشد و هم در همه عرصه های فعالیتهای اجتماعی حضور مفید و موثر داشته باشد


منبع : روابط عمومی فرمانداری قوچان
۹۴/۰۴/۲۲
حسین جاهدناوخ