روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری قوچان : مرحله استانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم استان خراسان رضوی به میزبانی قوچان برگزار می شود .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری قوچان : هادی رجایی نیا در جلسه هماهنگی برگزاری این دوره از مسابقات در مرحله استانی که در 25 لغایت 28 آبان ماه در شهرستان قوچان برگزار می شود گفت : شرکت کنندگان این دوره از مسابقات قرآنی برگزیدگان مرحله شهرستانی می باشند که با راهیابی به مرحله استانی در این مسابقات شرکت می نمایند .
وی تصریح کرد : در مرحله نهایی مسابقات 480 نفر از برگزیدگان و برترین های رشته های مختلف قرآنی خواهران و برادران و در سه بخش ترتیل ، اذان و دعاخوانی با یکدیگر به رقابت می پردازند و برگزیدگان ممتاز هر بخش به مسابقات کشوری راه خواهند یافت .
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری قوچان در ادامه با اشاره به اینکه برگزاری برنامه های قرآنی و فرهنگی و نیز رقابت های قرآنی تاثیر مهمی بر جامعه دارند ، بر همکاری ، هماهنگی ، مشارکت و همدلی تمامی دستگاه ها در اجرای هر چه بهتر و باشکوه تر برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی که به میزبانی قوچان برگزار می گردد تاکید کرد .
متسابقین سی و هشتمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در بخش برادران در محل مزار آیت ا... آقانجفی قوچانی و در بخش خواهران در حوزه علمیه خواهران و به مدت چهارروز به رقابت خواهند پرداخت.

 


   
منبع : روابط عمومی فرمانداری قوچان
۹۴/۰۸/۲۴
حسین جاهدناوخ