روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی


به گزارش روابط عمومی فرمانداری قوچان ؛ جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره تعاون ،کارورفاه اجتماعی قوچان با حضور مهندس احمدی مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی ، علیرضا قامتی فرماندار قوچان و مسئولین ستادی در محل فرمانداری برگزار شد
محمود احمدی مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در ابتداء این جلسه اظهار داشت : مسئولیت ها در نظام اسلامی به عنوان یک فرصت مغتنم برای خدمت، تلاش ، ایجاد وحدت، تفکر و خلاقیت برای پیشبرد اهداف نظام مقدس است.
وی در ادامه بیان کرد: مسئولان باید در کنار مردم بوده و از نزدیک با درد و دل و مشکلات مردم آشنا و در این راستا اقدام نمایند.
مهندس احمدی طی سخنانی بر توجه ویژه به حمایت و ساماندهی مشاغل خانگی، برگزاری منظم جلسات کارگروه اشتغال شهرستان، تلاش در جهت توسعه بخش تعاون، ارتباط بین تشکلهای کارگری و کارفرمایی و شرکای اجتماعی و ... تاکید کرد .
وی در ادامه افزود : شهرستان قوچان یکی از شهرهای مهم و اشتغالزای استان محسوب می شود و حفظ توازن بین متقاضیان کار و ایجاد اشتغال پویا در شهرستان امر بسیار مهمی است که باید به آن توجه وافر داشته باشیم .
وی در پایان ضمن  تقدیر و تشکر از خدمات  آقای متین فر در دوران تصدی ریاست اداره تعاون ، کارو رفاه اجتماعی شهرستان قوچان در طی سالهای گذشته و آرزوی موفقیت برای آقای ولایتی در کلیه مراحل کاری تصریح کرد :  ملاحظه ارباب رجوع در مراجعه خیلی مهم است که ما خدمت گذاران نظام مقدس وظیفه داریم در هر پست و مقامی به ارباب رجوع احترام بگذاریم چون این یک نوع خدمت نیست بلکه یک نوع نعمتی الهی است که به ما محول شده است.

 


   
منبع : روابط عمومی فرمانداری قوچان
۹۵/۰۷/۱۸
حسین جاهدناوخ