روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
فرماندار قوچان گفت: با تأمین اعتبار مورد نیاز برای اجرای پروژه آسفالت روستایی امیدواریم که تا پایان امسال تمام روستاهای قوچان آسفالت شوند.
خبرگزاری فارس: تمام روستاهای قوچان تا پایان امسال آسفالت می‌شوند

به گزارش قوچان ۱۱۸ و به نقل از  خبرگزاری فارس از قوچان، علیرضا قامتی صبح امروز در حاشیه اجرای قیرپاشی و آسفالت یکی از روستاهای قوچان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای اجرای قیرپاشی در روستاهای قوچان هفت نقطه در حال عملیاتی‌ شدن و اجراست و خوشبختانه نهضت آسفالت روستایی در این شهرستان به اجرا درآمده است.

وی با بیان اینکه از نظر برق‌رسانی و آبرسانی نیز اقدامات مناسبی در سطح روستاهای قوچان انجام شده است، گفت: هماهنگی مناسبی بین دستگاه‌های اجرایی قوچان وجود داشته به طوری که اعتبار بهسازی مسیر روستای فرخان از طریق بنیاد مسکن ۸۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده که در تکمیل طرح هادی به اجرا در می‌آید.

فرماندار قوچان تصریح کرد: این شهرستان در بخش مرکزی دارای ۵۰۰ کیلومتر راه روستایی بوده که ۲۷۰ کیلومتر آن آسفالت شده و ۳۰ کیلومتر آن با تأمین اعتبار مورد نیاز در دست اقدام برای آسفالت است.

قامتی با اشاره به این که آسفالت روستای فرخان به طول ۸۰۰ متر بوده، بیان کرد: روستاهای فرخان، سلیم‌آباد، گنبدجق، سهل‌آباد، اندرزی، کلاته ملو، شغل‌آباد، مشکانلود، سراب و کهنه‌فرود جزء روستاهای در دست اقدام برای اجرایی شدن آسفالت هستند.

۹۳/۰۹/۰۵
حسین جاهدناوخ

نظرات (۱)

خدمات رسانی به روستاها و مناطق محروم از برکات انقلاب اسلامی است!
http://hegzaco.com