روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

سومین دوره مسابقات کشتی باچوخه چناران امروز با معرفی افراد برتر پایان یافت .
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چناران گفت : این دوره از مسابقات به مناسبت نکوداشت پهلوان حسن خان حسن پور در گود پرده رستم روستای خیج چناران برگزار شد و 140چوخه کار از استان های خراسان رضوی ، خراسان شمالی ، خراسان جنوبی و استان تهران در 14 تیم و 4 وزن به مدت یک روز رقابت کردند .
محمدرضا سعیدی افزود : در پایان یک روز نبرد دیدنی ، در رده تیمی ، تیم کشتی باچوخه چناران قهرمان شد ، 
تیم شهدای روستای خیج چناران در جایگاه دوم ایستاد و تیم کشتی باچوخه شهرستان اسفراین بر سکوی سوم قرار گرفت . 
رئیس تربیت بدنی و امور جوانان چناران افزود : در رده انفرادی هم در وزن 70 کیلوگرم حسین لعل نظام ، روح الله حاتمی و علی لعل نظام از چناران به ترتیب اول ، دوم و سوم شدند.
وی افزود : در وزن 80 کیلوگرم این دوره از مسابقات ، هادی قدیمی از اسفراین اول شد و جایزه نفر دوم این وزن با برتری محسن قربانی به قوچان رفت و محمد نیک سرشت با کسب رتبه سوم کام مشهدی ها را شیرین کرد . 
در وزن منهای 90کیلوگرم ، مصطفی نیمروزی از چناران با غلبه برهمه حریفان اول شد ، محمد تیموری مقام دوم و فرهاد مختاری چوخه کار دیگر چنارانی هم مقام سوم را کسب کرد .
در وزن به اضافه 90 کیلوگرم یا همان کشتی سنگین وزن ها که دیدنی‌ترین هم‌آوردها را در پی داشت و در واقع جدال بین چوخه کاران میزبان بود امین جعفرزاده در یک کشتی نفس‌گیر پشت قهرمان جودو جهان ، جواد محجوب را با خاک آشنا کرد و با کسب مقام نخست سنگین وزن ها قهرمان شد ، جواد محجوب به جایگاه دومی بسنده کرد ، حمید قلی زاده از روستای خیج چناران هم مقام سوم را کسب کرد.
این مسابقات با حضور بیش از 10 هزار نفر ازعلاقه مندان این کشتی برگزار شد .

۹۲/۰۲/۲۸
حسین جاهدناوخ