روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

قوچانی / هادی شوشتری در حاشیه برگزاری مراسم گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی درمسجد جامع امام خمینی (ره) این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد : وجود دانشگاه دولتی در هر شهر باعث رشد و توسعه آن شهرستان شده و ارتقای مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی قوچان به دانشگاه مهندسی فناوری‌های نوین و قرار گرفتن در ردیف بودجه ۹۳ باعث جلو افتادن قوچان از شهرهای سبزوار و نیشابور شده است .

وی با اشاره به این‌که در آینده دانشکده فنی و حرفه‌ای خواهران در قوچان تأسیس خواهد شد ، افزود : ارتقای شبکه بهداشت و درمان قوچان به دانشگاه علوم پزشکی یکی از اهداف مورد نظر بوده که در این راستا وزیر بهداشت و درمان با تأسیس مؤسسه آموزش عالی سلامت در قوچان موافقت کرده است .

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس با تأکید بر این‌که قوچان هنوز به جایگاه حقیقی خود دست پیدا نکرده است ، یادآور شد : نبود مجتمع فرهنگی هنری برای گذران اوقات فراغت توسط مردم یکی از خلأهای شهری محسوب می‌شود که حدود ۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و منابع اعتباری آن تامین شده است .

وی نبود مجتمع گردشگری و کیفی‌سازی آب را از دیگر خلأهای موجود در این شهرستان دانست و تصریح کرد : برای کیفی‌سازی آب شرب حدود ۱۳ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که توسط وزیر نیرو مورد تأیید قرار گرفته است.

شوشتری ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در قوچان را نخستین نیاز این شهرستان برشمرد و گفت : ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در دستور کار هیئت دولت قرار گرفته است تا در قالب لایحه‌ای قانونی به مجلس تقدیم شود و بستر مناسبی برای جذب سرمایه‌گذاران در قوچان به وجود آید .

۹۲/۱۱/۲۳
حسین جاهدناوخ