روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
سرپرست هیأت جودو و کوراش استان:
30 درصد دعوت شدگان به تیم ملی جودو، خراسانی هستند
 
 
سرپرست هیأت جودو و کوراش خراسان رضوی از دعوت 9 جودوکار استان به اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور خبرداد.
به گزارش روابط عمومی هیات جودو وکوراش خراسان رضوی، هوشنگ ولی پور گفت: سومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی جودو بزرگسالان کشور از 26 بهمن ماه با حضور 30 جودوکار در مجموعه ورزشی شهید کبکانیان تهران آغاز می شود.
وی بابیان اینکه بدنه اصلی تیم ملی را جودوکاران خراسانی تشکیل می دهند، افزود: حدود 30 درصد جودوکاران دعوت شده به این مرحله اردوی تیم ملی از خراسان رضوی هستند که نشان دهنده وجود استعداد های فراوان این رشته ورزشی در این خطّه از کشورمان است.
سرپرست هیأت جودو و کوراش خراسان رضوی ادامه داد: امیر قاسمی نژاد، محمد پهلوانلو، جواد محجوب، امید تزتک، خسرو رحیمی، جعفر پهلوانی، احمد میرزاپور، قاسم احدی و مصطفی نیمروزی، جودوکاران جوان و بزرگسال  استان هستند که از سوی فدراسیون به این اردو دعوت شده اند.
وی خاطرنشان کرد: این اردو به منظور آمادگی تیم ملی برای حضور در رقابتهای آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی تا 9 اسفند ماه در تهران ادامه خواهد داشت.

گفتنی است، دیگر دعوت شده گان به اردوی تیم ملی را جودوکارانی از استانهای البرز، تهران، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، قزوین،کرمانشاه، گیلان، لرستان و مازندران تشکیل می دهند. 

۹۲/۱۱/۲۶
حسین جاهدناوخ