روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

دراین جلسه  معاون  سیاسی واجتماعی فرمانداری  قوچان از اعزام 200 نفر از شهروندان قوچانی در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس خبر داد.

 هادی رجائی نیا  معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری قوچان در جلسه هماهنگی اعزام کاروان های راهیان نور قوچان در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: راهیان نور یادآور رشادت ها و جانفشانی های فرزندان این مرز و بوم است که می توان با بهره گیری مناسب از پتانسیل ها و توانمندی های موجود،  از این حرکت معنوی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و معرفی و الگوسازی شهدا برای نوجوانان و جوانان بهره برد.

وی ضمن گرامیداشت سالروز بزرگداشت شهدا و اهمیت اردوهای راهیان نور در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و فرهنگ شهادت بیان کرد: سپاه ناحیه  قوچان مسئولیت هماهنگی، ثبت نام و اعزام کاروان های راهیان نور را برعهده دارد.

وی افزود:  اردوی راهیان نور، باحضور دهیاران وشوراهای اسلامی بخشها،  مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) ،  امدادگران جمعیت هلال احمر و هئیت امنای بقا متبرکه قوچان وبازاریان وکسبه ودیگراقشارمختلف مردم  به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می شوند.

وی تاکید کرد: این اردو متعلق به قشر خاصی نبوده و همه اقشار مختلف مردم و صنوف باید در آن مشارکت داشته باشند و زمان اعزام اردوی راهیان نور قوچان 27 اسفندماه سال جاری خواهد بود.


۹۲/۱۲/۲۴
حسین جاهدناوخ