روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
۲۴ اسفند ۹۲ ، ۰۹:۲۰

دیدار با خانواده شهدا

  • به مناسبت فرارسیدن سالروزبرزگداشت شهداوتاسیس بنیادشهیدمراسم دیدارباخانواده شهداباحضورامام جمعه ، نماینده مردم ، فرمانداروجمعی ازمسئولین شهرستان درچهارشنبه شب برگزار شد

 در حاشیه این دیدار فرماندارقوچان در گفت‌وگو با خبرنگاراظهار داشت: اساسا حفظ و نگهداری انقلاب کمتر از خود آن نبوده و شهدای گرانقدر نهال نوپای انقلاب اسلامی ایران را آبیاری کردند.

فرماندار قوچان گفت: برای پروژه‌ها نمی‌توان زمان تعیین کرد اما با دعای خیر خانواده معظم شهدا و عنایت شهیدان گرانقدر قول می‌دهیم پروژه گلزار شهدای قوچان در سال 93 به اتمام برسد.

وی با تأکید بر اینکه وظیفه امروز ما حفظ انقلابی بوده که توسط امام خمینی(ره) و به برکت خون شهدا شکل گرفته و آبیاری شده، تصریح کرد: باید رفتار و راه و روش شهدا و وصایای آنان مورد مطالعه قرار گیرد تا بر اساس منش و نگرش آنان انقلاب را حفظ کنیم.

قامتی با اشاره به تشکیل ستادی برای ساماندهی گلزار شهدای قوچان، گفت: برای پروژه‌ها نمی‌توان زمان تعیین کرد اما با دعای خیر خانواده معظم شهدا و عنایت شهیدان گرانقدر قول می‌دهیم پروژه گلزار شهدای قوچان در سال 93 به اتمام برسد.

وی اضافه کرد: مجموع اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه حدود 800 میلیون تومان بوده که حدود 200 میلیون تومان آن تاکنون برای گلزار شهدا هزینه شده و 200 میلیون تومان دیگر نیز در حال حاضر تأمین اعتبار و مابقی تا سال آینده تأمین مالی خواهد شد.














۹۲/۱۲/۲۴
حسین جاهدناوخ