روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

 گزارش خبر گزاری فارس از قوچان، علیرضا حسن‌پور عصر امروز در مراسم تجلیل از برگزیدگان و افتخارآفرینان فرهنگی و دانش‌آموز قوچان در سال 92 اظهار داشت: مقام معظم رهبری نسبت به ایجاد تحول در آموزش و پرورش تاکید داشته و وظیفه نخبگان مدیریت این تحول است.

وی با تاکید بر اینکه ثروت حقیقی یک ملت در طلا، نقره و نفت نبوده بلکه در یادگیری، بصیرت و درستکاری است، افزود: معلمان می‌توانند با همکاری مسئولان و خانواده‌ها یادگیری، بصیرت و درستکاری را در فرزندان این مرز و بوم ایجاد کنند.

مدیر آموزش و پرورش قوچان با اشاره به جشن ستارگان سپهر دانایی و تجلیل از 108 برگزیده فرهنگی و دانش‌آموز قوچانی در سال 92 گفت: این مراسم فقط برای برگزیدگان کنکور 92، فرهنگیان برتر کشوری، برگزیدگان جشنواره نوجوان و جوان خوارزمی، رتبه‌های برتر علوم آزمایشگاهی و المپیادها، برگزیدگان جشنواره جابربن حیان و منتخبان جشنواره‌های فرهنگی-هنری و ورزشی برگزار شده است.

وی تصریح کرد: جایگاه و منزلت مردم قوچان و جوانانش فراتر از این مراسم بوده و می‌توان با همکاری و همدلی و استفاده از تمام گروه‌ها و سلایق فکری و نیروهای کارآمد به دنبال پیشرفت و توسعه شهرستان بود.

حسن‌پور یادآور شد: علت برگزاری این جشن ایجاد انگیزه آموزشی و پرورشی در بین معلمان و دانش‌آموزان بوده تا محیط شادابی برای فعالیت‌های آنان در سال‌های آتی فراهم شود.

وی با بیان اینکه موقعیت‌های به دست آمده در آموزش و پرورش مرهون خدمات معلمان،‌ مدیران و اولیاء دانش‌آموزان است، بیان کرد: قوچان به مراتب قدیمی‌تر از بسیاری شهرهای هم‌جوار خود بوده لذا از مسئولان خواستاریم که با وجود 3 هزار فرهنگی شاغل در این شهرستان، به دنبال احداث دانشگاه فرهنگیان باشند.

۹۲/۱۲/۲۴
حسین جاهدناوخ