روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

قوچانی / کوروش صبوریان عصر پنجشنبه در حاشیه جلسه شورای اداری قوچان در جمع خبرنگاران اظهار کرد : با توجه به طرح پیش بینی شده ، نقش خراسان رضوی در توسعه کشتی باچوخه پررنگ تر می شود .

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی بیان کرد : با توجه به طرحی که پیش بینی شده ، توسعه کشتی باچوخه استان در الویت کاری قرار گرفته است و امیدواریم با جذب سرمایه گذاران در بخش های مختلف ، ضمن فراهم کردن زیرساخت ها ، موجب رونق هرچه بیشتر این رشته ورزشی در استان باشیم .

صبوریان با اشاره به اهمیت نهادینه شدن ورزش در خانواده ها افزود : ورزش مساله ای جدانشدنی از جامعه است و باید با برنامه ریزی و تلاش ، ضمن رشد و توسعه ورزش ، آن را در خانواده ها نهادینه کنیم .

وی با تشریح رویکرد اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در سال جدید افزود : در استان با کمبود اماکن ورزشی روبه رو هستیم و این موضوع در شهرستان قوچان کاملا احساس می شود که این امر مستلزم ورود بخش خصوصی برای توسعه زیرساخت ها بوده و برای این موضوع باید جذب و تشویق سرمایه گزاران مورد توجه قرار گیرد .

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در پاسخ به سوالی پیرامون وضعیت پروژه های نیمه تمام ، بیان کرد : باتوجه به ارزیابی های صورت گرفته، در سال جدید فقط پروژه هایی که بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند برای تکمیل در دستور کار قرار می گیرد و باتوجه به برنامه ریزی صورت انجام شده ، سایر پروژه های نیمه تمام ، با جذب سرمایه گذار و با مشارکت بخش خصوصی به اتمام خواهد رسید.

صبوریان با اشاره به رویکرد وزارت ورزش و جوانان برای توسعه ورزش همگانی نیز اظهار کرد : در تعامل فرهنگ و ورزش ، ضمن حفظ داشته ها باید در مسیر گسترش ورزش های همگانی حرکت کرد ، زیرا ورزش حرفه ای در مسیری قرار گرفته است که به حرکت روبه جلوی خود ادامه می دهد .

وی با اشاره به تعریف حقیقی ورزش همگانی  گفت : ورزش همگانی ، صرفاً به معنای پیاده روی نیست ، بلکه تمامی ورزش های آسان و کم هزینه ای که آحاد مردم می توانند از آن بهره بگیرند ، در زمره ورزش های همگانی قرار می گیرد و در این راستا طرح” ورزش برای همه” با رویکرد توسعه ورزش های همگانی از سوی وزارت ورزش ابلاغ شده است و از این پس رویکرد اداره کل در ساخت و ساز اماکن ورزش ، با هدف گسترش ورزش های همگانی خواهد بود .

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با اشاره به لزوم توجه بیشتر به بخش جوانان اظهار کرد : با ادغام سازمان ملی جوانان و سازمان ورزش و تشکیل وزارت ورزش و جوانان مهمترین نهاد اجتماعی شکل گرفت اما متاسفانه در بخش جوانان دچار روزمرگی شده ایم .

صبوریان گفت : امیدواریم با حل مشکل کمبود نیروی انسانی در بخش جوانان و با فعال شدن معاونت جوانان بتوانیم نقش مهمتری در حوزه جوانان ایفا کنیم .

۹۳/۰۱/۳۰
حسین جاهدناوخ