روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد قوچان گفت: چهار مرکز مهارت آموزی در حوزه فرهنگ و هنر در قوچان فعالیت می کند.

جلیل سروری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در سال های اخیر شاهد پیشرفت های خوبی در شاخص های توسعه فرهنگ و هنر در قوچان بوده ایم، به گونه ای که در برخی شاخص ها نیز جهش قابل ملاحظه ای داشته ایم و هم اکنون چهار مرکز مهارت آموزی در حوزه فرهنگ و هنر در قوچان مشغول به فعالیت می باشند.

وی ادامه داد: افزایش تعداد کانون های فرهنگی و هنری مساجد به ۱۱۰مرکز و ثبت چهار کانون آگهی و تبلیغات نیز برخی از پیشرفت ها و جهش های صورت گرفته در حوزه فرهنگ و هنر در چند سال اخیر است.

وی با اشاره به تعداد نمایشگاه های برگزار شده در سال گذشته نیز افزود: سال ۱۳۹۲، دوران طلایی برپایی نمایشگاه های فرهنگی و هنری در قوچان بود و در این سال بیش از ۳۰ نمایشگاه فرهنگی و هنری  برگزار شد که بیش از ۶۰ هزار نفر از شهروندان قوچانی از این نمایشگاه ها بازدید کرده اند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قوچان بیان کرد: برگزاری نمایشگاه های فرهنگی و هنری، موجب پیوند مردم و اهالی فرهنگ و هنر می شود و ضمن افزایش آگاهی مردم، موجب توسعه و تعمیق فرهنگ و هنر در جامعه خواهد شد.

سروری با اشاره به برنامه ریزی هایی صورت گرفته گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده، امیدواریم در سال جاری ضمن افزایش تعداد نمایشگاه ها و بازدیدکننده ها بتوانیم کارگاه های فرهنگی و هنری را در کنار برپایی نمایشگاه ها برگزار کنیم که در این خصوص نیز پیشنهاداتی به انجمن های فرهنگی و هنری نیز ارایه شده است.

۹۳/۰۱/۳۰
حسین جاهدناوخ