روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

حمید رضا برومند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قوچان اظهار کرد: با توجه به اینکه سرانه ورزشی شهرستان قوچان برای هر نفر17 سانتی متر مربع است و نسبت به جمعیت آن کم است، و کمترین وضعیت را در سطح استان داریم بر همین اساس توسعه فضای ورزشی از اولویت‌های این شهرستان است.

وی افزود: کمبود امکانات ورزشی در سطح شهرستان به ویژه روستا‌ها یکی از مطالبات جدی مردمی وجوانان این شهرستان است.

برومند تصریح کرد: بر همین اساس با موافقت و حمایت مسئولان شهرستان همچنین پیگیری نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی و تصویب اعتبارات لازم ساخت 5 سالن ورزشی در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: این 5 سالن ورزشی قرار است در 5 روستای مقصود آباد، عسگر آباد،یوسف خان، امام قلی و روستای ینگه قلعه هودانلو این شهرستان احداث شوند.

وی افزود: علاوه براین 5 سالن ورزشی یک زمین ورزشی روباز ازمحل اعتبارات اداره کل ورزش و جوانان در زمینه توسعه ورزش روستایی در روستای امارت این شهرستان احداث می‌شود.

برومند از برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان در این شهرستان خبر داد و گفت: مسابقات فوتسال ویژه ماه مبارک رمضان در این شهرستان در حال برگزاری است در این دوره از مسابقات حدود 450ورزشکار در قالب تیم‌های 12 نفره و درسه گروه آزادبا 28 تیم ورزشی ادارات با 11 تیم و جوانان با 8 تیم ورزشی شرکت کرده و به رقابت می‌پردازند.

رئیس اداره ورزش و جوانان قوچان بیان کرد: این مسابقات در سالن ورزشی معلم این شهرستان هر شب از ساعت 9 الی 1.5 برگزار می‌شود.

برومند افزود: برای نخستین بار امسال در زمینه توسعه ورزش بانوان مسابقات فوتسال خواهران نیز در این شهرستان برگزار شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان قوچان خاطرنشان کرد: کمبود امکانات و عدم وجود بودجه کافی مشکلات فراوانی را برای ورزش شهرستان بوجود آورده است که نیاز است مسئولان توجه بیشتری به این شهرستان داشته باشند.

وی از واگذاری استخر این شهرستان به بخش خصوصی خبر داد و گفت: در همین زمینه تنها استخر این شهرستان نیز برای بهره برداری به بخش خصوصی واگذار شده است همچنین در حال حاضر ورزشکاران جهت تمرین در شب در استادیوم آزادی با مشکل نور مواجه هستند که در صورت تامین مبلغ 100 میلیون ریال اعتبار مصوب شده برای تجهیز و تامین نیازهای اولیه قسمتی از مشکلات ورزشکاران در این مجموعه حل می‌شود.

در این بین من مانده ام چرا روستای ناوخ که ششمین روستا پر جمعیت بعد از شهرکهنه ، مزرج ، فرخان علیا ، یدک، کهنه فرود می باشد و این همه ورزشکار دارای مقام استانی و کشوری دارد از حداقل امکانات ورزشی برخوردار نمی شود !!!!؟

۹۳/۰۴/۲۱
حسین جاهدناوخ