روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

عضو مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار با بسیجیان قوچان گفت باید خودمان را با ولایت تنظیم کنیم نه اینکه انتظار داشته باشیم ولایت خود را با ما تنظیم کند.

آیت‌الله سید احمد خاتمی وجود پیامبر گرامی اسلام(ص) امامان معصوم(ع) وامام زمان(عج) را معیار حق برشمرد و افزود: ولی فقیه تنها رهبر سیاسی نیست بلکه جانشین امام زمان است.

وی در ادامه معیار را ولایت دانست و افزود:جوانان و همه مسئولان باید ببینند که ولایت کجا ایستاده است و هر که بخواهد زاویه پیدا کند باید عبرت بگیرد.

آیت‌الله سید احمد خاتمی در ادامه گفت: بسیج یک نهاد نیست یک فرهنگ است فرهنگی که مایه حفظ انقلاب و نظام اسلامی می‌شود.

وی با بیان اینکه برای حفظ خودمان در شرایط کنونی نیاز به نیروهای مسلح قوی داریم افزود: به حمدالله به مدیریت مقام معظم رهبری نیروهای مسلح ما در بهترین شرایط هستند.

امام جمعه موقت تهران بخش نظامی را یکی از وسایل حفظ اسلام و نظام اسلامی دانست و گفت: بصریت برای حفظ اسلام و نظام اسلامی ضروری است و فضای مجازی که دشمن با سایت‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای در اختیار گرفته برای مقابله با عنصر بصیرت است.

خاتمی با تأکید بر اینکه 200 شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان به دنبال مقابله با بصیرت هستند، گفت نخستین وظیفه شبکه‌های ماهواره‌ای دین‌زدایی واستحاله یک نسل است که آن نسل را با خدا، معنویت، اعتقادات واخلاق بیگانه کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری آوردن آنتن ماهواره و شبکه‌های ماهواره‌ای به خانه ها را آوردن دشمن به داخل خانه واز مصادیق بارز فساد دانست و گفت:این مأموریت تنها به ما اختصاص ندارد بلکه بخش بزرگی از جهان مورد تهاجم و شبیخون قرار گرفته زیرا دشمنان به دنبال اخلاق زدایی و تئوریزه‌کردن بی‌عفتی هستند.

۹۳/۰۵/۱۹
حسین جاهدناوخ