روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، عباسعلی معتمدی در مراسم تجلیل از خبرنگاران قوچان در سالن تشریفات این شهرستان اظهار کرد: قوچان دارای قدمت 250 ساله و جزو شهرهای هفت‌گانه ایران باستان به شمار می‌آید، به طوری که در مقطعی پایتخت اشکانیان بوده است.

وی با بیان اینکه باید بدانیم اصلی‌ترین عنصر آگاهی‌رسانی خبرنگار بوده و هیچ‌چیز جایگزین او نمی‌شود، گفت: تجلیل از مقام خبرنگار وظیفه و امری ضروری است زیرا این شخصیت در دوران فشار و اختناق در راستای روشنگری به جنگ جبهه حق علیه باطل رفت.

معتمدی با تأکید بر این که با توجه به اینکه تحولات، ارتباطات و فناوری اطلاع‌رسانی نسبت به گذشته افزایش یافته است، تصریح کرد: مقام کرامت خبرنگار در گرو رسالت او بوده و پاسدار انتقال اخبار صحیح از سوی مردم به مسئولان است.

وی با یادآوری اینکه آگاهی امروز مردم از پیشرفت‌های فرهنگی، بهداشتی و مرهون تلاش‌ها و امانت‌داری دستان پرتوان خبرنگاران است، تأکید کرد: صاحب قلم کسی است که حق نوشته و راه صلاح مردم را در پیش بگیرد و از آن برای تشویش اذهان عمومی استفاده نکند.

رئیس شورای شهر قوچان یادآور شد: شورای اسلامی به دنبال ارزش‌دهی واقعی خارج از هرگونه فشار بیرونی به منزلت و جایگاه خبرنگاران بوده و جلسه تجلیل از خبرنگاران با همه بی‌مهری‌ها و ناملایمت‌ها برگزار شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب، شورای شهر قوچان برای اعتلای فرهنگ و مقابله با تهدیدات نرم همراه با خبرنگاران قدم برمی‌دارد، خاطرنشان کرد: امروز قوچان کمتر توسعه پیدا کرده و این رسالتی است که خبرنگار مشکلات و معضلات را به شورای شهر انتقال داده تا گره‌های کور باز شود.

معتمدی با بیان اینکه شورای شهر نسبت به مسکن مهر انتقاد دارند، عنوان کرد: چندهزار خانه در جایی ساخته شده که بودجه شهرستان در آنجا مدفون و منظر قشنگی نیز ندارد در صورتی که می‌شد مسکن مهر در زمین‌های سیمرغ ساخته شود.

وی اظهار کرد: امروز ورودی و خروجی‌های شهر به گونه‌ای بوده که انگار وارد روستا شده‌ایم، بنابراین شورای شهر برای برطرف کردن مشکلات و توسعه شهری پذیرای انتقادات و پیشنهادات است

منبع خبر سایت شهرداری قوچان

۹۳/۰۵/۲۵
حسین جاهدناوخ