روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

دادستان عمومی و انقلاب قوچان گفت: دادگاه متهمان به جعل و اختلاس شورای شهر قوچان به صورت علنی برگزار شود تا مهر رسوایی بر پیشانی خیانت کاران به بیت‌المال و اعتماد مردم زده شود.

اسماعیل رحمانی صبح امروز در جمع دانشجویان بسیجی گردان امام حسین (ع) در سالن الغدیر سپاه این شهرستان اظهار داشت: امروز با توجه به فجایع منطقه باید پیرو ولایت فقیه و گوش به فرمان رهبری باشیم و این همان رمز موفقیت است زیرا در ایام فتنه با غبارآلود بودن مسیر، تشخیص راه با پیروی از ولایت میسر می‌شود.

وی با بیان اینکه وجود ولایت فقیه، بصیرت مردم و هوشیاری بسیج آرامش زایدالوصفی را در کشور فراهم ساخته، افزود: در فتنه‌های سال ۸۸ و تیر ۷۸ دشمن به کمک عده‌ای از معاندان و جاهلان داخلی به دنبال متزلزل‌ کردن ولایت فقیه به عنوان اصل و ستون نظام بودند که مردم بصیر و بسیجیان این فتنه‌ها را خواباندند.

دادستان عمومی و انقلاب قوچان با یادآوری اینکه امروز کسب علم، فهم، شعور و بصریت تأثیرگذارتر از برداشتن سلاح برای مقابله با دشمن است، گفت: دانشجو و دانش‌آموز در مدرسه و دانشگاه باید به دنبال دستیابی به اوج قله‌های علمی بوده و نباید اجازه دهد که اسلام و انقلاب به دست نااهلان بیافتد.

وی کسب مدارج بالای علمی را یکی از واجبات امروز برای بسیجیان دانست و تصریح کرد: اگر انسان مخلص و بسیجی در اقصی نقاط کشور در پست‌های حساس و مهم قرار نداشته باشد دشمن به دنبال فتح این پست‌ها می‌رود.

رحمانی کسب اعتماد مردم را یکی از راه‌های انجام رسالت بسیج و خدمت به اسلام و نظام معرفی کرده و یادآور شد: اعتماد مردم ذخیره عظیمی است و باید در مقابل آنان سر فرود آورده و طوری رفتار کنیم که به بسیجیان افتخار کنند.

دادستان عمومی و انقلاب قوچان تأکید کرد: شهدا نماد بسیجی واقعی هستند و اگر امروز مسئولان با قدرت در مقابل دشمن می‌ایستند به پشتوانه مردم و بسیجیان است که دشمن جرأت چپ نگاه کردن به منطقه را ندارد.

وی با اشاره به این موضوع که دشمن هیچگاه نتوانسته از بیرون بر ما پیروز شود و خیانت نیروهای داخلی سبب سرافکندگی شده، بیان کرد: غرور، تنبلی و ثابت‌ قدم نبودن تهدید به شمار رفته که باید با اخلاص از آنها نجات پیدا کرد تا افکار و نیت‌ها همه خدایی شود.

رحمانی مردم قوچان را مردمی فهیم و مؤثر در انقلاب و نظام با تقدیم هزار شهید دانست و خاطرنشان کرد: آرامش و امنیت امروز این شهر مدیون خون شهداست اما عده‌ای در سِمت‌هایی قرار گرفته‌اند که به هیچ‌ چیز اعتقاد نداشته و به خود اجازه هدر دادن پول بیت‌المال را می‌دهند.

وی اضافه کرد: این افراد برای رسیدن به مطامع خاص خود نه به مردم و نه به اسلام توجه می‌کنند که باید کسی در برابر مطامع آنها بایستد.

دادستان عمومی و انقلاب قوچان با بیان این موضوع که عده‌ای گفته‌اند جوانان باید آزاد بوده و روز خوبی شاهد باشیم، گفت: این افراد قلیان‌خانه‌هایی را به راه انداخته و می‌گفتند با کسی که ماهواره دارد کاری نداشته باشید، ماهم  معتقدیم که جوان باید آزاد بوده و رشد پیدا کند اما باید مواظب انحرافات نیز باشیم.

وی با اشاره به این مطلب که استفاده از ماهواره ترویج فرهنگ غرب و دادن خوراک ضد فرهنگی به مردم است، عنوان کرد: عده‌ای با استفاده از ماهواره به دنبال این بوده که صبح و شب با صدای غرب زندگی را بچرخانیم و عنوان می‌کردند که ماهواره در شهرهای دیگر بوده چرا شما با آن مقابله می‌کنید.

رحمانی برخورد با فسادهای اداری و مالی در قوچان را مهم‌ترین کار دادستانی در ماه‌های اخیر دانست و تأکید کرد: در قضیه اعضای شورای شهر قوچان دو نفر متهم به جعل و شروع به اختلاس بوده که به قید وثیقه و کفالت آزاد هستند.

وی یادآور شد: دادگاه متهمان به جعل و شروع اختلاس شورای شهر قوچان به صورت علنی برگزار شود تا مهر رسوایی بر پیشانی خیانتکاران به بیت‌المال و اعتماد مردم زده شود.

دادستان عمومی و انقلاب قوچان بیان کرد: باید با بی‌حجابی مبارزه شود اما به‌صورت نرم و قدم به قدم که در قوچان برای این امر پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان به فروشگاه‌ها، داروخانه‌ها و پاساژها مراجعه کرده و تذکر می‌دهند.

منبع: خبرگزاری فارس

۹۳/۰۶/۲۲
حسین جاهدناوخ