روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران (نای) مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره موسیقی جوان با حضور علی مرادخانی معاون هنری ارشاد، هومان اسعدی دبیر جشنواره ، اعضای شورای سیاستگذاری و داوران این جشنواره، علی ترابی دبیر اجرایی این جشنواره ، هنرمندان عرصه موسیقی و شرکت کنندگان این دوره در تالار وحدت برگزار شد.

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: یک زمانی موضوع تهاجم فرهنگی بسیار مورد توجه و سفارش دست‌اندرکاران قرار گرفت؛ آن زمان بسیار اندیشیدم و تصور این بود که ما باید بر روی جوانان و نوجوانانمان کار کنیم. وقتی اساتید ما از سن میان سالی عبور می‌کنند و به پیری می‌رسند توان اجرایی ما نیز کمتر می‌شود؛ این بود که ما فکر کردیم مهمترین کاری که می‌شود کرد دعوت از جوانان به رقابتی بود که نگاهی به آینده داشت.

وی گفت: در جشنواره‌هایی که شرکت‌کنندگانش اسم‌های بزرگی دارند خیلی‌ها می‌خواهند حضور پیدا کنند که بگویند ما هم سهمی داشتیم؛ اما در این جشنواره اصولا اسم‌هایی که قرار است در آینده بزرگ بشوند شرکت کرده‌اند.

پس از این بخش با حضور علی مرادخانی، هومان اسعدی ، آذین موحد، رافائل میناسکانیان، مهرداد پاکباز ، مرجان قنبری مهر و داوود جعفری امید اهداء جوایز نفرات برگزیده انجام شد.

هیات داوران ساز سه تار ضمن اهدا تندیس نقره ای، لوح تقدیر و جایزه نقدی به برگزیدگان نفرات برتر را به این ترتیب معرفی کردند:

در گروه سنی«الف» ساز سه تار به ترتیب محمدامین ملایی از تهران اول، محمد رهبری مقدم از تهران دوم و مهدی آریایی از شیراز عنوان سوم را کسب کردند

در گروه سنی«ب» ساز سه تار به ترتیب رتبه اول به هما میوانی قوچانی از قوچان، رتبه دوم به محمدجواد احمدزاده از تهران و رتبه سوم به امیررضا پاک نژاد از تهران تعلق گرفت.

در گروه سنی«ج» ساز سه تار به ترتیب رتبه اول به طور مشترک به روناک محرابی نسب از تهران و سید مسعود سجادی از شیراز، رتبه دوم به عطااله ایمانی از مرند و رتبه سوم به امیرحسین حقیقی مقدم از الشتر رسید.

۹۳/۰۶/۲۳
حسین جاهدناوخ