روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

 این همایش با حضور حجت الاسلام طبا طبایی امام جمعه قوچان جناب آقای هادی شوشتری نماینده مردم فهیم قوچان وفاروج درمجلس شورای اسلامی ومهندس قامتی فرماندار شهرستان قوچان وجمعی از مسئولین شهرستان ودهیاران وشوراهای اسلامی روستاها وشهرهای قوچان وباجگیران در محل مسجد الرحمان برگزار شد

جناب آقای مهندس قامتی  فرماندار شهرستان قوچان در این همایش  اظهار کرد: حاکمیت بر مبنای خدمت و توجه به مردم شکل گرفته و برای آسایش و خدمت‌رسانی بهتر وظیفه هر دستگاهی تفکیک شده است.

وی با بیان اینکه امروز باید براساس هم‌افزایی، وحدت و تعامل خدمت صادقانه انجام داد، گفت: امروز نباید برخی افراد تصور داشته باشند که کار دستگاه قضایی مچ‌گیری و بگیر و ببند است بلکه باید بدانند کار آنها حرکت در چارچوب قانون و هدایت بوده و هرکس از چارچوب خارج شود باید برخورد کنند.

رئیس شورای اداری قوچان با تأکید بر این که باید برای مردم و در کنار آنان تغییرات ایجاد شود، تصریح کرد: امروز باید به سئوالات بسیاری همانند اینکه چرا سرمایه‌گذار به شهرستان نمی‌آید یا چرا مردم بسیار زود عصبانی می‌شوند و چرا روحیه نشاط از مردم گرفته شده است پاسخ بدهیم.

وی یادآور شد: امروز دستگاه‌های اجرایی باید بروز شود چون دیگر نمی‌توان سنتی‌وار امورات را انجام داد و مسئولان ادارات و نهادها باید برنامه‌محور بوده و روش‌های جذب اعتبارات را بشناسند.

فرماندار قوچان تأکید کرد: در سال گذشته تنها 30 درصد اعتبارات تملک دارایی‌های به این شهرستان اختصاص داده شد در صورتی که از 9 میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی‌ها در امسال تاکنون بالغ بر 50 درصد اعتبارات اختصاص یافته است.

وی با اشاره به این که تا پایان سال می‌توانیم جشن پایان آسفالت روستاهای بالای 50 خانوار را در قوچان بگیریم، بیان کرد: در گذشته کارها به صورت برنامه‌ای نبوده و فقط شعاری انجام می‌شده و از حوزه برنامه‌ریزی شهرتان غفلت شده است.

قامتی با بیان این که باید نگاه فرهنگی در قوچان را با توجه به شادابی و تلاش مردم این شهرستان تغییر داد، خاطرنشان کرد: امروز اعتبارات دانشگاه مهندسی فناوری‌های نوین قوچان بالغ بر 10 میلیارد تومان شده و این شهرستان ظرفیت تبدیل شدن به قطب دانشگاهی و صنعتی را دارد.














۹۳/۰۸/۰۴
حسین جاهدناوخ