روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قوچان، هادی شوشتری ظهر امروز در مراسم بازدید از اداره راه و شهرسازی در جمع راهداران این شهرستان اظهار داشت: وزارت راه شهرسازی یکی از وزارتخانه‌های بزرگ و اصلی کشور است به طوری که حوزه فعالیت هر یک از زیرمجموعه‌های آن خود در حد یک وزارتخانه است.

نماینده مردم قوچان و فاروج بیان داشت: این وزارتخانه با عملکرد در پنج حوزه حمل نقل جاده‌ای ریلی هوایی و دریای و حمل و نقل ترکیبی نقش بسزایی در برنامه‌های اجرایی و اقتصادی کشور دارد.

شوشتری تصریح کرد: با توجه به اهمیت این حوزه کشورها و دولت‌ها در این زمینه با یکدیگر در حال رقابت شدید هستند تا جای که کشورهای همسایه ایران برای تبدیل شدن به مراکز حمل و نقل منطقه‌ای برنامه ریزی و تلاش بسیاری انجام داده‌اند.

وی با بیان موقعیت جغرافیای ایران افزود: ایران از لحاظ گستردگی و مساحت در رتبه 17 جهان قرار دارد و تمام این گستره جغرافیایی با جاده‌ها و مسیرهای تردد به مانند شریان‌های یک بدن و تلاش شبانه روزی مجموعه راه و شهرسازی کشور با هم در ارتباط هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در ادامه بیان داشت: امیدواریم حلقه مفقوده در این شبکه ریلی کشور با انجام و تکمیل پروژه راه آهن گرگان به مشهد کامل شود.

شوشتری ضمن تقدیر از زحمات و فعالیت‌های پرسنل راه و شهرسازی این شهرستان افزود: با اقداماتی که انجام شده و پیگیری‌هایی که انجام داده‌ایم امیدواریم در آینده نزدیک شاهد جشن آسفالت راه‌های روستایی بالای 50 خانوار در شهرستان قوچان به عنوان نخستین شهرستان در استان خراسان رضوی باشیم.

وی در پایان تاکید کرد: مشکلات و دغدغه‌های راهداران را جمع آوری و در جلساتی که با مسئولان مربوطه داشته‌ایم بیان و پیگیر اجرایی شدن و حل آنها هستیم.

از سایت قوچانی

۹۳/۱۰/۱۰
حسین جاهدناوخ