روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

علیرضا قامتی فرماندار شهرستان قوچان در جلسه شورای ورزش و جوانان قوچان ضمن تاکید بر ظرفیت جوانان به عنوان بزرگترین سرمایه جامعه اظهار داشت :
در حوزه‌های مختلف نقدها و انتقاداتی وجود دارد اما آشنایی نداشتن مدیران به قوانین، آئین‌نامه‌ها و بخشنامه‌ها سبب شده از بسیاری ظرفیت‌های قانونی که می‌تواند راهگشای بسیاری از مسائل باشد غفلت شود.
رئیس شورای ورزش و جوانان قوچان با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت و امکانات شهرستان در به کارگیری حداکثری جوانان در عرصه ورزش استفاده شود، گفت: چقدر در زمینه ورزش و اطلاعات آن تحقیق و پژوهش صورت گرفته و آیا به این موضوع فکر شده است که رویکرد جوانان این شهرستان هنوز به سمت کشتی بوده یا به ورزش دیگری روی آورده‌اند؟
وی ادامه داد: همه ادارات، نهادها، دستگاه‌ها و... مکلف شده‌اند در سطح استان و به تبع نیز در شهرستان‌ها چهار ساعت در هفته اماکن ورزشی خود را به صورت رایگان در اختیار اداره ورزش و جوانان قرار دهند و این اداره نیز آن را برای استفاده مدیریت کند.
فرماندار قوچان با اشاره به اینکه در حوزه جوانان باید حرکت سرعت یافته و حضور جوانان و استفاده از نظرات و اطلاعات آنها در این گونه جلسات مدنظر قرار بگیرد، یادآور شد: قوچان با در اختیار داشتن یک چهارم میانگین استان در سرانه‌های ورزشی پایین‌ترین رتبه را در خراسان رضوی دارد.
وی با بیان اینکه دبیر شورای ورزش و جوانان قوچان باید نظم جلسات را مدنظر قرار بدهد، بیان کرد: انجام ورزش‌های همگانی نیاز به بودجه و اعتبار خاصی ندارد و استفاده از ظرفیت‌ها و نیز پیگیری اداره ورزش و جوانان می‌تواند استقبال خوبی را در برگزاری ورزش‌های همگانی در شهرستان به دنبال داشته باشد.
قامتی توجه جدی به هیئت‌ها و ایجاد انگیزه در آنها را امری مهم و ضروری برشمرد و تأکید کرد: آلبوم دقیقی از رفتار ورزشکاران باید تهیه شود تا بتوان توان و استعداد ورزشکاران در حوزه قهرمانی را در زمینه‌های مختلف ورزشی شناسایی کرد.
وی هیئت‌های ورزشی را قویترین بازوان اداره ورزش و جوانان در سطح شهرستان دانست و تصریح کرد: گروه مشاوران جوان باید در سطح قوچان تشکیل شود تا از ظرفیت، ایده و نظرات این قشر در موضوعات مختلف شهرستانی استفاده شود.
گفتنی است در ابتدای این جلسه مسئولین هیأتهای ورزش بانوان ، کشتی با چوخه ، ورزش های بومی و روستایی ، فوتبال ، تکواندو ، کاراته ، نمایندگان جوانان ، مدال آوران ورزشی ،  مسئولین و نمایندگان ادارات و نهادها از جمله شورای اسلامی شهر ، نیروی مقاومت بسیج سپاه ، آموزش و پرورش و ریاست اداره ورزش و جوانان که دبیری جلسه را بعهده داشته مطالبی را بیان نمودند .   












 


منبع : روابط عمومی فرمانداری قوچان
۹۳/۱۱/۱۱
حسین جاهدناوخ