روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد؛

 

زیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عصر شنبه در بدو ورود به شهرستان از سوی فرماندار، نماینده مردم قوچان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی مورد استقبال قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومیفرمانداری قوچان ، علی ربیعی در سفر به شهرستان قوچان از کارخانه دوچرخه سازی، ساختمان تامین اجتماعی، ساختمان نیمه تمام مرکز نگهداری معلولان ذهنی حرکتی بازدید کرد و با حضور در جمع مردم در فروشگاه ارزاق شبکه بهداشت در جریان  روند عرضه سبد کالای دولت قرار گرفت.
وی با بیان این که نرخ بیکاری استان دو درصد از میانگین کشور بالاتر است؛ افزود: سیاست ما حفظ بنگاههای موجود  در راستای تثبیت اشتغال است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مصوبه ای جهت واگذاری اختیارات تصمیم گیری مسائل بنگاه ها و حل و فصل آن ها به استان ها در دستور کار قرار دارد
ربیعی توجه به مشاغل روستایی را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: این مهم همواره در برنامه ریزی ها مورد توجه قرار دارد
وی در بازدید از درمانگاه تامین اجتماعی با اشاره به پیگیری های نماینده شهرستان و فرماندار قوچان، از ارتقای سطح درمانگاه به پاراکلینیک و احداث ساختمان های مورد نیاز آن خبر داد و اضافه کرد از همین هفته مطالعات فنی آن کلید می خورد و در  مدت 18 ماه این پروژه به اتمام  خواهد رسید
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن ابراز خرسندی از تعامل و هماهنگی مسوولان در شهرستان از امضا تفاهم نامه ای با فرماندار قوچان در آینده نزدیک به منظور ایجاد اشتغال خبر داد.
آخرین برنامه وزیر بازدید از ساختمان در حال احداث مرکز نگهداری معلولین ذهنی حرکتی بود که در حاشیه آن گفت: علاوه بر جذب اعتبارات دولتی برای تکمیل این مجموعه،  باید از ظرفیت خیران شهرستان نیز استفاده  کرد.


منبع : روابط عمومی فرمانداری قوچان
۹۳/۱۲/۱۷
حسین جاهدناوخ