روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

ستاد اسکان فرهنگیان اداره آموزش و پرورش شهرستان قوچان جهت ارائه ی خدمات بهتر به مسافرین نوروزی جلسه ی با حضور مسئولین فرمانداری، شهرداری، دانشگاه های آزاد و فناوری های نوین؛ آموزشکده سما، جمعیت هلال احمر، اوقاف و امور خیریه، میراث فرهنگی؛ اتاق اصناف و اداره ورزش و جوانان برگزار کرد.

  در این جلسه ابتدا معاون توسعه وپشتیبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان قوچان ضمن تشکر از حضور مسئولین و نمایندگان ادارات و نهادها؛ از تشکیل ستاد اسکان فرهنگیان جهت ارائه خدمات بهتر به کلیه ی مسافرین نوروزی 1394 خبر داد.

حامدیان با اشاره به ضرورت خدمات رسانی کیفی و هرچه بهتر به زائرین امام هشتم از آمادگی و تجهیز 18پایگاه  جهت اسکان مسافرین نوروزی در مدارس خبر داد.

وی هدف از تشکیل این جلسه را هماهنگی هرچه بیشتر ادارات و نهادهای شهرستان با ستاد اسکان اعلام کرد.

در ادامه جلسه مسئولین و نمایندگان ادارات چگونگی خدمات خود  به مسافرین نوروزی را بیان کردند.

آموزشکده سما با تجهیز 15 اتاق؛ شهرداری با تشکیل دبیرخانه دائمی خدمات به مسافرین در پارک ها؛ اتاق اصناف با تجهیز سالن جلسات و نیز نظارت بر مهمانپذیرها و مراکز خدمات رسانی به مسافرین؛ میراث فرهنگی با آماده سازی دو مهمانپذیر نور و خیام؛ اداره ورزش و جوانان با آماده سازی سالن های ورزشی و 12اتاق 5تخته؛ هلال احمر با آماده کردن فضایی جهت اسکان 1000نفر و راه ندازی دو کمپ ویژه کمک به مسافرین و اداره اقاف نیز با تجهیز و آماده سازی شبستان ها و اتاق های امامزاده سلطان ابراهیم آمادگی خود را جهت اسکان مسافرین نوروز1394در صورت اضطرار و شرایط بحرانی اعلام کردند.

۹۳/۱۲/۱۷
حسین جاهدناوخ