روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

همزمان با هفته بزرگداشت مقام زن

با حضور ۵ هزار نفر از بانوان قوچان جشن بزرگ کوثر برگزار شد .

همزمان با هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر و تولد بانوی دو عالم فاطمه زهرا (س) جشن بزرگ کوثر برگزار گردید .
به گزارش روابط عمومی فرمانداری قوچان در این مراسم که با حضور قریب به 5 هزار نفر از بانوان شهرستان برگزار گردید فرماندار قوچان با تاکید اینکه حضرت فاطمه (س) الگوی کاملی برای بانوان کشور ایران اسلامی است بیان داشت : شخصیت این بانو باید الگوی کار و فعالیت بانوان و مادران جامعه اسلامی باشد .
وی با اشاره به موضوع مذاکرات هسته ای و حمایت های رهبری از این تیم ، اظهار داشت تیم مذاکره کننده با حمایتهای رهبری به اصولی که در کشور اسلامی تصویب شده پایبند هستند اصولی که برای رسیدن و حفظ آن دهها هزار شهید تقدیم کردیم و هیچ قدرتی و کشوری نمی تواند برای ما تصمیم بگیرد و ما را از داشتن این دانش محروم کند .
قامتی بیان کرد : دشمنان ایران دست به دست هم دادند تا این کشور را از پای در آورند اما با ایستادگی جوانان کشور که مرهون تربیت شما مادران است به این خواسته دست پیدا نکرده و نخواهد شد .
در این مراسم از زنان ایثارگر توسط فرماندار قوچان و جمعی از مسئولین تجلیل شد .
هچنین حجه الاسلام طباطبایی امام جمعه محترم قوچان در مورد ابعاد وجود حضرت فاطمه (س) و نقش تاثیر گذار آن حضرت در جامعه  و خانواده و روز زن ایراد سخنرانی نمودند .
در حاشیه این جشن برنامه هایی از جمله اجرای تواشیح ، دف نوازی با موضوع حضرت فاطمه (س) ، اجرای موسیقی محلی دانش آموزی و ... می توان نام برد . 

 













 


منبع : روابط عمومی فرمانداری قوچان
۹۴/۰۱/۲۶
حسین جاهدناوخ