روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری قوچان : جلسه انتخاب اعضای هیات اجرایی انتخابات شهرستان قوچان با حضور علیرضا قامتی فرماندار ، محمدی رییس و 2 تن از اعضای هیات نظارت و جمعی از معتمدین شهرستان در محل فرمانداری برگزار گردید.

علیرضا قامتی فرماندار قوچان به در پیش رو بودن دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز و اهمیت و دغدغه مقام معظم رهبری و رئیس جمهور اشاره کرد و افزود : با زحمات همه مجموعه ها به خصوص تعامل میان هیات نظارت و هیات اجرایی و ابلاغ وزیر کشور از 20 آذر ستاد انتخابات شهرستان به صورت رسمی آغاز به کار کرد و امروز با انتخاب اعضای هیات اجرایی روند برنامه ریزی انتخابات تکمیل خواهد شد .
وی خاطر نشان کرد : افرادی که به عنوان اعضای هیات اجرایی انتخاب خواهند شد به عنوان نماینده مردم و معتمدین شهرستان در هیات اجرایی تا مرحله پایانی انتخابات حضور خواهند داشت .
رئیس ستاد انتخابات شهرستان قوچان گفت : رسانه های غربی به دنبال ایجاد ناامیدی میان مردم هستند و عرصه حضور مردم در مشارکت های همگانی بالاخص انتخابات یکی از پایه های اقتدار نظام است .
وی افزود : مجموع واجدین شرایط رای در دو حوزه انتخابیه قوچان و فاروج در حدود 160 هزار نفر است که با توجه به حضور 75 درصدی مردم قوچان در سالهای گذشته و با اقدامات شایسته ای که از سوی مسئولین ، نخبگان و معتمدین شهرستان انجام خواهد شد ، شاهد حضور حداکثری و هرچه بیشتر مردم در پای صندوق های رای باشیم .
اسلامی عضو هیات نظارت شهرستان نیز ، شورای نگهبان را چشم بینای انتخابات خواند و افزود : رای مردم به عنوان حق الناس است و همه ما در هر مسئولیت و جایگاهی باید از آن محافظت نماییم ، تا با تعامل و تفاهم از این امتحان بزرگ و سرنوشت ساز سربلند و پیروز بیرون آییم و یک انتخابات سالم را برگزار نماییم . 
در پایان این جلسه از تعداد 21 نفر معتمد حاضر در جلسه 13 نفر به عنوان کاندیدا خود را معرفی و با رای گیری ، 8 نفر به عنوان اعضای اصلی هیات اجرایی و 5 نفر عضو علی البدل انتخاب گردیدند .
اعضای اصلی هیات اجرایی :
1- آقای دکتر کارآمد 2- آقای متین فر 3- آقای شعبانیان 4- آقای پاکنژاد 5- آقای قوی هیکل 6- آقای خانی 7- آقای حامدیان 8- حجه الاسلام صفویان
اعضای علی البدل :
1- خانم موسوی نژاد 2- آقای دهقانی 3- آقای زاهدی 4- آقای عالمی نژاد 5- آقای بیات

 


    
منبع : روابط عمومی فرمانداری قوچان
۹۴/۰۹/۲۸
حسین جاهدناوخ