روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

به گزارش قوچان 24 ؛ آئین تکریم و معارفه مسؤول نمایندگی راه و شهرسازی باجگیران صبح امروز با حضور مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی، برخی از مدیران و معاونان این اداره کل، فرماندار قوچان، بخشدار باجگیران و جمعی از مدیران دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی به همراه فرماندهان نظامی و انتظامی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم مسؤول نمایندگی راه و شهرسازی باجگیران با اشاره به مهم‌ترین اقدامات انجام‌گرفته طی چند ماه گذشته در این حوزه گفت: انجام 500 کیلومتر برف‌روبی در نوروز امسال، لکه‌گیری و مرمت رویه راه فرعی کلاته‌ها به میزان 140 مترمربع، لکه‌گیری و مرمت رویه راه شهری امامقلی به دُربادام به مقدار 70 مترمربع و راه اصلی قوچان به درگز به میزان 30 مترمربع نمونه‌ای از این اقدامات است.

خان‌محمد مصرزاده مهم‌ترین اصل در خدمت را رضایت و قضاوت مردم دانست و افزود: عمده برنامه‌ها در قوچان نگهداری و بهره‌برداری صحیح از منابع موجود بوده و روکش آسفالت راه‌های اصلی و روستایی جزء اولویت‌ها به شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه مسکن مهر قوچان فرصت را برای بهره‌گیری از نتایج مطلوب در بهره‌مندی از برخی منابع مالی از دست داده است، تصریح کرد: باید با استفاده از تمام ظرفیت‌ها به‌صورت جهادی این مشکل را مرتفع و مسکن مهر را به بهره‌برداری رساند تا متقاضیان از آن استفاده کنند.

در پایان این مراسم از زحمات خان‌محمد مصرزاده تقدیر و محسن نیک‌اختر به‌عنوان مسؤول نمایندگی راه و شهرسازی باجگیران منصوب شد.


۹۵/۰۴/۳۰
حسین جاهدناوخ