روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

نماینده مردم قوچان در مجلس :


به گزارش روابط عمومی فرمانداری قوچان ؛ هادی شوشتری نماینده مجلس شورای اسلامی قوچان و فاروج در جلسه شورای اداری شهرستان قوچان گفت: دولت در ارزیابی اجمالی و مقیاس کلان در حوزه فرهنگ، سیاست داخلی و خارجی، اقتصاد دستاوردهای بزرگ و خوبی داشته است.
شوشتری با خطاب قرار دادن وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و استاندار خراسان رضوی گفت: در خصوص رژیم حقوقی دریای خزر مشکلاتی در روابط ایران و ترکمنستان در چند روز گذشته وباعث بسته شدن مرز باجگیران شده است.
وی با اشاره به اینکه درهفته گذشته با توجه به اقدامات سفیر جمهوری اسلامی ایران در عشق‌آباد و جلسات دکتر ظریف و اقدامات انجام‌شده  بیان داشت: از دکتر واعظی خواهشمندم که هرچند این موضوع در حوزه وزارت خانه ارتباطات و فناوری اطلاعات نیست ولی از آنجایی که وزرا در وزارت خانه مسئولیت مشترک دارند این موضوع را پیگیری نمایند.
شوشتری در پایان گفت: در حوزه اختصاصی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، شهرستان قوچان با توجه به نزدیکی به پایتخت کشور مقابل و از آنجایی که شهری دانشگاهی محسوب می شود که حدود 30 هزار دانشجو دارد به این موضوع توجه کنند که حداقل دو سایت سی‌اتی اف در حوزه رهورد و دیزادیز نیاز داریم زیرا هر دو حوزه به مرز مشترک هستند .

 


 
منبع : روابط عمومی فرمانداری قوچان
۹۵/۰۶/۰۹
حسین جاهدناوخ