روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

فرماندار قوچان در جلسه کمیته برنامه ریزی خبر داد :

سهم قوچان از اعتبارات ۶ میلیاردی ماده ۱۸۰ صرفاً ۴۰ میلیون تومان است


به گزارش روابط عمومی فرمانداری قوچان ؛ جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان قوچان با حضور علیرضا قامتی فرماندار شهرستان ، سید مسعود یاوری معاونت برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری ، خانم موسوی کارشناس دفتر برنامه ریزی استانداری خراسان رضوی و جمعی از مسئولین و مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد
علیرضا قامتی در جلسه شورای برنامه‌ریزی قوچان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین نکات در موضوع شورای برنامه‌ریزی اطلاع‌رسانی مناسب مطالب است تا واقعیت‌ها همان‌گونه که هست در جامعه مطرح شود.
وی بابیان اینکه سال گذشته علیرغم اینکه اعتبارات ماده 180 در کل کشور تخصیص پیدا نکرد اما 85 درصد پروژه‌هایی که از این محل در قوچان برایشان اعتبار در نظر گرفته‌شده بود متوقف نشدند، گفت: امسال سه درصد از سهم اعتبارات استان در ماده 180 به این شهرستان اختصاص پیداکرده است.
رئیس شورای اداری قوچان با اشاره به اینکه میزان مداخله فرمانداران در زمینه اعتبارات اقناع‌کننده نیست، بیان کرد: فرمانداران شاید در شاخص‌ها اولویت‌هایی داشته باشند و سنجیده شدن اعتبارات ماده 180 امسال در شهرستان‌ها بر مبنای شاخص‌های سال 90 تا 93 نامناسب است.
قامتی بابیان اینکه انتظار می‌رود کسانی که در کار تعریف شاخص‌ها هستند از فرمانداران نیز برای این موضوع دعوت به عمل‌آورند، تصریح کرد: باید توزیع اعتبارات شاخص بیکاری در زمان حال دیده شود زیرا امروز یکی از دغدغه‌ها اشتغال و بیکاری محسوب می‌شود.
وی با یادآوری اینکه برخی مدیران شهرستانی دغدغه توزیع اعتبارات را دارند و با انجام تعاملات مناسب با مدیران کل استانی میزان دریافتی خوبی را به شهرستان اختصاص می‌دهند، تأکید کرد: یکی از گلایه‌های شهرستانی انتقاد به اداره کل فرهنگ و ارشاد استان است زیرا از سهم 6 ‌میلیاردی اعتبارات ماده 180 در سطح استان مدیرکل این دستگاه تنها 40 میلیون تومان برای قوچان در نظر گرفته است.
فرماندار قوچان با اشاره به این موضوع که به گفته مدیرکل ارشاد استان پروژه مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان یکی از پروژه‌های مهم در سطح خراسان رضوی محسوب می‌شود، یادآور شد: با توجه به اینکه رقمی برای این پروژه در نظر گرفته نشده است، شهرستان برای این پروژه از مابقی اعتبارات ماده 180 حدود یک میلیارد تومان یا بیشتر تعریف خواهد کرد.
قامتی بابیان اینکه در حوزه ورزش نیز از اداره کل گلایه‌هایی وجود دارد و انتظار می‌رود به وعده‌هایی که به مردم داده‌شده است عمل شود، تأکید کرد: سهم اقناع‌کننده‌ای در سایر حوزه‌ها برای شهرستان در نظر گرفته‌شده است و دستگاه‌های اجرایی به دنبال مبادله توافق و انعقاد با پیمانکار موفق باشند.


    
منبع : روابط عمومی فرمانداری قوچان
۹۵/۰۸/۰۵
حسین جاهدناوخ