روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

روستای ناوخ شهرستان قوچان

به وبلاگ روستای ناوخ شهرستان قوچان خوش آمدید

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی


به گزارش روابط عمومی فرمانداری قوچان ؛ برنامه دهگردشی معتمدین و شوراهای اسلامی در روستای آلماجق با حضور حجه الاسلام دستجردی امام جمعه قوچان ، هادی شوشتری نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی ، علیرضا قامتی فرماندار قوچان و جمعی از مسئولین برگزار شد.

فرماندار قوچان با اشاره به این مطلب که این نشست دهگردشی آخرین برنامه دهگردشی برنامه ریزی شده بود افزود : با حضور امام جمعه ، نماینده مردم قوچان در مجلس ، فرماندار و اکثر مدیران دستگاههای اجرایی در هفت نقطه جغرافیایی شهرستان حضور پیدا کردیم و در ده محور مشکلات و خواسته های حدود 170 روستا از سوی معتمدین و شوراها و دهیاران مطرح گردید که انشا ا... با تفکیک این مسائل و پیگیری از طریق مراجع استانی و ملی بتوانیم خواسته های شما را پاسخ مناسب دهیم .
وی ادامه داد : مدیران دستگاههای اجرایی آموزش و ترویج را در برنامه کاری خود قرار دهند و در بحث بهره وری نیز با مدیریتی صحیح و مناسب روستاییان را همیاری و راهنمایی کنند تا شهرستان به جایگاه واقعی خود برسد.
علیرضا قامتی تصریح کرد : امیدواریم بتوانیم یکی از مطالبات و خواسته به حق شهرستان قوچان که تبدیل دو دهستان قوچان عتیق و آلماجق به شهر است را از طریق وزارتخانه ها پیگیری و موجب پیشرفت و توسعه هر چه بیشتر شهرستان شویم .
وی ادامه داد : آنچه که می توانیم گواهی دهیم نمایندگان شما در حوزه دولت و مدیران دستگاههای اجرایی تمام توان خود را در تمام حوزه ها گذاشته اند ولی حمایت و همکاری شما عزیزان نیز می تواند در توسعه بیشتر تاثیر گذار باشد .

 


         
منبع : روابط عمومی فرمانداری قوچان
۹۵/۱۱/۱۰
حسین جاهدناوخ